Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:195493
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.11.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    2
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    3
2.  UZŅĒMUMA MIKRO UN MAKROVIDE    4
3.  uzņēmuma produkcija    6
4.  Problēmas un to risinājums    8
  Secinājumi    12
  bibliogrāfiskais saraksts    13
Фрагмент работы

Mikrovidi veido pats uzņēmums, kā arī objekti un subjekti preču un pakalpojumu tirgū, kuri tieši vai netieši ir saistīti ar uzņēmuma darbību un tādējādi ietekmē tā darbības rezultātus.” [1, 15]
Uzņēmumam ir izstrādāts plāns kā ar klientu vienoties par samaksas nosacījumiem. Pastāvīgas sadarbības gadījumā rēķins tiek izrakstīts mēneša pēdējā nedēļā, summējot mēneša laikā veiktos darbus. Apmaksas termiņš ir noteikts, ne garāks kā 10 dienas pēc tulkojuma vai koriģētā teksta nodošanas pasūtītājam, ja nav veikta priekšapmaksa. Tulkojamie materiāli tiek iesniegti elektroniskā veidā, pa pastu, faksu vai personīgi. Pārtulkotie materiāli tiek nodoti pasūtītājam elektroniskā veidā (vai citādi, ja ir tāda vienošanās).
Uzņēmums var nodrošināt materiālu printēšanu, ierakstīšanu disketē vai kādā citā datu nesējā pēc klienta vēlēšanās. Galvenokārt ērtības labad visi pārsvarā izmanto materiālu elektronisko veidu.
Pateicoties jaunākajām tehnoloģijām, pie kurām tāpat ir pieskaitāms internets, uzņēmums var apkalpot klientus neatkarīgi no to atrašanās vietas. Uzņēmums ir nodrošināts ar tiešo interneta pieslēgumu, tāpēc vienas stundas laikā klients pa elektronisko pastu var saņemt piedāvājumu uz iepriekš iesniegto tulkojamo materiālu. Tas pats attiecas uz jebkuriem jautājumiem, kas attiecas uz pasūtījuma tehnisko realizāciju. Saziņai interneta vidē plānots arī izmantot programmu Skype, kas ir bezmaksas un ļauj gan sarunāties, gan pārsūtīt liela izmēra failus, kas būtu svarīgi, piemēram, tulkojot klientu videofailus.
„Tiešā ārējā vidē ietilpst tie vides elementi, ar kuriem uzņēmums atrodas konkrētā mijiedarbībā.” [2, 31]
Par galvenajiem uzņēmumu ietekmējošajiem faktoriem jāuzskata konkurenti, piegādātāji un klienti. „Visraksturīgākā konkurences forma ir sāncensība starp uzņēmumiem, kas ražo līdzīgas preces un pārdod tās vienā un tajā pašā tirgū. Uzņēmumi var konkurēt vienā parametrā (cenu konkurence) vai vairākos parametros (apkalpošana, preču kvalitāte, tirdzniecības nosacījumi, jaunievedumi)”. [2, 12]
Konkurence un konkurenti ir vieni no būtiskākajiem faktoriem, kas ietekmē jaunu uzņēmumu tā darbības pirmsākumos. Konkurence SIA „Lingvo” rajona ietvaros nav aktuāla, bet lielākie konkurenti ir stabilas firmas, kas jau gadiem nodarbojas ar tulkošanas pakalpojumiem, un ir izveidojušas noteiktu klientu loku un gūst panākumus. Konkurentu firmu priekšrocība ir daudzveidīgs pakalpojumu klāsts. Konkurence vienmēr liek uzņēmējam sarosīties un meklēt jaunus risinājumus, kā arī no konkurentiem ir iespējams „nošpikot” kādu ideju. Konkurentu firmas piedāvā tulkojumus no plašāka valodu klāsta, ir pieejams notāra apstiprinājums. Tiek piedāvāti tulka pakalpojumi klātienē tulkojot dažādos pasākumos.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1122392
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация