Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:742082
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Ieceres pamatojums    6
1.1.  Informācija par uzņēmumu, tā stratēgiju un vadibu    6
1.2.  Piedāvātais produkts    8
1.3.  Produktu tirgus novērtējums, tirgzinibas plāns    11
1.4.  Problēmas un riski    23
1.5.  Projekta istenošanas kalendārais grafiks    24
2.  Finanšu aprēkins    25
2.1.  Investicijas un to avoti    25
2.2.  Naudas plūsmas plāns    25
2.3.  Uzņēmējdarbibas izmaksu plans    25
2.4.  Pelņas vai zaudējumu plāns    26
2.5.  Bilance    27
2.6.  Plānoto finanšu rezultātu novērtējums    28
  Literatūras saraksts    31
Фрагмент работы

Pašlaik tirdzniecība Latvijā attīstās ļoti strauji un šajā jomā ir liela konkurence, kas veicina uzņēmumu uz strauju attīstību. Ja uzņēmums nespēj attīstīties līdz ar pārējiem un pilnveidot savu darbību labāk par citiem, tad šis uzņēmums nav konkurētspējīgs. Konkurences saasināšanos pastiprina arī Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā, kas paplašina uzņēmējdarbības iespējas. Izturēt konkurenci nav viegli, bet, lai to izdarītu, vajadzīgs pilnveidot savu darbību. Ir jāatmet visu lieko, jāmeklē jaunas iespējas un risinājumi, tādēļ svarīgi izstrādāt efektīvu biznesa plānu preču sekmīgai virzīšanai tirgū.
Šis biznesa plāns tiek izstrādāts uzņēmumam SIA ”X”, kas atrodas ... un nodarbojas ar pārtikas, alkohola, tabakas un saimniecības preču vairum- un mazumtirdzniecību. Uzņēmuma pašreizējais stāvoklis ir tāds, ka SIA „X” savu darbību nemainīja gadu gaitā, nepētīja tirgu, tādēļ neievēroja, ka tirgū ir radušās izmaiņas – ienākuši jaudīgi konkurenti, ar spēcīgām koncepcijām un reklāmas kampaņām, kuru dēļ zaudēja daļu savu klientu, jo laikus nereaģēja.
Darba mērķis: izstrādāt SIA „X” biznesa plānu uzņēmuma darbības uzlabošanai.
Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi:
izpētīt ar tematu saistītos teorētiskos jautājumus;
izanalizēt uzņēmuma visus sniegtos datus un izmantot tos savā darbā;
izteikt savu viedokli par analizētajiem materiāliem;
sniegt secinājumus un izklāsta iegūtos rezultātus, kas izriet no visā darba gaitā veiktajiem pētījumiem.
Darbā tiks izmantotas salīdzināšanas, aprēķināšanas, tabulas un grafiskās pētīšanas metodes un paņēmieni.
Uzņēmuma analīzei tiks izmantots 3 gadu pētījuma un plānošanas periods. Darba veikšanā tiks izmantota speciālā un periodiskā literatūra, zinātniskie raksti, Latvijas Republikas u.c. valstu likumdošanas normatīvie akti, kā arī interneta resursi un uzņēmuma nepublicētie materiāli.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,99 €
Комплект работ Nr. 1133536
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация