Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:603037
 
Оценка:
Опубликованно: 12.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmuma misija    5
1.3.  Uzņēmuma mērķi    5
2.  Pakalpojumu un preču raksturojums    6
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    6
2.2.  Pakalpojumu sortiments un tā raksturojums    6
2.3.  Pakalpojumu kvalitāte    7
2.4.  Pakalpojumu dzīves cikls    7
3.  Tirgus analīze    9
3.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    9
3.2.  Konkurentu analīze    10
4.  Mārketinga stratēģija    12
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    12
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    13
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    13
4.3.1.  Reklāma    13
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošanos    14
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    15
5.1.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    15
5.2.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    15
6.  Uzņēmuma vadība    17
6.1.  Uzņēmuma vadība organizācijas struktūra    17
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātās personas    17
7.  Problēmas un risks    18
7.1.  Uzņēmējdarbības riska jēdziens    18
7.2.  Risks, tā veidi un problēmas    19
  Izmantotas literatūras saraksts    21
Фрагмент работы

KOPSAVILKUMS
Biznesa plāna izstrādāšanas mērķis bija noskaidrot vai ir iespējams turpināt uzņēmējdarbību Strenčos skaistumkopšanas pakalpojumu nozarē. Savācot nepieciešamo informāciju par konkrēto nozares attīstību Strenčos, nācām pie secinājuma, ka mūsu uzņēmums varēs pastāvēt, ja mēs pratīsim ar kaut ko atšķirties mūsu konkurentu vidū - ja mūsu uzņēmumā strādās profesionāli, ja cenas būtu salīdzinoši lētākas (būtu atlaides).
Biznesa plāna ir dažādas sadaļas, kurās ir apskatīti jautājumi, kas saistīti ar biznesa veikšanu. Tika veikta arī tirgus analīze, kurā tika noskaidroti, piemēram, uzņēmuma mērķa tirgus, konkurenti. Uzņēmumam tika noteikta arī mārketinga stratēģija, kurā ietilpa pakalpojumu cenas, reklāmas stratēģija, realizācijas kanāls. Tika apzināta uzņēmuma funkcionēšana, kurā ietilpa uzņēmuma izvietojuma apraksts, telpu un iekārtu apraksts.
Uzsākot uzņēmējdarbību, jebkuram uzņēmējam ir jāizlemj, kāda tipa uzņēmums viņam būtu vispiemērotākais. Šī izvēle ir atkarīga no vairākiem faktoriem: pieejamajiem resursiem, uzņēmējdarbības veida, dibinātāju skaita, esošās likumdošanas u.c.
Individuālais komersants (uzņēmums) ir pati vecākā, vienkāršākā un viena no izplatītākajām komercdarbības struktūrām. Individuālais komersants ir sava uzņēmuma organizētājs, vadītājs un īpašnieks vienā personā un viņam ir pilnīgas tiesības uz visiem komercdarbības ienākumiem, kā arī iespēja vienpersoniski pieņemt lēmumus.
Individuālais komersants ir tiesību subjekts, kas izveidots 1 fiziskas personas īpašuma organizēšanai, lai veiktu komercdarbību ar mērķi gūt peļņu. Individuālais komersants, izmantojot savu firmu, var slēgt darījumus, kas saistīti ar komercdarbību, kā arī var būt prasītājs un atbildētājs tiesā.
Individuālajam komersantam (uzņēmumam) ir pilna atbildība, tas ir - par savām saistībām viņš atbild ar visu savu mantu, tai skaitā ar savu personisko īpašumu.
Individuālie uzņēmumi parasti ir mazi uzņēmumi, kas darbojas tirdzniecības un pakalpojumu sfērā, kur nav nepieciešami lieli kapitālieguldījumi.
IK „ZAIGA” izveidots, lai piedāvātu klientiem plaša spektra kvalitatīvus skaistumkopšanas pakalpojumus, izmantojot patērētājiem pazīstamus kosmētiskus līdzekļus, tehnoloģijas un metodes.
Mūsu uzņēmums pievilina apmeklētājus ne tikai ar saviem pakalpojumiem, bet arī ar omulīgu atmosfēru un laipnu kvalitatīvu apkalpošanu.
IK „ZAIGA” pamatdarbība ir vērsta uz skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanu un raksturojas ar izteiktu sezonalitāti. Mūsu uzņēmums saviem klientiem piedāvā friziera, manikīra, pedikīra un solārija pakalpojumus.
IK „ZAIGA” ir dibināts ar mērķī sniegt jebkuram klientam tieši viņam visvēlamākos skaistumkopšanas pakalpojumus, kas spētu apmierināt viņa vajadzības un vēlmes.
Uzņēmums savu cenu stratēģiju orientē uz izmaksu segšanu, bet tās tiek pielīdzinātas konkurentu cenai.
Uzņēmuma sniegta kvalitāte ir atkarīga no to pasniegšanas veida, tāpēc IK „ZAIGA” strādā kompetenti un zinoši darbinieki, kuriem tiek piedāvātas karjeras izaugsmes un kvalifikācijas celšanas iespējas .
Tā kā IK „ZAIGA” darbojas pakalpojumu sniegšanas jomā tā sava darbībā izmanto tiešās sadales kanālu, pakalpojumus saviem klientiem mēs piedāvājam bez starpnieku palīdzības.

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,48 €
Комплект работ Nr. 1329658
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация