-
Biznesa plāns par SIA "Milvina"
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 4 | |
Annotation | 5 | |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 6 |
1.2. | Biznesa idejas vēsture | 7 |
1.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | 8 |
1.4. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | 8 |
2.nodaļa. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 9 |
2.1. | Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana | 9 |
2.2. | Produkta sortiments un tā raksturojums | 11 |
2.3. | Produkta kvalitāte, iesaiņojums, preču zīme u.c. | 14 |
2.4. | Produkta svarīgākie tehniskie, estētiskie u.c. rādītāji | 16 |
2.5. | Ziņas par patentu un licenču, preču zīmju autortiesību u.c. intelektuālā īpašuma objektu aizsardzību | 16 |
3.nodaļa. | Tirgus analīze | 17 |
3.1. | Mazumtirdzniecības nozares vispārējais raksturojums | 17 |
3.1.1. | Makrovides analīze | 17 |
3.1.2. | Mikrovides analīze | 18 |
3.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 20 |
3.3. | Konkurentu analīze | 21 |
3.4. | SVID analīze | 23 |
4.nodaļa. | Mārketinga stratēģija | 25 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 25 |
4.2. | Preču realizācijas kanālu raksturojums | 28 |
4.3. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 28 |
4.3.1. | Reklāma | 29 |
4.3.2. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 30 |
5.nodaļa. | Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns | 31 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 31 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 34 |
6.nodaļa. | Uzņēmuma vadība | 36 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 36 |
6.2. | Vadītāju funkcijas un atbildība | 37 |
6.3. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 38 |
6.4. | Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija | 38 |
7.nodaļa. | Problēmas un risks | 41 |
7.1. | Risks, tā veidi un riska mazināšanas pasākumi | 41 |
8.nodaļa. | Finanšu informācija | 43 |
8.1. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins | 43 |
8.2. | Bilance | 44 |
8.3. | Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks | 45 |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 48 |
Kopsavilkums
Šis biznesa plāns ir veidots, lai stādītu priekšā firmu SIA „Milvina” bankām un investoriem, kuri būtu ieinteresēti dot firmai kredītu vai finansiālus līdzekļus kas būtu nepieciešami, lai firma varētu uzsākt preču un pakalpojumu pārdošanu.
Kulinārijas izstrādājumu veikals atradīsies Aizkrauklē, pašā pilsētas centrā, kam blakus atrodas Aizkraukles Valsts ģimnāzija un Aizkraukles novada dome. Uzņēmuma galvenie vadītāji ir Vārds Uzvārds un Vārds Uzvārds. SIA „Milvina” piedāvās plašu sortimenta klāstu – sākot ar aukstajām uzkodām, turpinot ar karstajām gaļas un zivs uzkodām un beidzot ar veģetāriem ēdieniem, kā arī papildus tiks piedāvāti pusfabrikāti. Ēdienus būs iespējams iegādāties uz vietas vai arī pasūtīt ar piegādi uz mājām. Kā arī papildus uzņēmums plāno nodarboties ar galdu klāšanu svinīgajos pasākumos un banketu organizēšanu.
Gatavo ēdienu iegāde atvieglos aizņemto cilvēku ikdienas, bet pasūtījums banketu organizētājiem ļaus atmest rūpes par svētku plānošanu un veltīt nedaudz laika sev.Un, domājams cik vien ilgi cilvēki būs aizņemti ar ikdienišķām rutīnām, tik ilgi arī pastāvēs gatavo ēdienu veikali. Savukārt SIA „Milvina” turpinās palielināt piedāvāto sortimenta klāstu, uzlabojot ēdienu kvalitāti. Šim nolūkam, uzņēmumam ir vajadzīga kvalitatīva, mūsdienīga virtuves iekārta. Nepieciešams veikt arī telpu remontu, atbilstoši kulinārijas prasībām un vajadzībām. Veikala noformējumu plānots veidot ar gaumi un īpašu, rūpīgu pieeju, lai klients, ieejot veikalā, sajūt ēdienu patīkamu aromātu, kas atstās uz viņa pozitīvu iespaidu un radīs apetīti. Lai to izdarītu, ir nepieciešams finansiālais atbalsts un, iespējams ari speciālista palīdzība šados jautājumos. Nākamo 8 gadu laikā uzņēmums vēlētos palielināt uzņēmuma darbību, atvērot SIA „Milvina” filiāli Ogres vai Jēkabpils rajonā.
Uzņēuma mērķis ir kļūt par turīgu, konkurētspējīgu un patērētāju vidū iecienītu kulinārijas izstrādājumu veikalu Latvijā. Nodrošināt tam stabilu vietu kulinārijas tirgū un īstenot tā efektīvu uzņēmējdarbību. Uzņēmums vēlētos apgādāt patērētājus ar svaigiem un garšīgiem ēdieniem, un palīdzēt svinīgo pasākumu organizēšanā. SIA „Milvina” vadītāji plāno ieguldīt visus spēkus pamatīgā darbā un iegūt kvalitatīva, iecienīta uzņēmuma statusu.
…
Kulinārijas izstrādājumu veikals Darbam ir veltīti 6 mēneši, viss ir pārdomāts līdz pēdējiem sīkumiem. Uzņēmuma un tā produktu raksturojums, tirgus analīze, mārketinga stratēģija, uzņēmuma funkcionēšanas plāns, uzņēmuma vadība, problēmas un risks, finanšu informācija. Banku augstskolā 2009. g. ir aizstāvēts uz atzīmi 10.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns par SIA "Milvina"
- Uzņēmuma biznesa plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns
Бизнес план для университета24
-
Uzņēmuma biznesa plāns
Бизнес план для университета10
-
Radio "Boss" biznesa plāns
Бизнес план для университета14
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Бизнес план для университета44
-
SIA "Fotostils" biznesa plāns
Бизнес план для университета29