-
Biznesa plāns apbedīšanas birojam "Aizsaule"
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Annotation | 5 | |
Anotācija | 6 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 7 |
Pamatinformācija par uzņēmumu | 7 | |
1.1.1. | Uzņēmuma nosaukums | 7 |
1.1.2. | Uzņēmuma reģistrācija | 7 |
1.1.3. | Uzņēmuma juridiskā adrese | 7 |
1.1.4. | Uzņēmuma norēķinu konts | 7 |
Uzņēmuma pamatdarbība | 7 | |
Uzņēmuma papilddarbība | 8 | |
Uzņēmuma vēsture | 8 | |
Uzņēmuma misija | 9 | |
1.2. | Uzņēmuma mērķi | 9 |
1.2.1. | Stratēģiskie mērķi | 9 |
1.2.2. | Taktiskie mērķi | 9 |
1.2.3. | Operatīvie mērķi | 9 |
2. | Uzņēmuma vadība | 11 |
2.1. | Dibināšanas un avansētais kapitāls, aizņemtais kapitāls | 11 |
Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 11 | |
2.1.1. | Vadītāju funkcijas un atbildība | 12 |
2.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 12 |
2.2.1. | Darbinieku štatu saraksts, atalgojums, motivācija | 12 |
3. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 15 |
3.1. | Uzņēmuma preču un pakalpojuma raksturojums | 15 |
3.2. | Produkta sortiments un raksturojums, produkta cenas | 15 |
3.3. | Produkta kvalitāte: iesaiņojums, dizains, preču zīme u.c. | 17 |
3.4. | Pakalpojuma dzīves cikls, pakalpojumu sniegšanas apjomi un cenas | 17 |
4. | Tirgus analīze | 18 |
4.1. | Tirgus (nozares) vispārējs raksturojums | 18 |
4.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 20 |
4.3. | Konkurentu analīze | 22 |
4.3.1. | Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi | 22 |
4.3.2. | Konkurentu cenu politika | 23 |
Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze | 26 | |
5. | Mārketinga stratēģija | 28 |
5.1. | Uzņēmuma cenu politika | 28 |
5.2. | Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 30 |
5.2.1. | Reklāma | 30 |
5.2.2. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 31 |
6. | Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns | 32 |
Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 32 | |
6.1. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 32 |
6.2. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 33 |
7. | Problēmas un risks | 35 |
7.1. | Risks, tā veidi, tā mazināšana | 35 |
7.2. | Problēmas | 37 |
8. | Finansu informācija | 38 |
8.1. | Uzņēmuma sākuma bilance | 38 |
8.2. | Uzņēmuma izmaksas | 38 |
8.3. | Pakalpojumu realizācijas ienākumi | 40 |
Peļņas/zaudējuma aprēķins | 42 | |
8.4. | Naudas plūsmas aprēķins | 43 |
8.5. | Kritiskā punkta aprēķināšana | 43 |
8.6. | Slēguma bilance | 43 |
Secinājumi un priekšlikumi | 44 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 45 |
Uzņēmuma pamatdarbība
Uzņēmuma SIA „AIZSAULE” pamatdarbība ir apbedīšanas pakalpojumu sniegšana. Pēc NACE klasifikatora iedalījums ir šāds – S (citi pakalpojumi); 96 (Pārējo individuālo pakalpojumu sniegšana); 96,03 (Apbedīšana un ar to saistītā darbība).
Tā ietver zārku izvēli, krustu izvēli, mirušā transportēšanas pakalpojumus uz jebkuras pilsētas kapiem vai kapliču, arī uz ārvalstīm, kapa vietas izrakšana, dokumentu noformēšana, sniedz bezmaksas konsultācijas apbedīšanas gadījumos, tiek ieteikti sēru ceremonijas vadītāji, kā arī muzikanti, kas pavadītu aizgājēju pēdējā gaitā. Uzņēmums piedāvā zārku perifērijas, kurās ietilpst, segas, spilveni, drapērijas.
SIA „AIZSAULE” neveic zārku gatavošanu, morga un kapličas pakalpojumu sniegšanu, kā arī kremēšanu. Tiek ieteikti bēru izvadītāji un mūziķi, bet norēķināšanās jāveic ar tiem. Tiek piedāvāti arī bēru rotājumi – sveces, skujas, ziedi, vainagi, ja pakalpojuma ņēmējs to vēlas. Viss tiek apspriests un izrunāts, lai pakalpojuma ņēmējam nerastos neskaidrības grūtajā brīdī. Uzņēmuma kolektīvs saprotoši uzklausīs pakalpojuma ņēmēja vēlmes sakarā ar aizgājēju un tā apbedīšanu.
Uzņēmuma papilddarbība
Uzņēmums SIA „AIZSAULE” iepērk zārkus no galdniecības „Meltekss”, bet morga pakalpojumus Valmierā sniedz SIA „ORKS” Jumaras ielā 195. Kapličas izmantošanu uzņēmums SIA „AIZSAULE” noformē ar attiecīgās pilsētas kapsētas kapličas apsaimniekotāju, pakalpojumu ņēmējam nav tas jānodrošina pašam. Tāpat arī par morga pakalpojumu izmantošanu uzņēmums vienojas ar pakalpojuma sniedzēju. Toties kremēšanu veic tikai Rīgā, kur Varoņu ielā 3a, LV-1005 atrodas SIA „Rīgas kremācijas centrs-krematorija”, protams, ja pasūtītājs vēlas kremēšanas pakalpojumus, tad uzņēmums SIA „AIZSAULE” transportē mirušo līdz krematorijai un tad arī atpakaļ uz apglabāšanas vietu, ja ir izteikta tāda vēlme.
Uzņēmuma vēsture
Uzņēmuma ideja radās, domājot par to, kādi pakalpojumu sniegšana cilvēkiem būs vienmēr vajadzīga un nepieciešama, neskatoties uz apkārtējiem apstākļiem un procesiem. Nonācu pie slēdziena, ka vieni no visnepieciešamākajiem pakalpojumiem ir apbedīšanas un bēru pakalpojumi. Šī ideja manī brieda un par to domāju, līdz pieņēmu par realitāti, ka varētu šādu uzņēmumu izveidot. Secinot to, ka pēc Lursoft datubāzes datiem Rīgā un tās rajonā darbojošos apbedīšanas pakalpojumu sniedzošu uzņēmumu skaits ir 451. …
Biznesa plāns izstrādāts apbedīšanas birojam "Aizsaule", ņemot vērā ekonomisko situāciju valstī, tādējādi veidojot darbu, lai šis uzņēmums būtu rentabls un eksistēt spējošs. Ir veikti finanšu/grāmatvedības aprēķini diviem gadiem(Bilance, peļņas zaudējums, naudas plūsma, uzņēmuma izmaksas, uzņēmuma ieņēmumi, izstrādāta cenu politika).
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns apbedīšanas birojam "Aizsaule"
- Uzņēmuma biznesa plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns
Бизнес план для университета24
-
Uzņēmuma biznesa plāns
Бизнес план для университета10
-
Radio "Boss" biznesa plāns
Бизнес план для университета14
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Бизнес план для университета44
-
SIA "Fotostils" biznesa plāns
Бизнес план для университета29