Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:664794
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.02.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma „Spilva” un tā darbības apraksts    4
2.  SVID analīzes metode    7
2.1.  SVID analīze    7
2.2.  Tirgzinību plānošana un stratēģiskās biznesa vienības(SBV)    9
2.3.  Bostonas konsultantu grupas matrica    9
2.4.  Veiksmīgas SVID analīzes plānošanas priekšnoteikumi    12
3.  SVID paplašinātā analīze uzņēmuma Spilva    13
3.1.  Uzņēmuma Spilva iespējas un draudi    13
i.  Iespēju matrica    17
ii.  Draudu matrica    18
iii.  Secinājumi par biznesa veidu    18
3.2.  Uzņēmuma Spilva SVID analīze    19
3.3.  Uzņēmuma Spilva konkurētspējas veicināšanas ieteikumi un tos traucējošo draudu paskaidrojums    20
4.  Spilvas attīstības stratēģija    22
4.1.  Ansofa modelis jeb produkta/tirgus iespēju matrica    22
4.2.  Spilvas attīstības stratēģija izmantojot Ansofa modeli    23
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Bibliogrāfiskais saraksts    25
Фрагмент работы

Laikā, kad ekonomiskā situācija valstī ir strauji pasliktinājusies, ietekmējot iedzīvotāju pirktspēju, uzņēmumiem aizvien vairāk ir jārod veidi, kā piesaistīt pircēju izvēli par labu viņu produktam. Šī savstarpējā cīņa starp mazajiem uzņēmumiem nereti beidzās ar kāda no konkurentu maksātnespēju, savukārt lielajiem uzņēmumiem izdzīvot ir nedaudz vieglāk, jo kopējais saražotais daudzums ir ievērojami lielāks un rūpīgi plānojot sava uzņēmuma finanses, iespējams veiksmīgi pārdzīvot šī brīža lejupslīdi. Viens no šiem lielajiem uzņēmumiem ir Spilva, kas jau daudzus gadus ir viens no tirgus līderiem pārtikas rūpniecībā, kas turpina attīstīties un piedāvāt patērētājiem jaunu produkciju.
Studiju darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma „Spilva” vidi, izanalizēt faktorus, kas ietekmē tā darbības efektivitāti, attīstību, tā rezultātā izdarīt secinājumus un atklāt potenciālās tirgus iespējas, kā arī izstrādāt argumentētus priekšlikumus, kas saistīti ar iespējām izvēlēties produkcijas virzīšanai tirgū.
Darbā izvirzītie uzdevumi:
Izpētīt un izanalizēt „Spilvas” ārējās vides faktorus, pamatojoties uz literatūras avotiem un statistikas datiem, lai noteiktu potenciālās iespējas un draudus;
Veikt SVID analīzi – nosakot uzņēmuma un izvēlētās produkcijas stiprās un vājās puses, kā arī potenciālās tirgus iespējas un draudus;
Izstrādāt un argumentēt secinājumus par uzņēmuma vidi, izstrādāt priekšlikumus par produkta ieviešanas iespējām.
Darbā izmantotās pētījuma metodes:
Statistiskās metodes;
Salīdzināmās metodes.
Darbā tiek analizēti tikai ar uzņēmuma „Spilva” mārketinga darbību saistītie rādītāji. Darbā nav vērtēta uzņēmuma ekonomiskā situācija kopumā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация