Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:775418
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 26 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    5
1.3.  Uzņēmuma misija    6
1.4.  Uzņēmuma mērķi    6
1.4.1.  Stratēģiskie mērķi    6
1.4.2.  Taktiskie mērķi    6
1.4.3.  Operatīvie mērķi    6
2.  Uzņēmuma darbība    8
2.1.  Dibināšanas un avansētais kapitāls. Aizņemtais kapitāls un tā atmaksāšana    8
2.2.  Uzņēmuma valde    9
2.3.  Uzņēmuma nodarbinātais personāls    10
2.3.1.  Darbinieku saraksts, prasības un pienākumi    10
2.3.2.  Organizatoriskā struktūra    14
3.  Pakalpojumu raksturojums    15
3.1.  Sniegto pakalpojumu apraksts    15
3.2.  Pakalpojumu pašizmaksa    15
3.3.  Kritiskais (bezzaudējuma) punkts    16
3.4.  Cena    17
3.5.  Sniegto pakalpojumu apjoms    17
4.  Tirgus analīze    18
4.1.  Vispārīgs raksturojums    18
4.2.  Valsts loma pirmskolas izglītības sistēmā    21
4.3.  Mērķa tirgus segmentācija    22
4.4.  Konkurentu analīze    24
4.4.1.  Galveno konkurentu raksturojums    24
4.4.2.  Maksa par bērnudārzu 1 audzēknim    27
4.5.  SVID analīze    28
5.  Mārketinga stratēģija    29
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    29
5.2.  Pieprasījuma veicināšanas pasākumi    29
5.2.1.  Tirgus iepazīšana    29
5.2.2.  Reklāma    29
5.2.3.  Iedarbība uz tirgu un pircēju    30
6.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    31
6.1.  Atrašanās vietas raksturojums    31
6.2.  Pamatlīdzekļi    31
6.2.1.  Pamatlīdzekļu sastāvs    31
6.2.2.  Pamatlīdzekļu amortizācija (1.ekspluatācijas gads)    32
6.3.  Apgrozāmie līdzekļi    34
6.4.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    34
7.  Problēmas un riski    36
7.1.  Ekonomiskie riski    36
7.2.  Tirgus riski    36
7.3.  Finanšu riski    37
7.4.  Cilvēciskā faktora riski    38
7.5.  Dabas izraisītie riski    38
7.6.  Citi riski    39
7.7.  Izmaksas, kas saistītas ar risku mazināšanu    41
8.  Finansu informācija    42
8.1.  Sākuma bilance    42
8.2.  Izmaksas    43
8.2.1.  Izmaksu iedalījums un vērtība    43
8.2.2.  Mainīgās un pastāvīgās izmaksas    43
8.3.  Ieņēmumi. Neto peļņa. Tās izlietojums    44
8.3.1.  Ieņēmumi    44
8.3.2.  Neto peļņa    44
8.3.3.  Peļņas sadale    44
8.4.  Peļņas vai zaudējuma aprēķins    45
8.5.  Slēguma bilance    47
8.5.1.  2009.gada slēguma bilance    47
8.5.2.  2010.gada slēguma bilance    48
  Secinājumi    49
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    51
  1.pielikums. Prognozējamais naudas plūsmas aprēķins    54
  2.pielikums. Kredīta atmaksas aprēķins    57
  3.pielikums.Aptaujas paraugs    59
Фрагмент работы

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Cipariņš” darbosies pirmsskolas izglītības nozarē. Tā nodarbosies ar pirmskolas vecuma bērnu sagatavošanu skolai un uzraudzību, kā arī veicinās to adaptāciju sabiedrībā. Biznesa plānā sīki aprakstīts pakalpojums, tā pašizmaksa un atšķirības no konkurentu piedāvājumiem.
Veiksmīgas uzņēmējdarbības veikšanai ir jāapvieno gan uzņēmuma, gan sabiedrības intereses un jārod vienota formula, kas apmierinātu abas puses un ļautu sabiedrībai darboties efektīvi. Pretējā gadījumā uzņēmuma dzīvotspēja ir apdraudēta. Izrietot no šī aspekta, ir izvirzīta attiecīga uzņēmuma misija un mērķi.
Uzņēmumā tiks nodarbināti 28 darbinieki – vadītājs un viņam padotie –, kuri saņems konkurētspējīgu atalgojumu. Visi būs ar nepieciešamo kvalifikāciju un izglītību. Personāls un tā pienākumi ir aprakstīti biznesa plānā. Tiks radīta draudzīga vide ne tikai pakalpojuma saņēmējiem, bet arī sniedzējiem.
Daudz uzmanības ir pievērsts tirgus pētījumam. Monopolistiskajā konkurencē konkurentu darbības analīzei ir neatsverama loma ne tikai cenas noteikšanā, bet arī prognozējamās uzņēmuma pozīcijas un tirgus ietilpības noteikšanā un potenciālo patērētāju vēlmju noskaidrošanā. Tas palīdz arī noteikt mārketinga uzdevumus un stratēģiju.
Biznesa plānā ir sīki aprakstītas uzņēmuma stiprās un vājās puses un riski, kā arī dažādas iespējas un veidi, kā tos mazināt. Ir aprēķinātas arī izmaksas, kas ar tiem saistītas.
Biznesa plānā iekļauta finansu informācija par uzņēmumu un prognozējamie aprēķini – naudas plūsma, peļņas vai zaudējuma aprēķins, sākuma un slēguma bilances.
Šobrīd pastāvošajā bērnudārzu trūkumā SIA „Cipariņš” ir konkurētspējīgs, tā sniegtie pakalpojumi – pieprasīti. Tas nodrošina peļņu un uzņēmuma dzīvotspēju. Biznesa plāns parāda uzņēmējdarbības potenciālu un iespējas, ko tā paver, kā arī pierāda biznesa idejas īstenošanas iespējamību.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −14,20 €
Комплект работ Nr. 1130938
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация