Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:301179
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.07.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
2.  Priekšvēlēšanu aģitācijas juridiskais aspekts    4
3.  9. Saeimas priekšvēlēšanu aģitācijas izvērtējums    6
3.1.  9. Saeimas vēlēšanu norise un rezultāti    6
3.2.  Priekšvēlēšanu kampaņu izdevummi    6
3.3.  Trešo personu nozīme priekšvēlēšanu aģitācijas laikā    9
3.4.  Politiskās reklāmas un 9. Saeimas vēlēšanas    11
3.5.  Rekomendācijas priekšvēlēšanu aģitācijas uzlabošanai    13
4.  Kopsavilkums    14
5.  Izmantotās literatūras saraksts    15
Фрагмент работы

Vēlēšanas ir svarīga demokrātiskas valsts pazīme, kuru laikā notiek valsts varas pārdale. Politiskās partijas cenšas izveidot veiksmīgas priekšvēlēšanu kampaņas, lai savai ideoloģijai piesaistītu iespējami daudz vēlētāju. Latvijā tas ir īpaši svarīgi, jo cilvēku politiskā aktivitāte ir zema un bieži vien viņiem nav noturīga viedokļa par dažādiem politiskajiem procesiem. Partijas to izmanto un veido savas priekšvēlēšanu aģitācijas, solot vēlētājiem labklājības līmeņa celšanos, izglītības kvalitātes un veselības aprūpes uzlabošanos, kā arī citas lietas, kuras ir nozīmīgas vairumam Latvijas iedzīvotāju. Tomēr nedrīkstētu aizmirst, ka priekšvēlēšanu aģitāciju un politisko reklāmu izmantošanu regulē likumi, kuri paredz noteiktus ierobežojumus priekšvēlēšanu kampaņu laikā.
Darba tēma ir “Priekšvēlēšanu aģitācijas un politisko reklāmu juridiskais aspekts; tā ievērošana 9. Saeimas vēlēšanu laikā.” Darba mērķis ir noskaidrot, kādi juridiskie regulējumi kontrolē priekšvēlēšanu kamaņu gaitu pirms Saeimas vēlēšanām, un vai tie tika ievēroti 9. Saeimas priekšvēlēšanu laikā. Darbā izvirzītie uzdevumi:
Noskaidrot svarīgākos likuma ierobežojumus, kuri attiecas uz priekšvēlēšanu aģitāciju pirms Saeimas vēlēšanām;
Aplūkot 9. Saeimas vēlēšanu rezultātus, noskaidrojot pie varas nonākušās partijas un vēlētāju aktivitāti;
Izpētīt partiju īstenotās priekšvēlēšanas kampaņas, konstatējot radušos pārkāpumus;
Noskaidrot ‘trešo personu’ ietekmi uz partiju priekšvēlēšanu kampaņām, izpētot to darbību atbilstoši likumā noteiktajām normām;
Izdarīt secinājumus par 9. Saeimas vēlēšanu priekšvēlēšanu kampaņu norisi.
Tēma pašreiz ir aktuāla, jo šogad Latvijā gaidāmas pašvaldību un Eiropas Parlamenta vēlēšanas, tāpēc jau šobrīd ir sākušās pirmās priekšvēlēšanu aģitācijas kampaņas. Lai gan šajā referātā tiks aplūkotas Saeimas vēlēšanas, priekšvēlēšanu aģitācijas mērķis ir nemainīgs, neskatoties uz vēlēšanu veidu -piesaistīt vēlētājus, pārliecinot viņus par savas partijas politisko uzskatu pareizumu un efektivitāti. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,48 €
Комплект работ Nr. 1127549
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация