Secinājumi
1. Uzņēmumam ir vairāki produkta virzīšanas veidi tirgū, tomēr aptauja liecina, ka ne pārāk efektīvas, līdz ar to uzņēmuma un produkta atpazīstamība nav tik liela, kā cerēts.
2. Priekules maizes ceptuves produkcijas degustācija veikalos ir ļoti laba reklāma, tomēr šīs degustācijas ir pārāk maz. Pircēji, kuri bijuši uz šīm degustācijām atzīst, ka tas ir ļoti labs veids, kā virzīt savu preci tirgū, tomēr ir ļoti maz, kas uz šīm degustācijām ir bijuši. Būs vairāk degustāciju, būs vairāk pircēju.
3. Lielākā daļa aptaujāto respondentu atzina, ka visbiežāk pērk Priekules maizes ceptuves maizes izstrādājumus. Autore uzskata, ka tieši maize ir tas produkts, kas visvairāk ir iekarojis vietējo tirgu, un ka tieši maizi būtu jāvirza uz citiem tirgiem. Kūkas nav ieguvušas lielu atzinību vietējā tirgū, autore uzskata, ka tas būtu pārāk liels risks virzīt tieši kūkas plašākam tirgum.
4. Mājas lapa ir ļoti laba reklāma, ja par šīs mājas lapas esamību ir informēti pircēji. Šajā gadījumā mājas lapai nav nekādas lielās nozīmes, jo lielākā daļa aptaujāto respondentu par šādu reklāmas veidu par nebija dzirdējuši. Autore secina, ka lai šī mājas lapa gūtu atpazīstamību, tai ir nepieciešama sava reklāma.
…