Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:453767
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  BŪVNIECĪBAS NOZARES RAKSTUROJUMS    4
2.  SIA OOOOO PIRMSĀKUMI UN ŠODIENAS AKTIVITĀTES    6
3.  SIA OOOOO ATTĪSTĪBAS VĪZIJA, MISIJA UN MĒRĶI    7
4.  SIA „OOOOO” SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS GALVENO RĀDĪTĀJU ANALĪZE    13
5.  SIA OOOOO STIPRO UN VĀJO PUŠU, IESPĒJU UN DRAUDU ANALĪZE    17
6.  SIA OOOOO PAŠREIZĒJĀS SITUĀCIJAS ANALĪZE UN NĀKOTNĒ PLĀNOTAIS REZULTĀTS    20
7.  SIA „OOOOO” PIEDĀVĀTO PREČU RAKSTUROJUMS UN ANALĪZE    25
8.  BŪVMATERIĀLU TIRDZNIECĪBAS NOZARES, KONKURENCES VIDES ANALĪZE    27
9.  SIA „OOOOO” KONKURĒTSPĒJAS NOVĒRTĒJUMS    35
10.  SIA „OOOOO” NĀKOTNES ATTĪSTĪBAS STRATĒĢIJAS    47
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    50
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    52
  PIELIKUMI    53
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Būvmateriālu tirdzniecība ir būvniecības nozares komponente, kas Latvijā tiek raksturota kā strauji augoša un jau piesātināta sfēra, jo tajā iesaistīti vismaz 1000 uzņēmumi ar kopējo apgrozījumu virs Ls 310 000 000, bet neviens no dalībniekiem neaizņem pat ceturto daļu no kopējā tirgus.
2. SIA „OOOOO” 13 gadu laikā ir kļuvusi par vienu no lielākajiem būvmateriālu tirdzniecības uzņēmumiem Cēsu un Daugavpils rajonos, taču mērķtiecīgi sekojot būtiskākajām klientu vajadzībām – plašākā izvēle, viskonkurētspējīgākās cenas un teicamākā apkalpošanas kultūra, – ir iespēja ieņemt līdera pozīcijas Vidzemē un Latgalē.
3. Laika posmā no 1993. gada līdz pat šodienai SIA „OOOOO” saimnieciskās darbības rādītāji pakāpeniski uzlabojas, tāpēc jau 2005. gada neto apgrozījums, pēc uzņēmuma vadības aprēķiniem, pārsniegs Ls 1 000 000, kas savukārt paver iespēju iestāties Latvijas Būvmateriālu tirgotāju asociācijā, saņemot apliecību kā apstiprinātu pierādījumu par izcili labu novērtējumu biznesa ētikas, preču klāsta, to kvalitātes un apkalpošanas kultūras jomā.
4. SIA „OOOOO” SWOT matricā skaidri saskatāma uzņēmumam piemērotā alternatīva, kas izpaužas kā spēks un draudi stratēģija, kas paredz iekšējo spēku veidoto izpausmju, kas apvienojamas piecos elementos – cilvēki, prece, cena, virzīšana tirgū un vieta, – pārsvaru par draudiem, kas pašlaik ir sevišķi bīstami un viegli apkarojami.
5. R. Makkensija matrica, vērtējot SIA „OOOOO” pašreizējo situāciju un nākotnē plānoto rezultātu, parāda, ka uzņēmums atrodas attīstības posmā, bet uzlabojot galvenā mērķa sasniegšanai nepieciešamos kritērijus, kas iekļauj priekšrocības konkurences cīņā un ārējās vides raksturu, tas pēc 3 gadiem sasniegs līderpozīcijas lokālajā līmenī.
6. SIA „OOOOO” pozīciju stratēģiskajā izplatījumā raksturo sektors, ko apzīmē kā problēmu bērni, jo esošā tirgus daļa nacionālajā līmenī, kas ir mazāka par 1%, neļauj uzņēmumam ar savu piedāvāto preci ietekmēt tirgu, turklāt tieši būvmateriālu mazumtirdzniecībā, kas nav orientēta uz profesionālo sektoru, pastāv intensīva konkurence, ko vēl vairāk pastiprina būvēšanas apjomu pieaugums, kas vistiešākajā mērā iespaido peļņu.
7. Portera piecu spēku modelis, ar kā palīdzību izvērtēju konkurences vidi, būvmateriālu tirdzniecības nozarē akcentē būvmateriālu sektora dinamiskumu, pircēju spēka pastāvīgās svārstības, piegādātāju aktivitātes, kas diezgan bieži vērstas pret tirgotāju, jaunus un progresīvus konkurentus, kas liek pilnveidoties esošajiem, kā arī kvalitatīvu aizstājējpreču rašanās neizbēgamību.
8. SIA „OOOOO” konkurētspējas priekšrocības izpaužas piedāvāto preču cenu līmenī un ar to saistītajā atlaižu politikā, veikalu atrašanās vietas izdevīgumā un darba laikā, kā arī reklāmas spēkā un tirdzniecības zāļu izkārtojumā.
9. Sarežģītie pašreizējie apstākļi un neskaidrās nākotnes iespējas būvmateriālu tirdzniecības nozarē, kā arī SIA „OOOOO” konkurences pozīcija, kas ir vidēja, nosaka, ka uzņēmuma attīstības tempu var regulēt izmantojot vairāku stratēģiju – attīstības, īpaša tēla radīšanas un daudznozaru diversifikācijas - raksturojošas izpausmes.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация