Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:224467
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.09.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    5
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    5
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    5
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    5
1.1.5.  Uzņēmuma kapitāls    5
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    5
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība    6
1.4.  Uzņēmuma vēsture    6
1.5.  Uzņēmuma misija    6
1.6.  Uzņēmuma mērķi    7
1.6.1.  Stratēģiskie    7
1.6.2.  Taktiskie    7
1.6.3.  Operatīvie    7
1.7.  Dibināšanas un avansētais kapitāls    7
2.  Uzņēmuma vadība    9
2.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    9
2.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    10
2.2.  Uzņēmuma nodarbinātais personāls    10
2.2.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    11
3.  Uzņēmuma produkta raksturojums    13
3.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums    13
3.2.  Produkta sortiments un to raksturojums    13
3.3.  Produkta kvalitāte    15
4.  Tirgus analīze    17
4.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    17
4.1.1.  Ēdināšanas uzņēmumu skaits    17
4.2.  Mērķa tirgus segmentācija    18
4.3.  Konkurentu analīze    19
4.3.1.  Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi    19
4.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    20
5.  Mārketinga stratēģija    22
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    22
5.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    22
5.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    23
5.3.1.  Reklāma    23
5.3.2.  Atlaides    24
5.3.3.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    24
6.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    25
6.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    25
6.2.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    25
6.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    26
7.  Problēmas un risks    29
8.  Finansu informācija    30
8.1.  Peļņas un zaudējuma aprēķins    30
8.2.  Bilance    31
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Фрагмент работы

Biznesa plāns ir veiksmīgās uzņēmuma darbības nepieciešama sastāvdaļa . Tam var būt divi galvenie mērķi – parādīt uzņēmuma esošo stāvokli, pozīciju tirgū, ka arī likt uzņēmējam novērtēt, nākotnes iespējas un variantus tālākai attīstībai.
Restorānu bizness ir ļoti ienesīgs visā pasaulē, tomēr jāatzina, ka visā pasaulē restorānu bizness tiek uzskatīts par riskantāko ieguldījumu veidu. Pēc Eiropas ekonomistu uzskatiem līdz pat 45% jaunatvērto restorānu nespēj sasniegt pat divu gadu ilgu darbības laiku.
SIA „Kārumniece” ir no jauna dibināts uzņēmums, kas ir reģistrets LR komercreģistrā 2007. gada 1. oktobrī. Uzņemuma pamatkapitāls ir 40000 LVL, ko ir ieguldījuši divi īpašnieki. Uzņēmuma pamatdarbība ir ēdināšanas pakalpojumu sniegšana, kā arī SIA ,,Kārumniece" piedāvā gatavo ēdienu piegādi: banketiem, furšetiem, pieņemšanām, kāzām, ballēm u.c. svinībām vai gadījumiem. Uzņēmuma tālākie mērķi ir iekarot Rīgas restorānu tirgu.
SIA „Kārumniece” ir krievu virtuves restorāns, kurš piedāva saviem klientiem patīkami pavadīt savu brīvo laiku, novērsties no ikdienas rūpēm un nesteidzoties baudīt krievu virtuves ēdienus vai iemalkot kādu dzērienu.
Mūsu uzņēmums piedāva saviem klientiem nogaršot ēdienus, kurus pagatavo mūsu pavāri pēc īpašas vecas receptes.
SIA „Kārumniece” sniegs saviem klientiem netikai garšīgus ēdienus, bet arī augstu apkalpošanas servisu, lai mūsu klienti palika apmierināti un atnāca uz mūsu restorānu vēlreiz.
Jaunam uzņēmuma ieejot tirgū mārketinga stratēģijai tiek pievērsta liela uzmanība. Reklāmas kampaņa paredz reklāmas žurnālos, vietējās radiostacijās, kā arī internetā, konkurenti gan vispār neizmanto nekādu reklāmu, bet kā ir zināms tā dod lieliskus rezultātus. Protams, tiks domāts arī par uzņēmuma tēla veidošanu. Tirdzniecība ir tiešā, jo uzņēmums neizmantos nekādus starpniekus.
Uzņēmuma pamatdarbība
Uzņēmuma pamatdarbība – ēdienu un dzērienu pārdošana patēriņam uz vietas. Pēc NACE klasifikatora restorāni atbilst NACE 1.1 – 55.30.
SIA „Kārumniece” ir krievu virtuves restorāns, kas piedāva saviem klientiem izsmalcinātu krievu virtuvi un augstu apkalpošanas servisu.
Uzņēmuma papilddarbība
Uzņēmuma papilddarbība – gatavo ēdienu piegāde: banketiem, furšetiem, pieņemšanām, kāzām, ballēm u.c. svinībām vai gadījumiem. Pēc NACE klasifikatora gatavo ēdienu piegāde atbilst NACE 1.1 – 55.52.
Uzņēmuma vēsture
Mūsdienas cilvēki biežāk atzīst par labāku atpūtu ārpus mājas. Cilvēki dodas uz restorānu dažādu iemeslu dēļ, daļa dodas, lai nesteidzoties baudītu vakariņas vai iemalkotu kādu dzērienu, citiem mērķis ir biznesa pusdienas, vēl daļa ģimenes lokā vēlas atzīmēt jubileju.
Idēja par SIA „Kārumniece” dibināšanu rodas tāpēc ka, sabiedriskā ēdināšana ir ļoti ienesīgs bizness visā pasaulē. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −12,48 €
Комплект работ Nr. 1125250
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация