Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:255912
 
Оценка:
Опубликованно: 06.11.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Darbinieku piesaistīšana    4
  Efektīva darbinieku apmācība apkalpošanas sfērā    7
  Iekšējais mārketings    9
  Darbinieku motivācijas struktūra    10
  Old City Boutique Hotel    13
  Uzņēmuma rīcības, pieredze, problēmas un to analīze    16
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantotās literatūras saraksts    20
Фрагмент работы

Uzņēmuma iekšējais mārketings ir diezgan augstā līmenī – vismaz skatoties no tā punkta, ka uzņemšanas daļā viesi vienmēr tiek sagaidīti laipni un viesmīlīgi, atstājot vislabako iespaidu – administrācija, kas ir arī viesnīcas „seja”, rada iespaidu, kad uzņēmumā ir draudzīga vide, apmierināti darbinieki, to attieksme pret viesiem ir profesionāla, radot individuālu pieeju katram. Vai tas nozīmē, ka darbinieki patiešām jūtās apmierināti, vai arī tas ir saistīts ar to, ka dotajā brīdī cilvēkiem ir ļoti nepieciešams darbs un daudzi baidās, ka viņi to var pazaudēt, darba autore nevar atbildēt. Katrā gadījumā ņemot vērā esošo ekonomisko situāciju Latvijā, uzņēmējiem tas nospēlē pat par labu. Jo sanāk, ka bez īpašām pūlem – uzņēmējs iegūst kvalificētu un labi strādājošu personālu...
Piesaistot darbiniekus uzņēmumā, lielu lomu spēlē jau esošo darbinieku piedāvātie kandidāti. To var secināt kaut vai pēc tā, ka lielākā daļa personāla ir savā starpā jau iepriekš bijuši pazīstami. Šim uzņēmumam tas strādā divejādi. No vienas puse, vadoties pēc tā, ka viesnīcas iekšējajā politikā darbinieku, to skaitā arī vadītāju starpā it kā valda uzticība, tad tas ir pozitīvi. Ja ir uzticība savam darbiniekam, tad būtībā nav pamata domāt, ka tas pieaicinās darbam negodīgu, slinku vai nespējīgu darbinieku, tieši preteji, tas ir drošāk, nekā pieņemt darbā svešu cilvēku no malas. Taču vērojot no darbinieku attiecību aspekta – tas vairs nav tik pozitīvi – jo ar sev tuviem cilvēkiem biežāk notiek strīdi un nesaprašanās, jo cilvēks, kurš iepriekš tika sastapts ārpus darba, tagad ir arī darbā – sastapšanās diena dienā. Saistībā ar šo ir dzīvs piemērs. Viesnīcā strādā 2 istabenes – māsīcas – vien otru ir iekārtojusi šajā darbā. Viņām radās strīds, kas nav bijis saistībā ar darbu. Taču esot darbā, konflikta situācija nekur nepazūd – tas atstāj iesapidu uz darba kvalitātes izpildi – kā arī ietekmē kopējo saimnieciskā dienesta darbību. Kolektīvs ir sadalījies it kā 2 frontēs – kā jau tas parasti notiek, it īpaši sieviešu darba lokā, viena daļa ir vienas māsīcas pusē un otra otras. Visam kopējam viesnīcas personālam tas ir zināms, arī vadībai, taču nesaprotamu iemeslu dēļ, šī situācija netiek risināta. Protams, ka ar varu kā bērnudārzā nevienu nevar piespiest izlabot attiecības – taču, pēc autores domām, vadībai vajadzētu ietekmēt to, lai darba laikā personīgās nesaskaņas tiktu noliktas malā.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,48 €
Комплект работ Nr. 1344759
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация