Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:934541
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmējdarbības mērķi un misija    5
2.  Uzņēmuma apraksts    6
3.  Menedžments (uzņēmuma vadība) un personāls    7
4.  Pakalpojuma raksturojums    9
5.  Tirgus analīze    12
5.1  Tirgus vispārējs raksturojums    12
5.2  Mērķa tirgus raksturojums    13
5.3  Konkurentu analīze    14
5.4  SVID analīze    15
6.  Mārketinga stratēģija    16
7.  Riski un to izkliedes pasākumi    17
8.  Finanšu informācija    18
9.  Laika tabula    24
10.  Plānoto rezultātu novērtējums, secinājumi un priekšlikumi    25
Фрагмент работы

Kopsavilkums
Šis biznesa plāns ir sastādīts ar mērķi – pārliecināties par savas biznesa idejas dzīvotspēju, izturību un ilglaicību.
Uzņēmuma pašreizējais mērķis ir izremontēt un labiekārtot frizētavas telpas, lai tur atvērtu frizētavu, kas atbilstu gan klientu ērtībai, gan visām normatīvo aktu prasībām.
IK „BBML” ir jaunizveidots individuālā komersanta uzņēmums, kas atvērs frizētavu Lielvārdes centrā, uzņēmuma vadītājam piederošās telpās – 5stāvu dzīvojamās mājas 1.stāvā, ar kopējo platību 69kv.m.
Uzņēmuma mērķis ir sniegt kvalitatīvus friziera pakalpojumus saviem klientiem un pārsvarā orientēties uz iedzīvotājiem ar vidējiem ienākumiem, piedāvājot savus pakalpojumus par mērenām cenām.
Tirgus segmentācija balstās uz tādiem principiem, kā ģeogrāfiskais, demogrāfiskais, sociāli ekonomiskais un personas un tās rīcības skaidrojums (skat.4.tabulu).
Uzņēmuma prognozētos finansu rādītājus un ieguldīto līdzekļu atmaksāšana ir parādīta finansu informācijas tabulās.
Jaunizveidotais uzņēmums nākotnē cer piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu un nodrošināt stabilu stāvokli tirgū, tādējādi paaugstinot apgrozījumu.

1. Uzņēmējdarbības mērķi un misija
Mūsu uzņēmuma misija ir kļūt par respektējamu uzņēmumu Lielvārdes pilsētā ar lauku teritoriju, kas nodarbojas ar friziera pakalpojumu sniegšanu un no veicamās uzņēmējdarbības gūst peļņu.

Uzsākot savu darbību, mēs izvirzām sekojošus īstermiņa mērķus – uzdevumus:
1) iegūt finanšu līdzekļus no bankas aizņēmuma veidā pamatlīdzekļu iegādei;
2) veikt telpu kosmētisko remontu, kur atradīsies mūsu salons;
3) veidot ar piegādātājiem izdevīgas un ilglaicīgas partnerattiecības.

Uzsākot savu darbību mēs izvirzām sekojošus ilgtermiņa mērķus:
1) atmaksāt frizētavas pamatlīdzekļu iegādei paņemto kredītu;
2) frizētavas telpās nākotnē piedāvāt manikīra un pedikīra pakalpojumus.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1134279
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация