Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:890270
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.09.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Kvalitātes vadība    5
2.  Cilvēkresursu vadījums    7
3.  Visaptveroša kvalitātes vadība    10
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    14
Фрагмент работы

Secinājumi
Uzņēmuma veidošanu, attīstību un izaugsmi veicina efektīva vadība, kura katrā uzņēmuma attīstības stadijā spēj prasmīgi sabalansēt ideju ģenerēšanu ar to ieviešanu, mērķtiecīgu attīstību un nepārtrauktu pilnveidi. Uzskata, ka visefektīvāk to spēj veikt vadības grupa, kurā saskanīgi apvienojas impulsīvais, aizrautīgais (pat neapdomīgais) iniciators, aktīvais, straujais un enerģiskais rezultātu producētājs, nosvērtais, sistemātiskais rīcību vadītājs un iejūtīgais, labvēlīgais personāla apvienotājs. Mazā uzņēmumā sekmes nodrošinās šo īpašību saskanīgs apvienojums vienā, augstākais divās personās, parasti dibinātājā (-os).
Prasmi saprātīgi akcentēt atsevišķās rīcības secīgās uzņēmuma attīstības stadijās mērķtiecīgi un apzināti apgūst, izglītojoties mūsdienīgās efektīvās vadības metodēs, atbilstoši pilnveidojoties praktiskajās rīcībās un pašvērtēšanas prasmē.
Pilnveidojošamies organizācijā šīs galvenās lomas spēlē stratēģijas kvalitātes vadītājs. Mūsdienu prasmīgā saimniekošanā (knowledge economy) ir vērojama šo lomu saplūšana vienā visās uzņēmuma tapšanas un attīstības stadijās, pārmaiņu un izrāviena īstenošanā, vai arī to rotācijas kārtībā veic augstākās vadības personāls.
Kā jebkurai darbībai, arī vadības kvalitātes sistematizēšanai piemīt savi trūkumi. Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana organizācijā ir darbietilpīgs un komplekss process, kas prasa ne vien augstākās vadības aktīvu iesaistīšanos un atbilstošas motivācijas veidošanu darbiniekos, bet arī katra darbinieka ieinteresētību un līdzdalību.
Pirms veidot kvalitātes vadības sistēmu, uzņēmuma vadībai ir jāpieņem stratēģisks lēmums, proti, apņemšanās uzņēmumam mainīties. Ne vienmēr organizācijas augstākai vadībai ir viegli spert izšķirīgo soli, jo tas prasa domāšanas un attieksmes maiņu. Turklāt ir nepieciešamas ne tikai naudas investīcijas, bet arī laika un cilvēku resursi. Kvalitātes vadības sistēmu pilnībā nevar ieviest no malas pieaicināts konsultants. Jāiesaistās arī uzņēmuma vadībai un darbiniekiem. Vadītājiem jāpanāk, lai darbinieki izprot, kāpēc vadība ir pieņēmusi šādu stratēģisku lēmumu un kādi būs ieguvumi organizācijai no kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas. Darbiniekiem ir jāapzinās, ka viņi ir iesaistīti šīs sistēmas veidošanā. Taču praksē bieži nākas vērot tieši pretējo, proti, augstākā vadība ir pieņēmusi lēmumu, taču nav motivējusi darbiniekus. Darbinieki nereti pat izrāda neapmierinātību, jo jaunajā sistēmā jūtas apdraudēti, iespējams, baidās, ka varētu zaudēt darbu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация