Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:124743
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.12.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Finanšu analīzes būtība, tās mērķi un analīzes metodes    4
2.  Situācijas analīze    10
2.1.  Tūrisma situācijas analīze Latvijā    10
2.2.  Tūrisma situācijas analīze Eiropā, pasaulē    11
3.  SIA Novatours uzņēmuma raksturojums    17
3.1.  SIA Novatours produkts    18
3.2.  Tūroperatora konkurenti un cenu salīdzinājums    18
3.3.  Pārdošanas kanāli    20
3.4.  SIA Novatours sabarbības partneri    21
4.  Bilances analīze    22
4.1.  Bilances aktīvu analīze    22
4.2.  Bilances pasīvu analīze    28
5.  SIA Novatours rentabilitātes analīze    33
6.  SIA Novatours likviditātes analīze    36
  Secinājumi un priekšlikumi    38
  Izmantotie literatūras avoti    39
Фрагмент работы

Maksātspējas līmenis tiek uzskatīts par normālu, ja absolūtās likviditātes koeficients atrodas robežā no 0.2 līdz 0.5. Secinot pēc 19. attēla datiem, tikai 2009. gadā tas ir normas robežās. 2008. gadā uzņēmumam bija maksātspējas pazemināšanās, jo čarterreisi netika aizpildīti zemā pieprasījuma dēļ, līdz ar to radās zaudējumi.

Secinājumi un priekšlikumi
1. 2007. gadā tūroperatora Novatours piedāvāto čarterreisu skaits palielinājās, salīdzinot ar 2006. gadu, līdz ar to neto apgrozījums palielinājās, taču peļņa samazinājās, jo palielinājās pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas. 2008. gadā čarterreisu skaits palielinājās, salīdzinot ar 2007. gadu, bet samazinājās pieprasījums, līdz ar to uzņēmumam bija zaudējumi – maksātspējas samazināšanās. 2009. gadā čarterreisu skaits samazinājās, salīdzinot ar 2008. gadu, pieprasījums bija atbilstošs piedāvājumam, tāpēc uzņēmums atkal sāka gūt peļņu. Lai uzņēmums turpinātu augt, nepieciešams palielināt tirgus daļu. To var paveikt, dažādojot piedāvāto produktu – ieviešot jaunu galamērķi.
2. Pēc likviditātes rādītājiem 2008. gadā un 2009. gadā uzņēmumam bija nepietiekami apgrozāmie līdzekļi. Lai nodrošinātu efektīvu turpmāko ražošanas procesu, nepieciešams apgrozāmo līdzekļu livkvīdās daļas apriti nodrošināt naudā. To var paveikt, atgūstoto debitoru parādus vai arī veikt naudas līdzekļu aizņēmumu no kreditoriem.
3. SIA Novatours pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas 2007. gadā palielinājās par 58.98 %, salīdzinot ar 2006. gadu. 2008. gadā tās pālielinājās par 23.29 %, salīdzinot ar 2007. gadu. 2009. gadā pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas samazinājās par 45.76 %, salīdzinot ar 2008. gadu. Lai uzņēmums gūtu lielāku peļņu, ir nepieciešams arī turpmāk samazināt pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas. To var paveikt, ieviešot piedāvājumā jaunu – ekonomisku produktu.
4. Pēc rentabilitātes rādītājiem 2008. gads bija nerentabls. 2009. gadā tas atkal kļuva rentabls. Lai uzņēmumam būtu lielāks neto apgrozījums un lielāka peļņa, nepieciešams palielināt ražošanas jaudu. To var īstenot, palielinot pamatlīdzekļus, savukārt pamatlīdzekļus var palielināt, palielinot iepriekšējo gadu nesadalīto peļņu.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,98 €
Комплект работ Nr. 1327551
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация