-
AS "Laiks Mode"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | AS “Laiks Mode” darbības apraksts | 6 |
2. | Sortimenta analīzes metodes un stratēģijas izvēle | 11 |
2.1. | Produkta dzīves cikls | 12 |
2.2. | Stratēģiju plānošana | 16 |
2.3. | Portfolio izveidošana produkta dzīves ciklam | 17 |
2.4. | Portfolio matrica | 18 |
2.5. | Produktu darbības lauku klasifikācija | 20 |
2.6. | Portfolio analīzes nobeigums | 22 |
3. | SVID analīze | 25 |
3.1. | SVID matrica AS ”Laiks Mode” | 27 |
5. | Stratēģijas realizēšana | 32 |
Secinājumi un priekšlikumi | 33 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 35 | |
Pielikumi | 36 |
Secinājumi un priekšlikumi
1. AS ”Laiks Mode” ir 14 ekskluzīvo kosmētikas un parfimērijas tirdzniecības marku izplatītājs Latvijas teritorijā, kā arī 4 tirdzniecības marku izplatītājs Lietuvā un Igaunijā.
2. Uzņēmumam ar sadarbības partneriem ir izveidotas divas sadarbības koncepcijas: ekskluzīvās kosmētikas un parfimērijas veikali NEROLI un jaunā izveidotā koncepcija – parafarmācijas un skaistumkopšanas veikals NEROLI +.
3. Lai novērtētu atsevišķi kompānijas darbības lauku perspektīvas, tiek veikta sortimenta analīze, kas palīdz plānot tirgus iekārtošanas un kompānijas augšanu, veic konkurentu analīzi, finansu un citu resursu apskatu par kompānijas darbību kopumā. Galvenais mērķis ir noteikt visus resursus, lai nodrošinātu kompānijas attīstību un rentabilitāti.
4. Galvenā sortimentu analīzes metode ir Portfolio matricas metode.
5. Portfolio sortimenta analīzei ir vairāki trūkumi:
modelis ir pārāk vienkāršs, jo vienību novērtēšana notiek tikai pēc diviem faktoriem, kur var būt kļūdains rezultāts, jo praksē ir jāņem vērā arī citi ne mazāk svarīgi faktori.
liela tirgus daļa lēni augošā nozarē vienmēr nenodrošina lielu pozitīvu naudas plūsmu, kas ir raksturīga precēm ar lielu pieprasījumu.
saistības starp izmaksām un tirgus daļu nav tik cieša, kā tas izriet no Portfolio matricas. Liela tirgus daļa ne vienmēr dod kompānijai iespēju samazināt izmaksas.
6. Pēc Portfolio sortimenta matricas, analīzei ir trīs pieejas: pēc produkta dzīves cikla, pēc tirgus izaugsmes tempa un daudzfaktoru Portfolio matricas.
7. Jauno produktu virzībai tiek pievērsta uzmanība visām produktu virzīšanas stratēģijām: reklāmai, preču realizācijas stimulēšanai, sabiedriskai saskarei un personiskai apkalpošanai. Un jaunie produkti tiek virzīt kombinējot divas metodes: virzīt produktu uz priekšu un piesaistīt pircējus produktam.
8. Veicot SVID matricas analīzi AS ”Laiks Mode” var secināt to, ka uzņēmumam ir daudz nozīmīgu iespēju un maz draudu, kas liecina par ideāliem apstākļiem biznesā.
9. AS „Laiks Mode” strādā kvalificēti darbinieki, tādējādi nevajadzētu rasties saasinājumiem veikt pārmaiņas un pielietot jaunas stratēģijas.
…
Saturs Ievads 1. AS “Laiks Mode” darbības apraksts 2. Sortimenta analīzes metodes un stratēģijas izvēle 2.1. Produkta dzīves cikls 2.2. Stratēģiju plānošana 2.3. Portfolio izveidošana produkta dzīves ciklam 2.4. Portfolio matrica. 2.5. Produktu darbības lauku klasifikācija 2.6.Portfolio analīzes nobeigums 3. SVID analīze 3.1. SVID matrica AS ”Laiks Mode” 4.Portera konkurences modelis 5.Stratēģijas realizēšana Secinājumi un priekšlikumi Izmantotās literatūras un avotu saraksts Pielikumi
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- AS "Laiks Mode"
- Biznesa plāns
- SIA "The Royal Horse"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Rielko mode"
Бизнес план для университета13
-
SIA "Zibeņstils"
Бизнес план для университета47
Оцененный! -
SIA "Objektīvs"
Бизнес план для университета16
-
Ražošanas organizēšanas plāns
Бизнес план для университета53
Оцененный! -
Ādas sēdekļu izgatavošana
Бизнес план для университета31