Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:673455
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.04.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  KOPSAVILKUMS    3
1.  UZŅĒMUMA VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmuma juridiskais pamatojums    4
1.3.  Uzņēmuma sfēra    4
1.4.  Uzņēmējdarbības sākšanai nepieciešamie līdzekļi    5
1.5.  Nozares īss apraksts    5
1.6.  Atrašanās vietas raksturojums    5
1.7.  Uzņēmuma vadība un personāls    6
2.  UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS    8
2.1.  Menedžmenta mērķu noteikšana    8
2.2.  Darbinieku motivēšana, samaksas sistēma    8
3.  PRODUKTS    9
3.1.  Tehnoloģiskais process    9
3.2.  Produkta raksturlielumi    10
3.3.  Produkta iesaiņošana    10
3.4.  Produkta līmeņi    11
4.  MĀRKETINGA PLĀNS    12
4.1.  Pakalpojumu realizācijas veidi    12
4.2.  Cenu politika    12
4.3.  Reklāma    12
4.4.  Sabiedriskās domas veidošana    13
4.5.  Logo un sauklis    13
5.  RISKS UN IESPĒJAMĀS PROBLĒMAS    14
5.1.  Galvenie riska faktori    14
5.2.  Pasākumu plāna izstrādāšana riska mazināšanai    14
6.  PRODUKTA RAŽOŠANAS ORGANIZĀCIJAS    16
7.  UZŅĒMUMA FINANSIĀLĀS DARBĪBAS APRĒĶINI    17
7.1.  Nolietojuma aprēķins    18
7.2.  Plānotie ieņēmumi    18
7.3.  Tiešās izmaksas un netiešās izmaksas    18
8.  SECINĀJUMI    19
  IZMANTOTO INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    20
Фрагмент работы

8. SECINĀJUMI
1. Sekmīgai produkta izveidošanai un pārdošanai ir nepieciešama ļoti kārtīga plānošana. Veidojot biznesa ideju, nācās cītīgi apdomāt visas iespējas kā šī ideja tiek realizēta, kā produkts tiek ražots un nogādāts līdz klientam.
2. Jebkurā jomā ir grūti būt jaunam, uzņēmumam ar citādāku pieeju produktam šīs jaunā uzņēmuma status var būt ļoti grūts, jo nevar īsti paredzēt cik liels būs pieprasījums pēc jaunās preces. Tādēļ pirms uzņēmējdarbības sākšanas ir kārtīgi jāizpēta tirgus, jāveic cilvēku aptauja vai vispār tādam produktam būs pieprasījums un cik daudzi varētu būt topošie klienti.
3. Uzņēmuma atrašanās vietai ne vienmēr ir jābūt galvaspilsētai, tādēļ tika izvēlēta vieta, kura atrodas labā ģeogrāfiskajā vietā, kā arī Aizkraukle ir labi nodrošināta ar ceļiem, jo ir iespēja preci nogādāt uz pilsētām gan Daugavas labajā, gan Daugavas kreisajā krastā, lieki netērējot līdzekļus (pateicoties HES, Daugava ir viegli šķērsojama ar transportu).
4. Gadījumā kad uzņēmums veiksmīgi uzsāk darbību un ja ir liels pieprasījums, lai būtu iespēja nodrošināt pieprasījumu uzņēmumu var paplašināt, pieņemot darbā vēl kvalificētus strādniekus. Kā arī uzņēmumam var izveidot filiāles.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация