Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:907312
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.12.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Uzņēmējdarbības dibināšanas brīvības    4
I.  Uzņēmējdarbības jēdziens    4
II.  Garantētas tiesības    5
II.1.  Galvenās mītnes dibināšana vai pārcelšana citā dalībvalstī    5
II.2.  Papildu tiesības    5
II.3.  Tiesības uz tādu pašu attieksmi kā pret esošajiem rezidentiem    5
II.4.  Uzņēmējdarbības brīvība advokātiem    5
III.  Kopienai raksturīgā pazīme    6
III.1.  Primārā uzņēmējdarbības brīvība    6
III.2.  Sekundārā uzņēmējdarbības brīvīb    6
III.3.  Uzņēmumi    6
  Brīvas pakalpojumu kustības princips    7
IV.  Pakalpojuma jēdziens    7
V.  Brīvās pakalpojumu aprites saturs    7
VI.  Garantētās tiesības    8
VI.1.  Pakalpojumu sniegšana vai saņemšana citā dalībvalstī    8
VI.2.  Papildu tiesības    8
VII.  Kopienai raksturīgā pazīme    8
VII.1.  Fiziskās personas    8
VII.2.  Juridiskas personas un uzņēmējsabiedrības    8
VIII.  Specifiskas aprites pazīmes    8
VIII.1.  Pozitīvā pakalpojumu sniegšanas brīvība    8
VIII.2.  Pasīvā pakalpojumu sniegšanas brīvība    9
VIII.3.  Korespondences pakalpojumu sniegšanas brīvība    9
VIII.4.  Kombinācijas    9
IX.  Ierobežojumi    9
IX.1.  Sabiedriskās kārtības, drošības un veselības aizsardzība    9
IX.2.  Darbs valsts pārvaldes institūcijās    10
IX.3.  Vispārēja labuma svarīgie iemesli    10
IX.4.  Ierobežojumu ierobežojumi    10
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Фрагмент работы

3. Vispārēja labuma svarīgie iemesli. Šie ierobežojumi ir pieļaujami, pastāvot šādiem priekšnosacījumiem: Jomu neregulē EK tiesību akti; ierobežojumi ir tikai neekonomiska rakstura dēļ; dalībvalstu noteikumi attiecas gan uz vietējiem, gan ārvalstu uzņēmumiem(tie nediskriminē); šiem ierobežojumiem ir jābūt samērīgiem. Par vispārēja labuma svarīgiem iemesliem var uzskatīt : tirdzniecības godīguma aizsardzību, tiesu sistēmas funkcionēšanas nodrošināšanu un ceļa satiksmes drošību, krāpšanas apkarošanu, efektīvu nodokļu kontroli u.tt.
4. Ierobežojumu ierobežojumi. Visiem pakalpojumu sniegšanas ierobežojumiem ir jāatbilst samērīguma principam. Tas nozīmē, ka pamatbrīvību var ierobežot tikai ar vismazāko ierobežojošo līdzekli. Ir jāņem vērā, vai pakalpojuma sniedzēja pastāvīgās dzīves vietas dalībvalstī jau nav veikti pasākumi šīs vispārējās intereses aizsardzībai. Ja tas tā ir, tad dalībvalsts nedrīkst veikt atkārtotas, satura ziņā praktiski vienādas pārbaudes, kuras jau ir veiktas vienas no iesaistīto pušu pastāvīgās dzīves vietas dalībvalstī.

Secinājumi
Ja nepastāvētu uzņēmējdarbības dibināšanas brīvības Eiropas Kopienas darba tirgus nebūtu stabils. Veidotos valstis, kurās darba spēka piedāvājums būtu lielāks par pieprasījumu, tātad būtu augsts bezdarba līmenis un zemas algas. Taču citur var izveidoties situācija, ka darbaspēka trūks un tāpēc būs salīdzinoši augstākas algas. Tātad valstīs, kurās ir augstas darbaspēka izmaksas, preces un pakalpojumi būs dārgāki un tie nevarēs konkurēt ar precēm un pakalpojumiem no citām valstīm kur darbaspēks ir lētāks. Pateicoties šai brīvībai uzņēmumiem ir iespējams brīvi strādāt un piedāvāt savus pakalpojumus citā dalībvalstī. Tāpēc Eiropas kopienai bija jāizveido efektīvs mehānisms, lai nodrošinātu, ka Kopienas dalībvalstu darbinieki varētu no valsts ar sliktāku ekonomisku situāciju doties uz citu valsti un būt pilnvērtīgam strādniekiem. Uzņēmējiem šī iespēja ir īpaši izdevīga, jo viņi saviem strādniekiem izmaksā tās dalībvalsts minimālo algu, kurā darbojas uzņēmēja grupa vai uzņēmums. Pastāv arī ierobežojumi, kurus attiecīgā valsts var uzlikt citu dalībvalstu uzņēmumiem vai pakalpojumiem, bet vienīgi lai sasniegtu kādu ne – ekonomiska rakstura mērķi. Ikvienam dalībvalsts pilsonim un darba devējam ir tiesības pieņemt darba piedāvājumu, ja viņš strādā dalībvalstī, bez jebkādas diskriminācijas var apmainīties ar darba pieteikumiem un piedāvājumiem , var slēgt uz izpildīt darba līgumus saskaņā ar spēkā esošiem likumiem, noteikumiem un administratīvajiem aktiem.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1327923
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация