Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:836733
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.05.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Annotation    5
  Anotācija    6
1.  Uzņēmuma apraksts    7
  Pamatinformācija par uzņēmumu    7
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    7
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    7
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    7
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    7
  Uzņēmuma pamatdarbība    7
  Uzņēmuma papilddarbība    8
  Uzņēmuma vēsture    8
  Uzņēmuma misija    9
1.2.  Uzņēmuma mērķi    9
1.2.1.  Stratēģiskie mērķi    9
1.2.2.  Taktiskie mērķi    9
1.2.3.  Operatīvie mērķi    9
2.  Uzņēmuma vadība    11
2.1.  Dibināšanas un avansētais kapitāls, aizņemtais kapitāls    11
  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    11
2.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    12
2.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    12
2.2.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums, motivācija    12
3.  Uzņēmuma produkta raksturojums    15
3.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojuma raksturojums    15
3.2.  Produkta sortiments un raksturojums, produkta cenas    15
3.3.  Produkta kvalitāte: iesaiņojums, dizains, preču zīme u.c.    17
3.4.  Pakalpojuma dzīves cikls, pakalpojumu sniegšanas apjomi un cenas    17
4.  Tirgus analīze    18
4.1.  Tirgus (nozares) vispārējs raksturojums    18
4.2.  Mērķa tirgus segmentācija    20
4.3.  Konkurentu analīze    22
4.3.1.  Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi    22
4.3.2.  Konkurentu cenu politika    23
  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    26
5.  Mārketinga stratēģija    28
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    28
5.2.  Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi    30
5.2.1.  Reklāma    30
5.2.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    31
6.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    32
  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    32
6.1.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    32
6.2.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    33
7.  Problēmas un risks    35
7.1.  Risks, tā veidi, tā mazināšana    35
7.2.  Problēmas    37
8.  Finansu informācija    38
8.1.  Uzņēmuma sākuma bilance    38
8.2.  Uzņēmuma izmaksas    38
8.3.  Pakalpojumu realizācijas ienākumi    40
  Peļņas/zaudējuma aprēķins    42
8.4.  Naudas plūsmas aprēķins    43
8.5.  Kritiskā punkta aprēķināšana    43
8.6.  Slēguma bilance    43
  Secinājumi un priekšlikumi    44
  Izmantotās literatūras saraksts    45
Фрагмент работы

Uzņēmuma pamatdarbība
Uzņēmuma SIA „AIZSAULE” pamatdarbība ir apbedīšanas pakalpojumu sniegšana. Pēc NACE klasifikatora iedalījums ir šāds – S (citi pakalpojumi); 96 (Pārējo individuālo pakalpojumu sniegšana); 96,03 (Apbedīšana un ar to saistītā darbība).
Tā ietver zārku izvēli, krustu izvēli, mirušā transportēšanas pakalpojumus uz jebkuras pilsētas kapiem vai kapliču, arī uz ārvalstīm, kapa vietas izrakšana, dokumentu noformēšana, sniedz bezmaksas konsultācijas apbedīšanas gadījumos, tiek ieteikti sēru ceremonijas vadītāji, kā arī muzikanti, kas pavadītu aizgājēju pēdējā gaitā. Uzņēmums piedāvā zārku perifērijas, kurās ietilpst, segas, spilveni, drapērijas.
SIA „AIZSAULE” neveic zārku gatavošanu, morga un kapličas pakalpojumu sniegšanu, kā arī kremēšanu. Tiek ieteikti bēru izvadītāji un mūziķi, bet norēķināšanās jāveic ar tiem. Tiek piedāvāti arī bēru rotājumi – sveces, skujas, ziedi, vainagi, ja pakalpojuma ņēmējs to vēlas. Viss tiek apspriests un izrunāts, lai pakalpojuma ņēmējam nerastos neskaidrības grūtajā brīdī. Uzņēmuma kolektīvs saprotoši uzklausīs pakalpojuma ņēmēja vēlmes sakarā ar aizgājēju un tā apbedīšanu.

Uzņēmuma papilddarbība
Uzņēmums SIA „AIZSAULE” iepērk zārkus no galdniecības „Meltekss”, bet morga pakalpojumus Valmierā sniedz SIA „ORKS” Jumaras ielā 195. Kapličas izmantošanu uzņēmums SIA „AIZSAULE” noformē ar attiecīgās pilsētas kapsētas kapličas apsaimniekotāju, pakalpojumu ņēmējam nav tas jānodrošina pašam. Tāpat arī par morga pakalpojumu izmantošanu uzņēmums vienojas ar pakalpojuma sniedzēju. Toties kremēšanu veic tikai Rīgā, kur Varoņu ielā 3a, LV-1005 atrodas SIA „Rīgas kremācijas centrs-krematorija”, protams, ja pasūtītājs vēlas kremēšanas pakalpojumus, tad uzņēmums SIA „AIZSAULE” transportē mirušo līdz krematorijai un tad arī atpakaļ uz apglabāšanas vietu, ja ir izteikta tāda vēlme.

Uzņēmuma vēsture
Uzņēmuma ideja radās, domājot par to, kādi pakalpojumu sniegšana cilvēkiem būs vienmēr vajadzīga un nepieciešama, neskatoties uz apkārtējiem apstākļiem un procesiem. Nonācu pie slēdziena, ka vieni no visnepieciešamākajiem pakalpojumiem ir apbedīšanas un bēru pakalpojumi. Šī ideja manī brieda un par to domāju, līdz pieņēmu par realitāti, ka varētu šādu uzņēmumu izveidot. Secinot to, ka pēc Lursoft datubāzes datiem Rīgā un tās rajonā darbojošos apbedīšanas pakalpojumu sniedzošu uzņēmumu skaits ir 451. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,70 €
Комплект работ Nr. 1306747
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация