Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:632178
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.04.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Reklāmas veidošanās vēsture    4
2.  Reklāmas veidi    6
2.1.  Reklāma masu medijos    6
2.2.  Radio reklāma    7
2.3.  TV reklāma    8
2.4.  Vides reklāma    9
3.  Reklāmas uzdevums    11
4.  Reklāmas ietekme    13
4.1.  Spēlītes ar zemapziņu    13
5.  Coca-Cola reklāmas    17
5.1.  “Coca-Cola” triumfē pasaules vērtīgāko zīmolu sarakstā    17
5.2.  Coca-Cola kopējās produkcijas apjoma pieaugums    18
5.3.  Patiesība Par Coca – Colu    18
6.  Reklāmas veidi, to izmantošana Kārsavas lielākajos veikalos    21
7.  Aptauju rezultātu analīze    25
  Secinājumi    31
  Pielikums    34
Фрагмент работы

Tirgus ekonomiku raksturo un nosaka vairāki svarīgi elementi. Viens no tiem ir konkurence. Pieaugot konkurences lomai ekonomiskajā aktivitātē, svarīga nozīme ir preču virzīšanas pasākumiem, konkrēti reklāmai.
Autore šo tēmu izvēlējas, jo šobrīd reklāmai ir ļoti nozīmīga loma, gan ekonomikā, gan mākslas dzīve. Un ar izpētes palīdzību vēlējās noskaidrot, ar kādām metodēm labāk strādāt, kādus reklāmas veidus izvēlēties, un kā izturēt konkurenci mazpilsētiņā.
Darba mērķis:
izpētīt reklāmas vēsturi, noskaidrot reklāmas izplatīšanas līdzekļu izmantošanas nozīmi Coca - colas mārketingā.
Pētījuma uzdevumi.
1.Noieta veicināšanas līdzekļu analīze.
2.Reklāmas jēdziena, būtības un vēstures noskaidrošana.
3.Izpētīt reklāmas veidu, tās uzdevumus.
4.Reklāmas ietekme uz patērētāju.
5.Izpētīta Coca- colas reklāmas, tās ietekmi uz patērētāju.
6.Aptaujas rezultātu analīze.
Darbs sastāv no:
1.Ievada.
2.Reklāmas vēstures.
3.Reklāmas veidu klasifikācijas.
4.Reklāmas uzdevumu izpētes.
5.Reklāmas ietekmes uz patērētāju.
6.Coca- colas reklāmas pētījums.
Pētījuma metodes.
1.Literatūras analīze (monogrāfiskā analīze).
2.Primārās informācijas iegūšanai izmantotas aptaujas.
3.Statistiskās apstrādes metode (datu attēlošana tabulās un grafikos).
Darbs izmantojams skolās ekonomisko pamatu stundās.

1. Reklāmas veidošanās vēsture.

Reklāma radās kā dabiska nepieciešamība, lai varētu pavēstīt citiem cilvēkiem kādu svarīgu ziņu. Kairas Arheoloģijas muzejā atrodam 2500 gadu vecs akmens, uz kura var izlasīt šādu uzrakstu – „Es, Rinoss no Krētas salas, skaidroju sapņus.” Tas ir viens no vissenākajiem reklāmveida tekstiem pasaulē.
Savukārt Londonā glabājas kāds Ēģiptes papiruss, kura hieroglifi vēsta, ka tiek pārdots vergs. Arī Mezopotāmijā vīna, labības un lopu tirgotājiem bija akmenī vai kokā izcirsti spiedogi jeb pirmās „preču zīmes”. Afišu pirmsākumi ir meklējami Senās Grieķijas teritorijā. Senajā Romā reklāmas rakstura sludinājumus rakstīja un nobalsinātas sienas, kas bija sadalīta taisnstūra laukumos, kuros katrs varēja ierakstīt savu sludinājumu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация