Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:445637
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.05.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Plāna kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļas    4
2.1.  Nosaukums    4
2.2.  Dibināšanas gads, reģistrācijas numurs, bankas rekvizīti    4
2.3.  Juridiskā adrese, telefons, fakss, e-pasts    4
2.4.  Plānotā uzņēmējdarbības vieta    4
2.5.  Uzņēmuma īpašnieki un amatpersonas, personas kodi un dzīvesvietas adrese    4
2.6.  Uzņēmuma darbības sfēra    4
2.7.  Pamatkapitāla lielums un tā sadalījums starp dibinātājiem    5
2.8.  Finanšu rādītāji par iepriekšējiem gadiem - apgrozījums un peļņa    5
3.  Pakalpojumi un produkcija    6
4.  Tirgus analīze    9
4.1.  Pieprasījums pēc produkta/pakalpojuma tirgū    9
  Mērķa tirgus    9
4.2.  Tirgus segmentācija    9
4.3.  Konkurences analīze    10
4.4.  Priekšrocības un trūkumi    11
4.5.  SVID analīze    11
5.  Mārketinga stratēģija    12
5.1.  Produkcijas realizācijas kanāli    12
5.2.  Cenu politika    12
5.3.  Reklāma    13
5.4.  Pārdošanas veicināšanas metodes    13
5.5.  Sabiedrības viedokļa veidošana    13
6.  Uzņēmuma funkcionēšana    15
6.1.  Izvietojums    15
6.2.  Telpas un iekārtas    15
6.3.  Realizācijas process    15
7.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    17
8.  Svarīgāko biznesa plāna pasākumu grafiks    19
8.1.  Pasākumu plāns no 1 septembra līdz 1 janvārim    19
9.  Riska faktoru analīze    20
10.  Finanšu informācija    21
10.1.  Realizācijas apjomu prognoze pirmajam gadam    21
10.2.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins pirmajam gadam    22
10.3.  Naudas plūsmas plāns    23
10.4.  Bilance pirmajam gadam    24
Фрагмент работы

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Foto Lukss" tiks nodibināta 2008. gada 2. februārī ar nolūku ieinteresēt klientus un, attīstot uzņēmuma darbību, gūt peļņu. Uzņēmums sastādījis šo Biznesa plānu ar mērķi kritiski novērtēt savas iespējas, noteikt uzņēmuma attīstīšanas un turpināšanas darbības spējas konkurences apstākļos, organizēt biznesa vadīšanu saskaņā ar biznesa plānu.
SIA "Foto Lukss" veiks foto pakalpojumus, foto produkcijas tirdzniecību, būs iespēja tieši salonā tikt pie pases foto, mākslas bildēm, un tur arī tās izveidot, kā arī interesentiem būs iespēja pieteikties izbraukumu (ekskursiju, kāzu u.c.) fotografēšanai. SIA "Foto Lukss” izbrauc arī uz skolām, bērnudārziem un darbavietām, lai veidotu kopīgos foto. Uzņēmums tiks nodibināts T/C Alfa, jo T/C Alfa nav plašu foto pakalpojumu iespēju.
Uzņēmuma mērķis ir apmierināt jebkura pircēja jeb klienta pieprasījumu, kas veicinātu uzņēmuma attīstību un paplašināšanos.
Uzņēmuma ilgtermiņa plāns ir - nākotnē izveidot pasūtījumu pieņemšanas punktus citur Rīgā, kā arī pasūtījumu pieņemšanu ar interneta starpniecību.
Nav izslēgs, ka uzņēmuma darbībā var rasties grūtības, tādēļ tiek veidots rezerves fonds uzņēmuma pilnveidošanai, kā arī veikta apdrošināšana un uzstādīta signalizācija.
Uzņēmuma stratēģija ir - ar maksimālu darba atdevi un pēc iespējas mazāku līdzekļu izlietojumu iekarot lielāku tirgus daļu, nodrošināt stabilitāti pakalpojumu sniegšanā un tirdzniecībā, un panākt vispārēju uzņēmuma attīstību, konkurētspēju ar citiem uzņēmumiem. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация