Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:899122
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.05.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kursa darba uzdevums    3
  Ievads    4
Viesnīcas „Intelligence” raksturojums    5
2.  Blakus esošās viesnīcas    7
3.  Viesnīcas iekārtojums atbilstoši esošajai kategorijai    9
4.  Viesnīcas organizatoriskās struktūras shēma    12
4.1.  Istabu pārvaldes dienests    13
4.2.  Noliktavas pārzinis    13
4.3.  Personāldaļas vadītājs    13
4.4.  Grāmatvedība    13
4.5.  Ēdināšanas dienests    14
4.6.  Ieņēmumu centrs    14
4.7.  Tehniskais dienests    14
5.  Informācijas nodošanas plūsma viesnīcā    17
6.  Amata apraksts    19
7.  Viesu aptaujas anketa    20
8.  Viesnīcas Saimnieciskais dienests    21
8.1.  Darbinieku darba grafiks    21
8.2.  SD darba plānošana un organizēšana    23
8.3.  Tīrīšanas grafiks    24
8.4.  Darbu uzskaitījums, apraksts un detalizēta analīze    24
8.5.  Darbi stāvā    24
8.6.  Stāva rati    25
8.7.  Veļas aprite    25
9.  Viesa cikls viesnīcā    26
9.1.  Pirms ierašanās posms ( Pre – Arrival)    26
9.2.  Ierašanās posms    27
9.3.  Uzturēšanās posms    28
9.4.  Aizbraukšanas posms    28
10.  Viesnīcas vēlamā sadarbība ar tūrisma aģentūrām    29
  Secinājumi    30
  Izmantotā literatūra    31
Фрагмент работы

Kā atsevišķa apakšgrupa mūsdienās nodalāmas darījumu sievietes. Ja viesnīca vēlas piesaistīt šo grupu, tad papildus jādomā par visām ērtībām un pakalpojumiem, kas nepieciešami sievietēm, piemēram, gludeklis, matu fēns.
Viesnīca pēc zvaigžņu daudzuma ir luksusa līmeņa klases viesnīca, bet pēc numuru skaita pieder pie mazām viesnīcām.
Ņemot vērā to, ka viesnīca atrodas Rīgā, respektīvi, Vecrīgā, un ir neliela pēc saviem izmēriem, pieņēmu, ka tā ir trīs stāvu ēka, kurā kā sporta, atpūtas un relaksācijas vieta, darbojas arī pagrabstāvs. Pagrabstāvā atrodas fitnesa centrs (trenažieru zāle), sauna, dušas, WC un bārs, pirmajā – uzņemšanas dienests, restorāns, 2 sapulču un biznesa zāles un personālu telpas, bet otrajā un trešajā stāvā – viesu istabas. Stāvus savā starpā savieno lifts un atsevišķas kāpnes.
Darbā centīšos aprakstīt viesnīcas nepieciešamo iekārtojumu atbilstoši esošajai kategorijai, paredzēt nepieciešamo darbinieku skaitu uzņēmumā, uzzīmēt viesnīcas organizatorisko struktūras shēmu, izskaidrot saistību starp atsevišķām nodaļām un dienestiem, izveidot VUD darbinieka amata aprakstu, raksturot viesnīcas darbinieku darba pienākumus, izveidot viesnīcas SD darbinieku darba grafiku 1 mēnesim, raksturot informācijas nodošanas plūsmu viesnīcā un aprakstīt viesnīcas vēlamo sadarbību ar tūrisma aģentūrām.

1. VIESNĪCAS „INTELLIGENCE” RAKSTUROJUMS
Manis aprakstītā viesnīca atrodas Rīgā, respektīvi, Rīgas centrā, kur tuvumā izvietoti dažādi uzņēmumi, valsts iestādes, bankas un pārstāvniecības, un tās mērķa grupa ir biznesa jeb darījuma cilvēki. Šiem cilvēkiem ir ļoti būtiski, lai līdzās atrastos visas nepieciešamās iestādes, kas saistītas ar uzņēmējdarbību un to, kas būtu svarīgs tieši viņam (piemēram, viesnīca ir pieņemamā attālumā no vēstniecībām). Biznesa cilvēks parasti dodas uz citām valstīm dažādu darījumu dēļ, tomēr arī atpūta, lai arī ne visiem, bet ir nepieciešama, tādēļ tas, ka viesnīca ir pašā Vecrīgas sirdī ir plus, jo visapkārt ir daudz atpūtas, izklaides vietas un interesanti apskates objekti un parki.
Tā ir 5* viesnīca ar 100 vietām jeb numuriem. 5* viesnīcu var iedalīt pie pasaules jeb luksusa līmeņa klases viesnīcas, kura sniedz ļoti augsta līmeņa pakalpojumus turīgiem cilvēkiem. Ikvienā uzņēmējdarbības veidā pastāv risks, un ņemot vērā, ka viesnīca ar 100 numuriem biznesa klientiem mūsdienu viesnīcu pasaulē ir pavisam šaura specializācija, risks ir vēl jo lielāks, tomēr ar pareizi un efektīvi izstrādātu piesaistes un apkalpošanas sistēmu, pat tik nelielas specializācijas viesnīcām ir iespējama izaugsme un popularitāte citu viesnīcu vidū.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация