-
Biznesa plāns "Orhideja"
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 3 | |
Uzņēmuma apraksts | 3 | |
Biznesa plāna izklāsts | 4 | |
Uzņēmumam piederošie īpašumi un iekārtas, vadība | 4 | |
Pakalpojuma raksturojums | 4 | |
Jubilejas, kāzas, kristības u.c. | 4 | |
Tirgus analīze | 5 | |
Konkurenti | 5 | |
Mārketings | 6 | |
Mārketinga plānošana | 7 | |
Risks un problēmas | 9 | |
Darbības plāns | 9 | |
Finansu plāns | 10 | |
Reklāma | 12 |
Mārketinga plānošana
Svarīgi ņemt vērā pazīmes, kas raksturo pircējus, nepieciešams izvēlējies tādu tirgus segmentācijas modeli, kurš vislabākajā veidā izskaidro, kā un kāpēc pircēji atšķiras cits no cita, ar to, kam viņi dod priekšroku, ar ko un kāpēc atšķiras viņu uzvedība tirgū, izdarot šādus secinājumus uzņēmums iegūst jūtamu priekšrocību konkurencē ar saviem sāncenšiem. Uzņēmuma izpratne par sava produkta pircējiem un tas kā uzņēmums viņus segmentē, veido pamatu, lai izlemtu, kādu produktu ražot un kādai pircēju uztverē jābūt šā produkta pozīcijai. Savukārt lēmums par produktu un tā pozīciju nosaka pārdošanas apjomu un peļņu. Efektīvs segmentācijas modelis ļauj uzņēmumam iekarot tirgu pat tad, ja piedāvātie produkti nav lētākie. Klientu analizēšanai SIA „Orhideja” izmanto sekojošus kritērijus:
ģeogrāfiskās segmentācijas robežas ( tirgus, kurā uzņēmums realizē savu produkciju);
demogrāfiskais (vecums, dzimums u.c.):
sociāli ekonomiskais (ienākumu līmenis, profesija);
kultūras (izglītība. reliģija u.c.);
personas raksturojums (dzīvesveids, rakstura tips);
rīcība (izvēles kritēriji, patērētāja tips).
Cenu politika, produkta cenas noteikšana
Cenu veidošana ir komplicēts process, jo produktam jānosaka optimāla cena katrā no tirgiem, kā arī jāveido uzņēmuma politika, kā un kad mainīt cenas, reizē nosakot, kam tad ir šādas tiesības un pat pienākums. Produkta cenu veidošanas pamatkritēriji:
pieprasījums;
izmaksas;
konkurence.
Cenu stratēģija - ar šo saprotam pēc kāds taktikas tiks noteikta produkta cena:
dempinga cena - cenu pazemināšana lai izspiestu konkurentus no tirgus;
diferencētā cena – cena tiek diferencēta no produkta adekvātām pazīmēm;
diskriminējošā cena – tā pati prece par dažādu cenu, dažādiem klientiem.
Šādu lēmumu nepieciešamības gadījumā produktmenedžeri konsultējās ar uzņēmuma vadību.
…
Mūsdienās cilvēki ir kļuvuši nīgrāki, tāpēc ir vajadzīgi cilvēki , kas viņiem palīdz un tā būs mūsu firma. Prognozētais pakalpojumu skaits mēnesī: 4.Pakalpojumus izmantos visa vecuma cilvēki, protams, arī bērni ar vecāku palīdzību. Pakalpojums būs pieprasīts, jo klientam nāksies tikai vienoties par ēdienkarti, mūziku, un ziņot viesu skaitu, par pārējo parūpēsies firma. Pakalpojums būs pieprasīts visos gada laikos.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns "Orhideja"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы6
-
Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы9
-
Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы20
-
Biznesa plāns "Sikspārnis"
Бизнес план для средней школы13
-
Biznesa plāns pēc vienkāršotās formas
Бизнес план для средней школы7