Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:709542
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.03.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 43 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Sadarbība pusaudžu vecumposmā    5
1.1.  Pusaudžu vecumposma raksturojums    5
1.2.  Sadarbības jēdziena teorētiskais skaidrojums    13
1.3.  Sadarbības veicināšana pusaudžiem mūsdienu deju nodarbībās    23
2.  Pusaudžu sadarbības analīze mūsdienu deju nodarbībāsBJC „Junda”    29
2.1.  Mūsdienu deju kolektīva BJC „Junda” vispārējs raksturojums    29
2.2.  Empīriskā pētījuma norise BJC „Junda” mūsdienu deju kolektīvā    30
2.3.  Empīriskajā pētījumā iegūto rezultātu analīze un interpretācija    35
  Secinājumi    55
  Izmantotā literatūra un informācijas avotu saraksts    56
Фрагмент работы

Secinājumi
1) Lielākā daļa respondentu ikdienā spēj sadarboties, taču ir novērojamas grūtības gados jaunāko dejotāju vidū, līdz ar to pieaugot respondentu vecumam, pieaug arī respondenta spēja ikdienā sadarboties;
2) Ikdienas aktivitātēs sadarbībai ir liela nozīme, un pieaugot respondentu vecumam, pieaug arī sadarbības nozīme ikdienas aktivitātēs;
3) Pieaugot respondenta spējai ikdienā sadarboties, pieaug arī sadarbības nozīme respondenta ikdienas aktivitātēs un respondenta sadarbības efektivitāte;
4) Lielākoties deju kolektīvā ir novērojama efektīva sadarbība, taču eksistē arī šķēršļi, kas liedz gados jaunākiem dejotājiem efektīvi sadarboties, līdz ar to, pieaugot respondentu vecumam, pieaug arī respondenta sadarbības efektivitāte;
5) Sadarbība deju kolektīvā lielākoties izpaužas kā savstarpējo attiecību veidošanās, vērtību, ideju un iemaņu iegūšana un komandas darbs;
6) Sadarbību deju kolektīvā ietekmē kolektīva dalībnieki, kolektīva pedagogi un apkārtējā vide, taču visbūtiskāk kolektīva dalībnieki;
7) Pedagogam ir būtiska nozīme sadarbības veicināšanā respondenta deju kolektīvā;
8) Respondenta vēlmes, vajadzības un iespējas ne vienmēr deju kolektīvā tiek izprastas, kas var radīt šķēršļus efektīvai sadarbībai, taču pieaugot respondentu vecumam, pieaug arī respondenta vēlmju, vajadzību un iespēju pamatotība;
9) Pieaugot respondentu vecumam, samazinās to faktoru apjoms, kas traucē respondentam efektīvi sadarboties deju kolektīvā;
10) Būtiskākie faktori, kas traucē respondentiem sadarboties ir vienaudžu attieksme, kompleksi un raksturu atšķirība;
11) Būtiskākie faktori, kas veicinātu sadarbību deju kolektīvā ir bieža saskarsme, pozitīva attieksme un atbalsts;
12) Deja ir nozīmīga ikdienas darbība, kas veicina sadarbību pusaudžu vidū;
13) Mūsdienu deju nodarbībās tiek iegūtas spējas un prasmes, kas attīstīta respondenta personību;
14) Veiktie novērojumi liecina, ka pusaudži ir tendēti uz pašattīstību un izaugsmi.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1355509
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация