-
Biznesa plāns SIA "Pipariņi"
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Dati par uzņēmumu | 4 |
2. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
3. | Produkta raksturojums | 6 |
4. | Klienti un tirgus situācija | 11 |
5. | Konkurenti | 12 |
6. | Virzība tirgū un mārketinga plāns | 13 |
7. | Projekta realizācija | 15 |
8. | Uzņēmuma vadība un personāls | 16 |
9. | Finanšu plāni | 17 |
10. | SVID analīze | 18 |
11. | Iespējamie riski un to novēršanas vai ierobežošanas iespējas | 19 |
Pielikumi | 20 |
SIA “Pipariņš” (turpmāk Pipariņš) ir dibināts 2006. gada XX septembrī, un tā juridiskā adrese ir Valmieras rajona, Zilākalna pagasts, „Pipariņi”. Uzņēmuma dibinātāji ir Lāsma Apsīte, Una Ūdre, Ainis Bernards.
Šī biznesa plāna mērķis ir tirgus situācijas izpēte, potenciālo klientu un konkurentu apzināšana, lai spētu izvirzīt mārketinga stratēģiju, plānot uzņēmuma finanses un uzņēmuma attīstību, kā arī kredītlīdzekļu piesaistīšana.
Uzņēmums nodarbojas ar augstas kvalitātes zāļu tēju un garšvielu audzēšanu, pārstrādi un tirdzniecību kā bioloģiskā lauksaimniecība. Izvēli par šo komercdarbības veidu noteica attiecīgā nekustamā īpašuma teritoriālais izvietojums, ērta satiksme ar Valmieru un Rīgu, iespējas izveidot bioloģisku ražotni garšvielu un tēju audzēšanai. Salīdzinoši nelielas izmaksas lauku iekārtošanai un apsaimniekošanai, potenciāls darbaspēks par provincei pieņemamu atalgojumu. Pipariņa potenciālie klienti ir ēdināšanas uzņēmumu īpašnieki, kuri savas produkcijas gatavošanā vēlas izmantot dabiskus, pašmāju garšaugus, kā arī saviem klientiem piedāvāt garšīgas un veselīgas zāļu tējas.
Pēc konkurentu izpētes tika secināts, ka Latvijā ir tikai viens konkrēts bioloģiskās saimniecības pārstāvis, kurš nodarbojas tieši ar garšaugu audzēšanu – Māra Kaugure (Aiviekstes pagasts, Vecapēni), kā arī Vidzemes reģionā pāris uzņēmumi, kuri nodarbojas ar līdzīgu uzņēmējdarbības veidu – SIA „Herbe” Cēsīs un SIA „Fito Preparāti” Siguldā – bet nespecializējas tieši garšvielu un zāļu tēju ražošanā un tirdzniecībā ēdināšanas uzņēmumiem.…
Šī biznesa plāna mērķis ir tirgus situācijas izpēte, potenciālo klientu un konkurentu apzināšana, lai spētu izvirzīt mārketinga stratēģiju, plānot uzņēmuma finanses un uzņēmuma attīstību, kā arī kredītlīdzekļu piesaistīšana. Uzņēmums nodarbojas ar augstas kvalitātes zāļu tēju un garšvielu audzēšanu, pārstrādi un tirdzniecību kā bioloģiskā lauksaimniecība. Izvēli par šo komercdarbības veidu noteica attiecīgā nekustamā īpašuma teritoriālais izvietojums, ērta satiksme ar Valmieru un Rīgu, iespējas izveidot bioloģisku ražotni garšvielu un tēju audzēšanai. Salīdzinoši nelielas izmaksas lauku iekārtošanai un apsaimniekošanai, potenciāls darbaspēks par provincei pieņemamu atalgojumu. Pipariņa potenciālie klienti ir ēdināšanas uzņēmumu īpašnieki, kuri savas produkcijas gatavošanā vēlas izmantot dabiskus, pašmāju garšaugus, kā arī saviem klientiem piedāvāt garšīgas un veselīgas zāļu tējas.
- Biznesa plāns SIA "Pipariņi"
- Biznesa plāns uzņēmumam "Rītausma"
- SIA "Lagūna" biznesa plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Lagūna" biznesa plāns
Бизнес план для университета20
-
Biznesa plāns uzņēmumam "Rītausma"
Бизнес план для университета23
-
Kultūraugu ražošanas plāns zemnieku saimniecībā "Kastaņi"
Бизнес план для университета26
-
Biznesa plāns SIA "Lita"
Бизнес план для университета24
-
Biznesa plāns uzņēmumam "Auklīšu klubs"
Бизнес план для университета8