Secinājumi
• Industrijas un produkta analīze lika saprast cik grūti ir izprast un izanalizēt industriju;
• Industrijas analīze ir ļoti svarīgs faktors, lai varētu spriest par uzņēmuma rentabilitāti, kā arī par konkurentu skaitu (tiešo, netiešo un potenciālo);
• Svarīgs faktors biznesa idejas radīšanā ir izvēlēties tai piemērotu vidi un atrašanās vietu.
• Industrijas robeža ir plaša, ja neskaita „Ebay.com”, tad industrija robežojas ar Latvijas teritoriju.
• Piedāvātais produkts ir daudzveidīgs un apmierina daudzas klientu vēlmes un vajadzības.
• Lai gan uzņēmumam ir daudz tiešo un netiešo konkurentu, tas piedāvā diferencētāku produkciju, kā tā konkurenti.
• Kopumā industrijā strādājošie uzņēmumi katru gadu strādā ar peļņu, izņēmums ir tikai krīzes laiks.
• Industrijas pieaugošā peļņa ir saistīta ar iedzīvotāju ikgadējo ienākumu pieauguma līmeni.
• Iespējas ir vairāk, nekā draudi.
• Industrija ir pievilcīga potenciālajiem konkurentiem.
• Ieiešanas un iziešanas barjeras nav augstas.
…