1. Kopsavilkums
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Fotostils” tiks dibināta 2003. gada maijā. Galvenais uzņēmuma mērķis ir nodrošināt Aizkraukles un tās apkārtnes iedzīvotājus ar kvalitatīviem un jaunāko tehnoloģijas standartu prasībām atbilstošiem fotopakalpojumiem un fotoprodukciju.
SIA “Fotostils” salons sniegs augstas kvalitātes jaunāko tehnoloģijas standartu prasībām atbilstošu fotopakalpojumus, kā arī nodarbosies ar visa veida fotoprodukcijas tirdzniecību.
Biznesa plāns sastādīts, lai spētu novērtēt savas iespējas un resursus, lai izvērtētu uzņēmuma pozīcijas konkurences tirgū. Šim mērķim izstrādāta SVID analīze, uz kuras pamata tika noteikta uzņēmuma darbības stratēģija. Uzņēmuma vadība izstrādāja arī mārketinga stratēģiju, kurā ietverti tirgus iekarošanas paņēmieni, konkurences izpēte un analīze, kuras rezultātā secinājām, ka mūsu uzņēmumam ir nozīmīgas priekšrocības attiecībā pret konkurentiem un fotosalons šajā reģionā sekmīgi spēs izvērst savu darbību.
Uzņēmuma ilgtermiņa plāns – kļūt par līderiem Aizkraukles tirgū, tādējādi gūstot maksimālu peļņu.
SIA “Fotostils” galvenā stratēģija ir - ar maksimālu atdevi pēc iespējas mazāku līdzekļu izlietojumu iekarot lielāku tirgus daļu, nodrošināt stabilitāti pakalpojumu sniegšanā un fotoprodukcijas tirdzniecībā, panākt vispārēju uzņēmuma attīstību, kā arī saglabāt noteiktu preču un pakalpojumu diferenciācijas stratēģijas efektivitāti.
Lai precīzi varētu prognozēt uzņēmuma attīstību, ir veikti finansu aprēķini pirmajiem 3 gadiem.
Uzņēmuma pašu kapitāls sastāda 25 000 Ls un, lai uzsāktu uzņēmuma darbību, nepieciešamas investīcijas 35 000 Ls apmērā, kuras paredzēts izmantot pamatlīdzekļu iegādei.
…