Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
8,49
Экономия:
1,44 (17%)
Со скидкой*:
7,05
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:734571
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.03.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Biznesa plāna kopsavilkums   
2.  Tirgus situācija nozarē un uzņēmuma attīstības iespējas   
2.1.  Biznesa idejas   
2.1.1.  Biznesa plāna balsta koncepcijas(cenu samazināšana), inovācijas elementi un diversifikācija   
2.1.2.  Pieprasījuma un nozares raksturojums ( Nozares attīstības tendences un dalībnieki)   
2.1.3.  Radošās koncepcijas izklāsts jeb produkta filozofija(sapnis, doma, misija, vīzija)   
2.2.  Biznesa finansiālā un stratēģiskā analīze   
3.  Plānotā uzņēmējdarbība   
3.1.  Plānotās uzņēmējdarbības apraksts (pamatinformācija (nosaukums, adrese(juridiskā), atrašanās vieta, dibināšanas datums, komersanta forma, vadītāja kompetence(izglītība + pieredze))   
3.2.  Īsa uzņēmuma vēsture ( dibināšanas apstākļi, īss galveno sasniegumu un nozīmīgāko notikumu kopsavilkums)   
3.3.  Pakalpojuma raksturojums – ( labās īpašības, kādas tehnoloģijas lieto, pakalpojuma sniegšanā kādas izejvielas(daudzums un cena)   
3.4.  Uzņēmuma stratēģiskie mērķi (SWOT)   
4.  Tirgus un konkurences raksturojums   
4.1.  Tirgus raksturojums, tirgus lielums, pieauguma tempi, patērētāju vajadzības, ražošanas sezonalitāte un cikliskums   
4.2.  konkurentu tabula   
5.  Mārketinga stratēģija   
5.1.  Iekšējās un ārējās vides raksturojums   
5.2.  Līgumi ar pasūtītājiem un piegādātājiem   
5.3.  Bostonas matrica   
5.4.  Stratēģijas realizācijas plāns   
5.4.1.  Cenu noteikšanas stratēģija   
5.4.2.  Plānotais segments   
5.4.3.  Piedāvāto preču vai pakalpojumu dažādošana   
5.4.4.  Reklāma   
6.  Īpašnieki, vadība un uzņēmuma organizatoriskā struktūra   
6.1.  Kam pieder?   
6.2.  Vadība un galvenie speciālisti   
6.3.  Darbaspēks (skaits un kvalifikācija)   
6.4.  Tarifikācija   
6.5.  Algu maksājumu saraksts   
7.  Ražošanas operācijas process   
7.1.  Produkcijas raksturojums   
7.2.  Ražošanas procesa apraksts   
7.3.  Piedāvājuma cenas kalkulācija   
7.4.  Īpašums, ēkas, iekārtas (nolietojuma aprēķins)   
7.5.  Vides drošība   
7.6.  Darba drošība   
  darba aizsardzības sistēmas veidošana   
  darba aizsardzības sistēmas darbība   
7.7.  Kvalitātes vadība   
  cēloņu   
8.  Riska faktori   
9.  Finansu analīze   
9.1.  Kredīta atmaksas grafiks, NPV, IRR   
9.2.  Kredīta izmantošanas plāns   
9.3.  Naudas plūsma (2005., 2006., 2007.gadam)   
9.4.  Peļņas/zaudējumu aprēķins (2005., 2006., 2007.gadam)   
9.5.  Aktīvu – pasīvu attiecība (sākums, 2005., 2006.)   
Фрагмент работы

1. Biznesa plāna kopsavilkums

SIA “Madonas Ceļu būves SIA” atrodas Madonā, Rīgas ielā 6. struktūrvienība tiks dibināta 2005.gada janvārī. Struktūrvienība tiek dibināta, lai iekarotu lielāku tirgus daļu Madonas pilsētā, kā arī, lai apmierinātu klientu pieprasījumu pēc plaša veikala un kvalitatīvas produkcijas. Uzņēmuma struktūrvienības darbība ir pakalpojuma sniegšana.
Uzņēmuma vadībā ir pietiekami kompetents un enerģisks vadītājs. Viņš ir beidzis Latvijas lauksaimniecības universitāti – Uzņēmējdarbības fakultāti.
Struktūrvienības biznesa plāns izveidots ilgtermiņa naudas aizņēmuma 10000 Ls ņemšanas, galvošanas un kredīta atdošanas iespēju pierādīšanai, kā arī, lai struktūrvienība daļēji varētu prognozēt savus ienākumus un darbības virzienus šajā un nākamajos gados. Tas novērsīs trūkumus un kļūmju rašanos, kā arī palīdzēs plānot darbības principus, laika un vietas pasūtījuma norisei.
Struktūrvienības pakalpojuma filozofija – pārdot pašapziņu vīriešiem un sapņus sievietēm, jo elegance pašapziņā un eleganti sapņi rada personību.
Lai izpildītu biznesa plāna mērķus ir nepieciešama veikt sekojošus uzdevumus:
1.noskaidrot un pamatot vai prognozētā cena ir sabalansēta ar pieprasījumu;
2.saskaņot Bostonas matricas un naudas plūsmas savstarpējās sakritības;
3.ietvert naudas plūsmā UIN par iepriekšējo periodu;
4.pamatot aktīva/pasīva attiecībām nesadalīto peļņu;
5.saskaņot nesadalīto peļņu ar ilgtermiņa mērķiem;
6.raksturot bruto seguma, kā arī prognozētos ieņēmumus ar naudas plūsmas sākuma periodu;
7.analizēt NPV prognozēto peļņas attiecību pret naudas plūsmā parādīto atlikumu gada beigās:
1. gadam ±25
2. gadam ≥
3. gadam ≥…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,02 €
Комплект работ Nr. 1128602
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Biznesa plāns apģērbu veikalam”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/734571

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация