Secinājumi
1) Analizējot tirgu X pilsētā, tiek secināts, ka šajā teritorijā vēl nav neviena uzņēmuma, kurš būtu specializējies konditorejas izstrādājumu ražošanā vai pārdošanā.
2) Tā kā IK „Maiznieciņš” nesaskata X pilsētā sev nopietnus iespējamos konkurentus, pastāv liela iespēja, ka uzņēmuma darbība būs veiksmīga un ienesīga.
3) Viens no veiksmīgas uzņēmuma darbības stūrakmeņiem būs izglītoti un profesionāli darbinieki.
4) Uzņēmums centīsies piesaistīt klientus un nostiprināt savu pozīciju tirgū, izmantojot dažādus mārketinga pasākumus – rīkojot akcijas, iespēju robežās atbalstot kultūras pasākumus, piedāvājot klientiem ne tikai iegādāties ražoto produkciju, bet arī produkcijas piegādi uz mājām vai iesaiņošanu.
5) Sastādot finanšu plānu pirmajam uzņēmuma darbības gadam, tiek secināts, ka uzņēmums darbosies bez zaudējumiem un gūs peļņu.
6) IK „Maiznieciņš” uzskata, ka ļoti nozīmīgs fakts ir uzņēma vēlme sadarboties ar zemniekiem. Uzņēmums labprāt iepirks konditorejas izstrādājumu ražošanai nepieciešamās izejvielas (olas, sviestu, pienu, krējumu u.c.) no zemniekiem, tādejādi atbalstot vietējos ražotājus.
…