-
Interneta veikali
Реферат18 Компьютеры, программирование, электроника, Реклама, маркетинг, Бизнес
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Elektroniskās komercijas jēdziens | 6 |
2. | E-komercijas attīstība | 7 |
3. | Norēķini un piegāde | 9 |
3.1. | Norēķini | 9 |
3.2. | Piegāde | 9 |
4. | E-komercijas attīstības dinamika un potenciāls | 11 |
4.1. | www.Atlants.lv izveide | 13 |
5. | Pārtikas e – komercijas veikalu pieredze Latvijā un pasaulē | 15 |
6. | Mārketinga izstrādāšana potenciālam e-komercijas veikalam | 16 |
6.1. | Kāpēc cilvēki neizvēlas i – veikalu | 16 |
6.2. | Interneta lietotāju skaits Latvijā | 17 |
6.3. | Potenciāls i - veikals | 18 |
6.4. | Reklāma | 21 |
6.5. | Potenciālie klienti | 22 |
Secinājumi | 23 | |
Biogrāfiskais saraksts | 24 |
Secinājumi
1. Rakstot šo darbu guvu lielāku priekšstatu par e – komercijas mārketingu un tā pareizāku virzīšanu tirgū.
2. Veicot aptauju cilvēki bija ļoti pretīmnākoši un palīdzēja ar datu vākšanu, uzskatu, ka ērtākais veids datu vākšanai būtu elektroniskas anketas izsūtīšana. Izsūtīšanas vietā varētu būt piemēram, draugiem.lv. Tā būtu iespējams savākt daudz vairāk un precīzāku analizējošu informāciju.
3. Ar aptaujas rezultātiem bija iespējams izanalizēt kādu e – komercijas veikalu būtu viss labāk atvērt Latvijā.
4. Lai gan 50% no aptaujātajiem neizmanto e-komercijas veikalus, virzot pareizu mārketingu ir iespējams mainīt pusei no skeptiski noskaņotajiem uzskatus par e – komercijas veikaliem.
5. Lielas potences dēļ mazās konkurences ir pārtikas e – komercijas veikalam.
6. Latvijā pagaidām nav neviena veiksmīga e – komercijas pārtikas veikala, taču ir bijuši uzņēmēji, kas to ir mēģinājuši izveidot, tāpēc radot savu e – komercijas veikalu ir iespēja mācīties no priekšgājēju kļudām, lai varētu izveidot peļņu nesošu e – komercijas veikalu.
7. Latvijā saistībā ar emigrācijas un dzimstības problēmām nav liels iedzīvotāju skaits, tas ir viens no galvenajiem faktoriem, kas jāņem vērā atverot šo e – komercijas pārtikas veikalu.
8. Cilvēkiem patīk saņemt garantijas par preci, tāpēc labam e – komercijas veikalam ir jārod risinājums šai problēmai, tas varētu piesaistīt daudz vairāk klientu.
9. Interneta patstāvīga piekļuve, Latvijā nav īpaši liela problēm, jo ar katru gadu šī situācija uzlabojas un aizvien vairāk cilvēku izmanto savā ikdienā internetu.
…
Darbā tāstīpts par e-komercijas veikalu attīstību un dinamiku Latvijā, kā arī izdarīti secinājumi par to kādam vajadzētu būt labam e-komercijas veikalam, lai viņš varētu darboties.
Pielikuma nav.
- Fizika internetā
- Interneta pieslēguma veidi Latvijā
-
Interneta veikali
Реферат18 Компьютеры, программирование, электроника, Реклама, маркетинг, Бизнес
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Fizika internetā
Реферат для средней школы18
-
Interneta pieslēguma veidi Latvijā
Реферат для средней школы22
Оцененный! -
Ieskats informācijas atrašanas iespējās Interneta meklētājserveros
Реферат для средней школы18
Оцененный! -
Reklāmas īpatnības internetā
Реферат для средней школы8
-
Jauniešu avīze internetā - "Dienas spogulis"
Реферат для средней школы28
Оцененный!