-
A/s "Kurzemes Atslēga" ekonomiskā analīze
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 4 | |
1. | ANALĪTISKĀ DAĻA | 6 |
1.1. | Uzņēmuma apraksts | 6 |
1.3. | Uzņēmuma konkurentu analīze | 10 |
1.4. | Uzņēmuma tirgus analīze | 13 |
1.4.1. | Tirgus raksturojums | 13 |
1.4.2. | Segmentēšana | 14 |
1.5. | Uzņēmuma finansu un rentabilitātes rādītāju analīze | 16 |
1.5.1. | Visaptverošie mārketinga mērķi un stratēģijas | 18 |
1.5.2. | Rentabilitātes rādītāji 2004. un 2005.gadam | 20 |
2. | EKONOMISKĀ DAĻA | 23 |
2.1. | Preču cenu paaugstināšana, izpēte un pamatojums | 23 |
2.1.1. | Ekonomisko pamatrādītāju aprēķins palielinot preču cenas | 24 |
2.1.2. | Izstrādātā pasākuma ietekme uz A/S ‘’Kurzemes atslēga 1’’ rentabilitāti | 25 |
2.1.3. | Rentabilitātes rādītāji pēc cenu palielināšanas. 2006. gadam | 28 |
2.2 | Produkcijas virzīšanas priekšlikums | 31 |
2.2.1. | Virzīšanas aktivitāšu plāns | 31 |
2.2.1.1. | Virzīšanas mērķi un mērķa grupas noteikšana | 31 |
2.2.1.2. | Virzīšanas stratēģijas izstrādāšana | 33 |
2.2.1.3. | Virzīšanas budžeta izstrādāšana | 35 |
2.3. | Sadales kanālu attīstība | 37 |
2.3.1. | Sadales plāns | 37 |
2.3.1.1. | Sadales kanālu mērķi un robežas | 37 |
2.3.2. | Stratēģijas sadales kanālu vadīšanā | 40 |
2.3.2.1. | Sadales kanālu dinamikas stratēģijas | 40 |
2.3.2.2. | Prešu fiziskā sadale vairumtirdzniecībā un mazumtirdzniecībā | 41 |
2.3.2.3. | Budžets preču fiziskai sadales loģistikai | 43 |
2.4. | Produkta uzlabošanas plāns | 43 |
2.4.1. | Mārketinga programma produktam slēdzenes | 44 |
2.4.1.1. | Ar produktu saistītās aktivitātes | 44 |
2.4.2. | Cenu veidošanas lēmumi | 45 |
2.4.2.1. | Iekšējie cenu veidošanas faktori | 46 |
2.4.2.2. | Ārējie cenu veidošanas faktori | 47 |
2.4.3. | Sadales aktivitātes | 49 |
2.4.4. | Virzības tirgū aktivitātes | 50 |
2.5.1. | Primārās mārketinga stratēģijas | 52 |
2.5.1.1. | Tirgus aptveršanas stratēģija | 52 |
2.5.1.2. | Konkurējošās pozīcijas stratēģija | 55 |
2.5.1.3. | Produkta dzīves cikla stratēģija | 57 |
2.5.2. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 58 |
2.5.2.1. | Mērķa grupa | 58 |
2.5.2.2. | Produkta pozicionēšana | 59 |
2.5.2.3. | Grūšanas un vilkšanas stratēģija | 60 |
2.5.2.4. | Mārketinga kompleksa (MIX) stratēģija | 60 |
3. | TEHNOLOĢISKĀ DAĻA | 62 |
3.3. | Funkcija ‘’TrendLine’’ | 68 |
3.4. | Funkcija ‘’SOLVER’’ | 70 |
4. | DABAS UN DARBA AIZSARDZĪBAS DAĻA | 72 |
4.1. | Darba aizsardzības speciālista ieviešanas procedūra | 72 |
4.1.1. | Darba aizsardzības vispārīgie principi | 72 |
4.1.2. | Darba aizsardzības sistēmas organizēšana | 73 |
4.1.3. | Darba devēja tiesības | 73 |
4.1.4. | Darba vides iekšējā uzraudzība | 74 |
4.1.5. | Darba vides riska novērtēšana | 74 |
4.1.6. | Darba aizsardzības organizatoriskā struktūra | 75 |
4.1.7. | Konsultēšanās, nodarbināto informēšana un līdzdalība darba aizsardzībā | 76 |
4.1.8. | Aizsardzība pret nopietnām un tiešām briesmām | 76 |
4.2. | Nodarbināto pienākumi darba aizsardzības jomā | 78 |
4.3. | Darba aizsardzības speciālista kvalifikācijas iegūšana | 79 |
4.5.1. | Atbilstošas zināšanas darba aizsardzības jomā | 80 |
4.5.2. | Izglītības programmas | 80 |
4.4. | Darba aizsardzības speciālistu ieviešanas izmaksas | 81 |
5. | GRAFISKĀ DAĻA | 84 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 100 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 103 |
Par studiju darba pētījuma objektu tika izvēlēts uzņēmums A/S ″ Kurzemes atslēga 1″, Akciju sabiedrība ir vienīgais Latvijā specializētais uzņēmums, kurš nodarbojas ar iekaļamo atslēgu ražošanu, mazumtirdzniecību un vairumtirdzniecību. Sekojot klientu vēlmēm, uzņēmums nemitīgi paplašina savas produkcijas sortimentu un dažādību. Savus izstrādājumus uzņēmums piedāvā gan pilnā komplektācijā - gatavai uzstādīšanai un lietošanai, gan komplektē pēc klienta īpašas vēlēšanās. Piedāvātie produkti ir ar mūsdienīgu dizainu, salīdzinājumā ar importa atslēgām, uzņēmuma ražotajiem izstrādājumiem ir salīdzinoši zemas cenas un pietiekami augsta kvalitāte.
Studiju darba mērķis ir izstrādāt virzīšanas tirgū aktivitātes A/S ‘’Kurzemes atslēga 1’’ produktiem, lai rastu jaunas progresīvas idejas un stratēģijas uzņēmuma attīstībai. Šis mārketinga plāns palīdzēs uzņēmumam apzināt savas stiprās un vājās puses uzņēmuma iekšienē, un iespējas un draudus ārējā vidē. Kā arī veicinās uzņēmuma turpmāko attīstību un sniegs jaunas ļoti oriģināls idejas uzņēmuma uzņēmējdarbībai.
Vadoties pēc izvirzītajiem mērķiem to sasniegšanai autoram bija jāveic uzdevumi sekojoši:
Jāiepazīstas ar uzņēmumu A/S ‘’Kurzemes atslēga 1’’ kopumā, tā darbību un vēsturi, lai gūtu priekšstatu par uzņēmuma vispārējiem darbības principiem;
Jāveic uzņēmuma A/S ‘’Kurzemes atslēga 1’’ konkurentu analīze, lai redzētu kādas ir uzņēmuma pozīcijas starp konkurentiem;
Jāveic uzņēmuma A/S ‘’Kurzemes atslēga 1’’ tirgus analīzi , lai redzētu kāda ir uzņēmuma tirgus pozīcija;
Jāveic uzņēmuma A/S ‘’Kurzemes atslēga 1’’ finansu un rentabilitātes rādītāju analīze, lai konstatētu esošos finansiālos problēmu punktus;
Jāveic preču cenu paaugstināšanas izpēte un pamatojums, lai veiktu preču cenu paaugstināšanu priekšlikumu izstrādi;
Jāplāno virzības tirgū aktivitātes uzņēmuma A/S ‘’Kurzemes atslēga 1’’ produkcijai, lai noteiktu esošo aktivitāšu kļūdas un sniegtu jaunu oriģinālu ideju.
Jāplāno sadales kanālu attīstības plāns, lai konstatētu esošās kļūdas un sniegtu jaunus labākus priekšlikumus;
Jāizstrādā produktu uzlabošanas plāns, lai sniegtu jaunas idejas, kas veicinātu produkcijas noietu tirgū;
Jāizstrādā mārketinga uzlabošanas plāns, lai konstatētu kļūdas un sniegtu jaunus priekšlikumus;
Studiju darbā tiek izmantotas sekojošas metodes:
mārketinga analīzes plānošanas metodes;
ekonomiskā analīze;
statistiskā analīze;
salīdzināšanas metodes, tabulas, attēli.
Darbā iekļautais pētījuma periods ir no 1997.gada līdz 2005.gada maijam.
Studiju darba izstrādei tika izmantoti sekojoši pētījuma avoti:
Latvijas Republikas statistikas dati;
vispārējā un speciālā ekonomikas literatūra;
vispārējā un speciālā mārketinga literatūra;
interneta resursi.
Temata ierobežojumi:
1.Darbā tika analizēts tikai patēriņa tirgus;
2.Darbā analizētais tirgus norobežojās ar Latvijas teritoriju;
Produkcijas virzīšanas stratēģijas ir izstrādātas – vienam 2006. gadam.…
Anotācija Par diplomprojekta darba pētījuma objektu tika izvēlēts uzņēmums A/S ″ Kurzemes atslēga 1″, Akciju sabiedrība ir vienīgais Latvijā specializētais uzņēmums, kurš nodarbojas ar iekaļamo atslēgu ražošanu, mazumtirdzniecību un vairumtirdzniecību. Sekojot klientu vēlmēm, uzņēmums nemitīgi paplašina savas produkcijas sortimentu un dažādību. Diplomprojektā ir izstrādāti dažādi A/S ″Kurzemes atslēga 1″ produkcijas virzīšanas tirgū priekšlikumi . Lai to veiksmīgi panāktu darba autoram bija jāveic iekšējās un ārējās vides analīze, pateicoties kurai tika noteiktas uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī draudi un iespējas ārējā vidē. Noteikti tika arī mārketinga mērķi, lielākas tirgus daļas un peļņas sasniegšanai. Lai izvirzītos mērķus panāktu darbā tika izstrādātas dažādas mārketinga un finansu stratēģijas, sadales un virzīšanas aktivitāšu plāni. Darbu beidzot darba autors ieguva ļoti noderīgus secinājumus un sniedz labus priekšlikumus uzņēmuma produkcijas noieta attīstībai. Darba saturu autors veidoja, balstoties uz iegūtām zināšanām skolā un prakses laikā, kā arī apstrādājot informāciju no tādiem literatūras avotiem kā interneta resursi, mācību literatūra, statistikas dati, uzņēmuma nepublicētie materiāli un periodiskie izdevumi. Atbilstoši prasībām darbs tika izstrādāts latviešu valodā. Diplomprojekta apjoms ir 95 lapas puses. Darba satura uztveres atvieglošanai, darbs tika ilustrēts ar 40 attēliem un tekstu papildina 24 tabulas, 11 formulas, kā arī darba beigās ir iekļauts pielikums ar uzņēmuma produkcijas katalogu.
- A/s "Kurzemes Atslēga" ekonomiskā analīze
- AS "Latvijas Unibanka" kredītpolitikas realizācijas analīze reģionālajā griezumā
- Pašvaldības budžeta uzskaite un analīze
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!AS "Latvijas Unibanka" kredītpolitikas realizācijas analīze reģionālajā griezumā
Дипломная для университета62
-
Pašvaldības budžeta uzskaite un analīze
Дипломная для университета75
-
Uzņēmuma "X" saimnieciskās darbības analīze
Дипломная для университета46
-
Latvijas nedzīvības apdrošināšanas tirgus ekonomiskā analīze
Дипломная для университета72
-
Finanšu analīze SIA "JP"
Дипломная для университета61