Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:486814
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.11.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  KOPSAVILKUMS    3
1.  UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    4
2.  TIRGUS ANALĪZE    5
2.1.  Pieprasījuma apstākļi    5
2.2.  Piedāvājuma apstākļi    5
2.3.  Prognozes    6
3.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    7
3.1.  SVID analīze    7
3.2.  Produkta dzīves cikls    8
4.1.  Materiālais potenciāls    9
4.2.  Administratīvais potenciāls    9
4.3.  Personāls    9
4.4.  Produkta raksturojums    9
4.5.  Cenas raksturojums    10
4.6.  Vietas izvēle un sadales kanāli    11
4.7.  Produkta virzīšana tirgū    11
5.  RISKA VADĪŠANA    12
6.  FINANŠU INFORMĀCIJA    13
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    23
  PIELIKUMS    24
Фрагмент работы

4.6. Vietas izvēle un sadales kanāli
Moduļu māju ražošana notiks privātīpašumā, kas pieder vienam no valdes locekļiem. Privātīpašums atrodas tuvu galvenajai Rīgas šosejai, tādēļ mājas pārvietošana būs samērā ērta, nav jāved pa lauku ceļiem. Klients iegādājoties moduļu māju papildus maksā arī transporta izdevumus. Viena moduļa pārvietošanai nepieciešama viena smagā mašīna un viens ceļamkrāns. Smagā mašīna izmaksā apmēram 0,7 Ls/km, bet ceļamkrāns 1 h – 35,00 Ls, ceļamkrāns brauc vidēji 70 km/h. SIA MODUĻI piedāvā izmantot sev pazīstamu uzņēmēju autotransportu, vai arī klients var pats sarunāt smago mašīnu un krānu no sava paziņu loka.
Materiālus moduļu būvniecībai iegādāsimies no dažādiem uzņēmumiem ņemot vērā izdevīgākos nosacījumus, piegādes laiku un kvalitāti.

4.7. Produkta virzīšana tirgū
4.7.1. Reklāma
Reklāma darbojas trīs līmeņos- tā informē, pārliecina un pastiprina. Reklamēt produkciju galvenokārt paredzēts tīmekļa vietēs, speciālos nozares žurnālos, avīzēs. Žurnālos un avīzēs paredzēts reklamēties periodiski, jo atkārtota reklāma ir efektīvāka nekā vienreizējs sludinājums. Viens un tas pats sludinājums , kas tiek atkārtots katru nedēļu vai mēnesi ierobežotā skaitā avotu, ir efektīvāks par vienreizējiem sludinājumiem plašā avotu klāstā.
Paredzēts izveidot uzņēmuma mājas lapu, kurā būs iekļauta visa informācija par uzņēmuma darbību, produktu kāsts un apraksts, aptuvenās cenas, fotoattēli, moduļu iespējamie telpu plāni.
Tīmekļa vietnēs reklāmu paredzēts sākotnēji izvietot sludinājumu veidā dažādos sludinājumu dēļos, kā piemēram, SS.LV, Reklāma.Lv, ZIP.LV, dažādu pilsētu mājaslapās pie sludinājumu nodaļām u.c. Sludinājumus paredzēts ievietot gan maksas, gan bezmaksas, sludinājumu apmaksa tiks veikta caur mobīlo tālruni, tātad izmaksas iekļautas telefona ikmēneša rēķinā.
Vēlāk sludinājumus paredzēts publicēt arī lielākos preses izdevumos.

4.7.2. Noieta veicināšana
Noieta veicināšanai galvenokārt tiks izmantota reklāma dažādās tīmekļa vietnēs, kā arī uzņēmuma mājas lapa.
Pēc finansiālajām iespējām produkts tiks virzīts uz dažādiem konkursiem un būvniecības izstādēm.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,98 €
Комплект работ Nr. 1326703
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация