Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:414825
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.07.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Abstract    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Lasītprasme    6
1.1.  Apgrūtināta lasītprasme, disleksija    6
1.2.  Lasīšanas izpratnes attīstīšanas veidi    7
2.  Lasīšanas stratēģijas, tehnikas    8
2.1.  Tiešā ceļa stratēģija    8
2.2.  Ātrlasīšana    8
2.3.  Lasīšanas tehnika uzziņu un mācību literatūrai    8
3.  Lasīšanas devums cilvēkam    10
4.  Lasīšanas veicināšanas programma „Bērnu, jauniešu un vecāku žūrija”    12
4.1.  Par programmu    12
4.2.  Programmas mērķis un uzdevumi    12
5.  Aptaujāto Ilmāra Gaiša Kokneses vidusskolas skolēnu rezultātu kopsavilkums, analīze    13
5.1.  Pabeidz teikumu „Es lasītu vairāk, ja...”    20
5.2.  Kā, Jūsuprāt, regulāra grāmatu lasīšana ietekmē valodas prasmes?    20
  Secinājumi    22
  Izmantotās literatūras saraksts    23
  Pielikumi    24
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Darbā izvirzītais mērķis ir sasniegts. Ir noskaidrots, kādi ir Ilmāra Gaiša Kokneses vidusskolas 9.-12.klašu skolēnu lasīšanas paradumi, kāpēc viņi lasa vai nelasa, ko viņiem patīk lasīt visvairāk un kas jādara, lai viņi lasītu vairāk.
2. Darbā izvirzītie uzdevumi tika izpildīti. Tika izpētīti teorētiskie materiāli, veikta aptauja, kuras dati apstrādāti un izanalizēti, kā arī intervēta Kokneses pagasta bibliotēkas vadītāja.
3. Hipotēze par to, ka grāmatu lasīšana ietekmē valodu attīstību, paplašinot vārdu krājumu apstiprinājās, jo tā bija viena no populārākajām atbildēm, ko respondenti minēja atvērtajā jautājumā par to, kā, viņuprāt, lasīšana ietekmē valodu attīstību.
4. Dažas atbildes uz anketas jautājumiem ir apšaubāmas, jo respondenti var būt neobjektīvi.
5. Meitenēm patīk lasīt vairāk nekā zēniem, par to liecina aptaujā gūtie rezultāti (1.attēls).
6. Galvenie nelasīšanas iemesli (2.attēls) ir tādi, ka lasīšana šķiet garlaicīga un neinteresanta, kā arī ir grūti atrast sev tīkamas grāmatas, ko gribētos lasīt.
7. Absolūtais respondentu vairākums lasa retāk nekā 1-2 reizes nedēļā (5.attēls), kas ir par maz, lai gūtu pozitīvus rezultātus.
8. Gan meiteņu, gan zēnu vidū 3 no 4 populārākajiem žanriem sakrīt (10.,11.attēls) un tie ir fantastikas un fantāzijas romāni, trilleri un kriminālromāni un piedzīvojumu romāni.
9. Jaunieši lasītu vairāk galvenokārt, ja viņiem būtu vairāk brīva laika. Ja arī brīvu laiku piešķirt viņiem nevar, tad skola var nākt pretī un vienu stundu nedēļā ļaut lasīt kādu grāmatu pēc izvēles literatūras stundas ietvaros un, kad tā ir izlasīta, pastāstīt par to pārējiem klasesbiedriem. Tā tiktu iegūta 1 lasīšanas reize 40 minūšu apmērā katru nedēļu, kas ievērojami uzlabotu lasīšanas paradumus Ilmāra Gaiša Kokneses vidusskolas jauniešu vidū.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация