Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:790476
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Lielākā daļa mārketinga speciālistu, pat ekonomikas studenti, teorētiski zina, kas ir Integrētās Mārketinga Komunikācijas, ko šis jēdziens sevī ietver un kā tas izpaužas. Ieskatoties teorētiskos apzīmējumos, Integrētās Mārketinga Komunikācijas ir mārketinga (un visa tā sastāvdaļu un apakšsistēmu) un sabiedrisko attiecību apvienojums. Realizējot Integrētās Mārketinga Komunikācijas (turpmāk IMK), reklāma, pārdošanas menedžments, mārketings un sabiedriskās attiecības strādā vienoti un harmoniski. Tā tam būtu jābūt teorētiskā līmenī. Taču cik daudz mūsdienu uzņēmumu strādā pēc IMK principiem? Kāda tipa uzņēmumi var ieviest IMK? Kuriem būtu jābūt tiem kritērijiem, ar kuriem jāsaskaras, ieviešot IMK? Un vai vispār tas ir nepieciešams?
Atgriežoties pie teorijām, paskaidrošu, ko dara mārketinga komunikācijas.
Mārketinga komunikācijas ir līdzeklis, kas nodrošina produktu (brendu, preču zīmju) un pašas organizācijas prezentēšanu auditorijai ar mērķi veidot un sekmēt dialogu ar patērētāju, lai stimulētu pārdošanu. Mārketinga komunikācijas ir vadības process, ar kura palīdzību kompānija veido dialogu ar savām mērķa auditorijām.
Savukārt IMK ir jauns mārketinga komunikāciju veids, veidojot vienotu veselumu, kurā ietilpst reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana, attiecības ar darbiniekiem utt. Vienots, pareizi veidots un realizēts IMK pārkārto mārketinga komunikācijas, lai redzētu tās tādas, kādas tās redz patērētājs – informācijas plūsmu no viena avota.
Ko nozīmē vienots veselums, vienotas un harmonizētas Integrētā Mārketinga Komunikācijas?
Integrētais mārketings ir sistēma, kas jāievieš organizācijas vadības līmenī. Vienotība, veselums un saskaņotība izpaužas tajā brīdī, kad uzņēmuma mārketinga komunikāciju, pārdošanas un sabiedrisko attiecību struktūras tiek sakārtotas secīgi; pakārtotas cita citai, papildinot viena otru. Un tikpat būtiski ir harmonizēt atsevišķos departamentus un nodaļas novērtēt kā vienlīdz svarīgas organizācijas kopēja tēla veidošanai, kas attiecas arī uz budžetu, ko ik gadu augstākais menedžments piešķir uzņēmuma struktūrām
“Integrētais mārketings jābūvē piecās svarīgās organizācijas vidēs :
1.“patērētāja vidē, ar kuru nodarbojas mārketinga departaments,
2.konkurenta vidē (mārketinga departaments)
3.cenu vidē (mārketinga + finansu departaments)
4.distribūcijas vidē (pārdošanas departaments)
5.normatīvās likumdošanas vidē (sabiedrisko attiecību departaments)
Tā kā izmaiņas jebkurā no minētajām vidēm ietekmē mārketingu un komunikācijas, šiem procesiem ļoti rūpīgi jāseko līdzi un jāanalizē uzņēmumā kontekstā!”

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация