-
Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 3 | |
1.nodaļa. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.1. | Uzņēmuma nosaukums | 4 |
1.2. | Uzņēmuma juridiskā adrese | 4 |
1.3. | Uzņēmuma faktiskā adrese | 4 |
1.4. | Ziņas par uzņēmumu | 4 |
1.5. | Īpašuma attiecības | 4 |
1.6. | Uzņēmuma vēsture | 4 |
1.7. | Uzņēmuma mērķi | 5 |
1.8. | uzņēmuma misija | 5 |
1.9. | uzņēmuma vīzija | 5 |
2.nodaļa. | Pakalpojumu apraksts | 6 |
2.1. | Preču klasifikācija | 6 |
2.2. | Preces kvalitāte | 6 |
2.3. | Preces dzīves cikls | 6 |
2.4. | Reklāma | 6 |
2.5. | Preču sortiments | 6 |
3.nodaļa. | Tirgus, tā izpēte | 10 |
3.1. | Vispārējais tirgus apraksts | 10 |
3.2. | Anketas analīze | 10 |
3.3. | Konkurentu analīze | 13 |
4.nodaļa. | Mārketinga stratēģija | 15 |
4.1. | Mārketings | 15 |
4.2. | Cenu politika | 15 |
4.3. | Pamat sortimenta cenas | 15 |
4.4. | Preču realizācijas kanālu raksturojums | 15 |
4.5. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 15 |
4.6. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 15 |
5.nodaļa. | Uzņēmuma funkcionēšanas un ražošanas plāns | 16 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 16 |
5.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 17 |
5.3. | Apgrozāmie līdzekļi manā uzņēmumā | 17 |
5.4. | Noslēgtie līgumi | 17 |
6.nodaļa. | Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas | 18 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizatoriskā struktūra | 18 |
7.nodaļa. | Risks un problēmas | 19 |
7.1. | Iespējamie uzņēmuma riski, to mazināšanas pasākumi | 19 |
8.nodaļa. | Finanšu informācija | 20 |
8.1. | Plānotā peļņa 2009. gadam | 20 |
8. 2. | Plānotā peļņa 2010.gadam | 21 |
Tiek dibināts jauns uzņēmums Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Carisima”. Uzņēmums ir jaundibināts. Uzņēmuma dibinātājs ir Kristīne Krēbsa. Pamatkapitāla lielums ir 5000ls, vienas daļas lielums ir 100ls, kopā ir 50 daļas. Uzņēmuma juridiskā adrese ir Dzelzavas iela 54b, Rīga. SIA „Carisima” ir skaistumkopšanas salons, kas piedāvā un sniedz dažādas skaistumkopšanas procedūras(frizieru pakalpojumi, ķermeņa procedūras).
Uzņēmuma mērķi ir :
Gūt peļņu
Iekarot tirgu
iekarot klientu uzticību
sniegt kvalitatīvus pakalpojumus
nodibināt labas attiecības ar piegādātājiem
izveidot draudzīgu, strādīgu kolektīvu
gūt laba atsauksmes no klientie
Uzņēmums atrodas ģeogrāfiski veiksmīgā vietā, jo ir viegli pamanāms un atrodas starp bieži apmeklējamiem objektiem, kas var sekmēt uzņēmuma klientu pieaugumu. Uzņēmuma klienti pārsvarā būs sievietes, vecumā no16-35 gadiem ar vidējo ienākumu līmeni 250-500ls. Uzņēmuma galvenais konkurents ir uzņēmums „Taurenītis”. Lai pārspētu savu konkurentu, uzņēmumam ir jāievieš vairāk, izdevīgu atlaižu, jāievieš pastāvīgo klientu atlaides, ka var nodrošināt, pastāvīgo klientu piesaisti, uzņēmumam ir jāsamazina cenas, lai tās nebūtu pa aukstu, bet uzņēmums neciestu zaudējumus, kad uzņēmums jau būs nostabilizējies, klientiem tiks piešķirti dažādi bonusi, piemēram kāds pakalpojums bez maksas.
Galvenie riski, no kuriem uzņēmums var gūt zaudējumus ir:
Tirgus risks
Cilvēciskā faktora
Finanšu risks
Zādzibas
Lai izvairītos no šiem riskiem, uzņēmumu ir nepieciešams apdrošināt, nepārtraukti rūpēties par darbinieku un klientu apmierinātību, nepārtraukti pētīt situāciju tirgū.
Uzņēmuma personāls sastāvēs no 10 cilvēkiem, viena direktora un vienas grāmatvedes un apkalpojošā personāla.…
izstrādāts biznesa plāns nelielam skaistumkopšanas salonam. Darbs ir izstradāts atbilstoši viduskolas prasībām. Darba ir atrodamas arī vairākas definīcijas
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы13
-
Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы6
-
Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы9
-
Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы20
-
Biznesa plāns "Sikspārnis"
Бизнес план для средней школы13