Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
11,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:941279
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.11.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma vizītkarte    4
1.2.  Uzņēmuma komercdarbības vide    4
1.3.  Uzņēmuma mērķu hierarhija    8
2.  Pakalpojuma raksturojums    9
3.  Tirgus analīze    11
3.1.  Konkurentu raksturojums    11
3.2.  Tirgus segmenta noteikšana    15
3.3.  Mērķtirgus noteikšana    17
4.  Mārketinga plāns    18
4.1.  Realizācijas kanāli    18
4.2.  Cenu veidošana    18
4.3.  Preces virzīšana tirgū    19
5.  Uzņēmuma darbība    20
5.1.  Pakalpojuma ražošanas apraksts    20
5.2.  Ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums    20
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    21
7.  Riska faktoru analīze    24
8.  Finanšu informācija    26
8.1.  Plānotie ieņēmumi    26
8.2.  Izmaksas    29
8.3.  Nolietojuma aprēķins    30
8.4.  Nodokļu aprēķins    31
8.5.  Peļņas un zaudējuma aprēķins    31
8.6.  Naudas plūsmas plāns    32
8.7.  Uzņēmuma bilance    34
9.  Plānoto rezultātu novērtējums    35
  Izmantotā literatūra    36
  Pielikums    37
Фрагмент работы

Pārdošanas veicināšanas metodes: Lai veicinātu uzņēmuma klientu pieaugumu, tiks veidoti dažādi pasākumi, tradīcijas uz svētkiem, piem. Lieldienām. Kā arī akcijas, kas ir balstītas uz pakalpojumu cenām, tāpēc arī daudzi cilvēki šīs akcijas izmanto, jo tās ir izdevīgas. Uzņēmumam attīstoties tiks ieviesti arvien jauni pakalpojumi, kuri veicinās klientu pieaugumu.
Sabiedrības viedokļa veidošana: Uzņēmuma SIA „ID” mājaslapā būs sadaļa, kurā katrs varēs uzrakstīt viedokli par uzņēmuma darbību, pakalpojumu kvalitāti u.c. Arī uzņēmuma teritorijā pēc katras organizētās ekskursijas, pasākuma, būs iespēja „Viesu grāmatā” ierakstīt savus viedokļus par redzēto, dzirdēto, kas patika/ nepatika u.c. Šos viedokļus varēs redzēt visi, un jo vairāk ir pozitīvo viedokļu jo labāks katram cilvēkam radīsies priekšstats par uzņēmuma darbību.
Secinājumi
1. Manuprāt, uzņēmumam vissvarīgākais ir klientu viedoklis, tādēļ manā uzņēmumā būs „Viesu grāmata”, kura klients gan uzņēmumā uz vietas, gan interneta mājaslapā varēs ierakstīt savu viedokli pat mūsu uzņēmuma darbību.
2. Klientam šī brīža ekonomiskās krīzes laikā, noteicošākā ir cena, tādēļ klientu piesaistīšanai visefektīvākā metode ir veidot dažādas akcijas, atlaides.


5.UZŅĒMUMA DARBĪBA
5.1 Pakalpojuma ražošanas apraksts
SIA „ID” uzņēmums sniedz pakalpojumus, izmantojot IT tehnoloģijas, programmatūru, uz vietas - apsardze, teritorijas, sektoru video novērošana, kā arī dažāda veida pakalpojumi, kurus iespējams saņemt uz vietas – ekskursijas, jubilejas svinības, papildus informācijas ieguve.
Ražošanas faktori: izmaksas (elektrība, apkure, darbinieku algas, investīcijas), ieņēmumi, ekonomiskā situācija valstī, pieprasījums un konkurence, potenciālā likumdošana un likumdošanas izmaiņas, nozari regulējošā likumdošana, nodokļu likumdošana, darbaspēka kvalifikācijas celšana, reklāma, mārketinga aktivitātes, cenu politika, laika apstākļi (ja slikts laiks, tad tas samazinās apmeklētāju skaitu), jo uzņēmums sniedz pakalpojumus arī āra apstākļos.
5.2. Ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums
Uzņēmuma zemes un angāru īpašnieks ir viens no 3 uzņēmuma līdzīpašniekiem. Pakalpojumu sniegšana notiek 2 angārtipa būvēs (katra 500m2), kuras jau atrodas uz pieguļošās, brīvās zemes ar iežogojumu, bet ir nepieciešama rekonstrukcija. Būves ir no vieglmetāla konstrukcijām ar siltumizolācijas materiāliem. Būves pēc nepieciešamības sadalīta ar starpsienām. Atsevišķi nodalīts siltummezgls. IT vadības bloks, nelielas administrācijas telpas (200m2), kas atbilstoši uzņēmuma attīstības vajadzībām tiktu paplašinātas. Otrā angārtipa būvē ir metāla un stikla konstrukcijas, atbilstoši augu audzēšanas procesam.
Izejvielu iegādes iespējas: barterā, izvietojot sadarbības partneru uzņēmuma preču reklāmu, uz barterlīguma pamata, pretī saņemot dažādu piegādātāju preces ar būtisku atlaidi vai par velti. Piegādātājus izvēlas pēc sadarbības iespēju un izdevīguma principa, protams, ņemot vēra arī piegādājamās produkcijas kvalitāti.
Kvalitātes un kontroles nodrošināšana: dzīvnieku profilakses pārbaudes, paaugstināta medicīniskā aprūpe, vakcinācijas, pārtikas produkcijas papildus pārbaudes, izvēlēties pēc iespējas labākus produkcijas piegādātājus ar kvalitatīvāku pārtiku. To darbinieku regulāras veselības pārbaudes, atbilstoši likumdošanas prasībām, kuri ikdienā strādā ar dzīvniekiem.
Finansiālais nodrošinājums: investori – 3 uzņēmuma līdzīpašnieki (+ iespējams ar laiku, kāds no sadarbības partneriem IT jomā, kuru interesēs kopējās peļņas sadale, jaunu programmu, tehnoloģiju reklamēšana). Pašu resursi – ieguldījumi statūtkapitālā, dibinātāju investīcijas, darba resursi.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1326868
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация