-
Biznesa plāns ekonomikā, uzņēmējdarbībā
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.1. | Uzņēmuma vizītkarte | 4 |
1.2. | Uzņēmuma komercdarbības vide | 4 |
1.3. | Uzņēmuma mērķu hierarhija | 8 |
2. | Pakalpojuma raksturojums | 9 |
3. | Tirgus analīze | 11 |
3.1. | Konkurentu raksturojums | 11 |
3.2. | Tirgus segmenta noteikšana | 15 |
3.3. | Mērķtirgus noteikšana | 17 |
4. | Mārketinga plāns | 18 |
4.1. | Realizācijas kanāli | 18 |
4.2. | Cenu veidošana | 18 |
4.3. | Preces virzīšana tirgū | 19 |
5. | Uzņēmuma darbība | 20 |
5.1. | Pakalpojuma ražošanas apraksts | 20 |
5.2. | Ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums | 20 |
6. | Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas | 21 |
7. | Riska faktoru analīze | 24 |
8. | Finanšu informācija | 26 |
8.1. | Plānotie ieņēmumi | 26 |
8.2. | Izmaksas | 29 |
8.3. | Nolietojuma aprēķins | 30 |
8.4. | Nodokļu aprēķins | 31 |
8.5. | Peļņas un zaudējuma aprēķins | 31 |
8.6. | Naudas plūsmas plāns | 32 |
8.7. | Uzņēmuma bilance | 34 |
9. | Plānoto rezultātu novērtējums | 35 |
Izmantotā literatūra | 36 | |
Pielikums | 37 |
Pārdošanas veicināšanas metodes: Lai veicinātu uzņēmuma klientu pieaugumu, tiks veidoti dažādi pasākumi, tradīcijas uz svētkiem, piem. Lieldienām. Kā arī akcijas, kas ir balstītas uz pakalpojumu cenām, tāpēc arī daudzi cilvēki šīs akcijas izmanto, jo tās ir izdevīgas. Uzņēmumam attīstoties tiks ieviesti arvien jauni pakalpojumi, kuri veicinās klientu pieaugumu.
Sabiedrības viedokļa veidošana: Uzņēmuma SIA „ID” mājaslapā būs sadaļa, kurā katrs varēs uzrakstīt viedokli par uzņēmuma darbību, pakalpojumu kvalitāti u.c. Arī uzņēmuma teritorijā pēc katras organizētās ekskursijas, pasākuma, būs iespēja „Viesu grāmatā” ierakstīt savus viedokļus par redzēto, dzirdēto, kas patika/ nepatika u.c. Šos viedokļus varēs redzēt visi, un jo vairāk ir pozitīvo viedokļu jo labāks katram cilvēkam radīsies priekšstats par uzņēmuma darbību.
Secinājumi
1. Manuprāt, uzņēmumam vissvarīgākais ir klientu viedoklis, tādēļ manā uzņēmumā būs „Viesu grāmata”, kura klients gan uzņēmumā uz vietas, gan interneta mājaslapā varēs ierakstīt savu viedokli pat mūsu uzņēmuma darbību.
2. Klientam šī brīža ekonomiskās krīzes laikā, noteicošākā ir cena, tādēļ klientu piesaistīšanai visefektīvākā metode ir veidot dažādas akcijas, atlaides.
5.UZŅĒMUMA DARBĪBA
5.1 Pakalpojuma ražošanas apraksts
SIA „ID” uzņēmums sniedz pakalpojumus, izmantojot IT tehnoloģijas, programmatūru, uz vietas - apsardze, teritorijas, sektoru video novērošana, kā arī dažāda veida pakalpojumi, kurus iespējams saņemt uz vietas – ekskursijas, jubilejas svinības, papildus informācijas ieguve.
Ražošanas faktori: izmaksas (elektrība, apkure, darbinieku algas, investīcijas), ieņēmumi, ekonomiskā situācija valstī, pieprasījums un konkurence, potenciālā likumdošana un likumdošanas izmaiņas, nozari regulējošā likumdošana, nodokļu likumdošana, darbaspēka kvalifikācijas celšana, reklāma, mārketinga aktivitātes, cenu politika, laika apstākļi (ja slikts laiks, tad tas samazinās apmeklētāju skaitu), jo uzņēmums sniedz pakalpojumus arī āra apstākļos.
5.2. Ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums
Uzņēmuma zemes un angāru īpašnieks ir viens no 3 uzņēmuma līdzīpašniekiem. Pakalpojumu sniegšana notiek 2 angārtipa būvēs (katra 500m2), kuras jau atrodas uz pieguļošās, brīvās zemes ar iežogojumu, bet ir nepieciešama rekonstrukcija. Būves ir no vieglmetāla konstrukcijām ar siltumizolācijas materiāliem. Būves pēc nepieciešamības sadalīta ar starpsienām. Atsevišķi nodalīts siltummezgls. IT vadības bloks, nelielas administrācijas telpas (200m2), kas atbilstoši uzņēmuma attīstības vajadzībām tiktu paplašinātas. Otrā angārtipa būvē ir metāla un stikla konstrukcijas, atbilstoši augu audzēšanas procesam.
Izejvielu iegādes iespējas: barterā, izvietojot sadarbības partneru uzņēmuma preču reklāmu, uz barterlīguma pamata, pretī saņemot dažādu piegādātāju preces ar būtisku atlaidi vai par velti. Piegādātājus izvēlas pēc sadarbības iespēju un izdevīguma principa, protams, ņemot vēra arī piegādājamās produkcijas kvalitāti.
Kvalitātes un kontroles nodrošināšana: dzīvnieku profilakses pārbaudes, paaugstināta medicīniskā aprūpe, vakcinācijas, pārtikas produkcijas papildus pārbaudes, izvēlēties pēc iespējas labākus produkcijas piegādātājus ar kvalitatīvāku pārtiku. To darbinieku regulāras veselības pārbaudes, atbilstoši likumdošanas prasībām, kuri ikdienā strādā ar dzīvniekiem.
Finansiālais nodrošinājums: investori – 3 uzņēmuma līdzīpašnieki (+ iespējams ar laiku, kāds no sadarbības partneriem IT jomā, kuru interesēs kopējās peļņas sadale, jaunu programmu, tehnoloģiju reklamēšana). Pašu resursi – ieguldījumi statūtkapitālā, dibinātāju investīcijas, darba resursi.
…
Gatavs biznesa plāns ar visiem naudas aprēķiniem. SIA "Interaktīvā daba"
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns ekonomikā, uzņēmējdarbībā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns tūrisma uzņēmumam lauku reģionā
Бизнес план для средней школы20
Оцененный! -
Viesu mājas biznesa plāns
Бизнес план для средней школы9
-
Biznesa plāns viesu mājai "Laine"
Бизнес план для средней школы5
-
Biznesa plāns uzņēmumam SIA "Lupatiņš"
Бизнес план для средней школы7
-
Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы28