Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:315300
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.03.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    5
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    5
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    5
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    5
1.1.5.  Uzņēmuma kapitāls    5
1.1.6.  Uzņēmuma pamatdarbība, papilddarbība    5
1.2.  Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture    6
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    6
1.3.1.  Uzņēmuma misija    6
1.3.1.  Stratēģiskie mērķi    6
1.3.2.  Taktiskie mērķi    6
1.3.3.  Operatīvie mērķi    6
1.4.  Uzņēmuma finansiālas vajadzības    6
2.  Uzņēmuma produkta raksturojums    7
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    7
2.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    7
2.3.  Produkta kvalitāte    9
2.4.  Produkta svarīgākie tehniskie, estētiskie u.c. rādītāji    9
2.5.  Produkta atbilstība drošības un kvalitātes standartiem u.c. normatīviem    9
2.6.  Produkcijas eksporta iespējas    9
2.7.  Ziņas par patentu un licenču, preču zīmju autortiesību u.c. intelektuālā īpašuma objektu aizsardzība    9
3.  Tirgus analīze    10
3.1.  Tirgus (nozares) vispārējs raksturojums    10
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija (demogrāfiskais, sociāli-ekonomiskais u. c.)    11
3.3.  Konkurentu analīze (to sniegtie pakalpojumi, cenu politika)    12
3.4.  Uzņēmuma gaidāmas pozīcijas tirgū, SVID analīze    13
4.  Mārketinga stratēģija    15
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    15
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    15
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    15
4.3.1.  Reklāma    15
4.3.4.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    16
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    17
5.1.  Uzņēmuma atrašanas vietas raksturojums    17
5.2.  Uzņēmumā izmatojamie resursi    17
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    18
6.  Uzņēmuma vadība    20
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    20
6.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    20
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    21
6.2.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    21
7.  Problēmas un risks    23
7.1.  Risks, tā veidi un riska mazināšanas pasākumi    23
8.  Finansu informācija    25
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    27
8.2.  Bilance    28
8.3.  Naudas plūsmas un kredīta atmaksas grafiks    29
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Фрагмент работы

Kopsavilkums



Uzņēmuma biznesa plāns ir sastādīts, lai attīstītu ideju par izvēlēta biznesa īstenošanu un, lai plānotu uzņēmuma darbības virzienus.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Art Studio” ir jaundibināts uzņēmums, kas atrodas Rīgā, Baznīcās ielā 26, un nodarbojas ar skaistumkopšanas salona pakalpojumiem.
Uzņēmuma misija sniegt kvalitatīvus frizieru, manikīru un solāriju pakalpojumus, atslābinošas masāža un SPA procedūras, iedzīvotāju izskata un pašsajūtas uzlabošanai, attīstīt savu uzņēmējdarbību un gūt peļņu.
Lai uzsāktu salona darbību ir nepieciešams pamatkapitāls 5 000 Ls un bankā saņemtais kredīts 20 000 Ls apmērā. Ar šo naudas summu uzņēmums var realizēt visi savi operatīvie un taktiskie mērķi un stabili darboties. Gada beigās, pēc tirgus un konkurentu analīzes, plānots gūt peļņu apmērā 50 224,37 Ls.
Biznesa plānā ir arī apskatīts tāds jautājums kā iespējamie riski, jo uzņēmējdarbība vienmēr ir saistīta ar risku un tāpēc salons arī var sastapties ar dažādiem no tiem, kas var kavēt uzņēmuma attīstību. Lai izvairīties no šādām problēmām ir izpētīti iespējamie riski un sameklēti risinājumi, ka arī izveidoti nepieciešamie rezerves fondi.
Vēl priekš uzņēmuma dibināšanas ir ļoti svarīgā lieta – SVID analīze, jo tagad salons zina un izmantos visas savas priekšrocības un iespējas. Būs nodrošināta individuālā pieeja katram klientam, lai cilvēkiem nākamreiz gribētos izvēlēties tieši mūsu pakalpojumus, un iespējams, ka trūkumi pat netraucēs uzņēmuma veiksmīgai darbībai.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация