Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
11,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:347886
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.03.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
  Konspekti logopēdiskai nodarbībai pirmsskolā    4
  Korekcijas darba plāns pirmsskolā    17
  Bērna runas/valodas izpēte pirmsskolas vecumā    18
  1.diena    37
  2.diena    39
  3.diena    42
  4.diena    44
  5.diena    47
  6.diena    48
  7.diena    50
  8.diena    53
  9.diena    55
  10.diena    58
  11.diena    60
  12.diena    63
  13.diena    64
  14.diena    67
  15.diena    69
  Prakses pašanalīze    72
Фрагмент работы

Prakses pašnovērtējums
Otrā prakse man sagādāja prieku un ļāva pārliecināties par savām spējām. Ar lielu ieinteresētību vēroju šīs nodarbības un vadīju savas nodarbības. Tās bija ļoti interesantas un reizē arī izglītojošas. Iepazinu logopēdes darba metodes, paņēmienus un logopēdiski koriģējošo darbu, veicot bērna runas un valodas korekciju, kā arī iepazinos ar nodarbībās izmantotajiem materiāliem. Pamācoši bija vērot logopēdes sadarbību ar bērniem, pirmskolas pedagogiem, kā arī ar vecākiem. Patika, ka logopēde ir ļoti toleranta, pozitīvi noskaņota, empātiska, rotaļīga, bet tai pašā laikā prasīga.
Vērojot logopēdes darbību, secināju, ka skaņu izrunas traucējumu korekcija dos labākus rezultātus, strādājot ar bērnu individuāli. Izņēmums ir grupu nodarbības, kuru laikā novēro bērna runas un valodas attīstību, kā arī secina bērna sadarbības, valodu pielietojuma prasmes.
Prakses laikā gan vērojot, gan vadot nodarbības sapratu, ka izmantotajiem materiāliem ir jābūt daudzveidīgiem, regulāri tie jāpapildina atbilstoši bērna vecumposmam un spējām. Metožu daudzveidība valodas un runas korekcijā ir ļoti būtisks aspekts, lai bērnā radītu motivāciju un ieinteresētību darboties pēc iespējas kvalitatīvāk.
Liela nozīme ir pedagoga izdomai un radošajām spējām, kā arī prasmei plānot un organizēt nodarbību, un tas ir pa spēkam tikai augsti izglītotam un profesionālam pedagogam. Viennozīmīgi par to liecināja manas prakses vadītājas ilgstošā darba pieredze logopēdes jomā. Katra nodarbība, manuprāt, bija ļoti labi saplānota konkrētam bērnam. Logopēde jau zināja, kuri bērni apmeklēs nodarbības.
Iepazīstot dokomentāciju, secināju, ka ir ieguldīts liels darbs katra bērna individuālai izpētei. Katram bērnam tiek veidota mape.
Prakses laikā secināju, ka apmēram 25% – 30% pirmsskolas sagatavošanas grupas bērniem ir nepieciešama skaņu izrunas korekcija.
Prakses laikā gūtie priekšstati noteikti noderēs strādājot par logopēdi pirmsskolas iestādē.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация