-
Biznesa plāns un prezentācija
Nr. | Название главы | Стр. |
KOPSAVILKUMS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 4 |
1.1. | Uzņēmuma vizītkarte | 4 |
1.2. | Uzņēmuma komercdarbības vide | 4 |
1.2.1. | Makrovide (Ārējā vide) | 4 |
1.2.2. | Mikrovide (iekšējā vide) | 5 |
1.2.3. | Nozares iekšējā vide | 5 |
1.3. | Uzņēmuma mērķu hierarhija | 6 |
2. | PRECES RAKSTUROJUMS | 7 |
3. | TIRGUS ANALĪZE | 9 |
3.1. | Konkurentu raksturojums | 9 |
3.2. | Tirgus segmenta noteikšana | 13 |
3.3. | Mērķtirgus noteikšana | 14 |
4. | MĀRKETINGA PLĀNS | 15 |
4.1. | Realizācijas kanāli | 15 |
4.2. | Cenu veidošana | 15 |
4.3. | Produkta virzīšana tirgū | 15 |
5. | UZŅĒMUMA VADĪBA UN NODARBINĀTĀS PERSONAS | 16 |
5.1. | Uzņēmuma organizācijas struktūra | 17 |
6. | RISKA FAKTORU ANALĪZE | 18 |
7. | FINANŠU APRĒĶINS | 19 |
7.1. | Plānotie ieņēmumi | 19 |
7.2. | Plānotās izmaksas | 21 |
7.3. | Peļņas – zaudējuma aprēķins | 21 |
7.4. | Naudas plūsmas plāns | 22 |
7.5. | Uzņēmuma bilance | 24 |
8. | PLĀNOTO REZULTĀTU NOVĒRTĒŠANA | 25 |
KOPSAVILKUMS
Biznesa plāns ir sastādīts mācību uzņēmumam SMU „Light Style”, lai izvērtētu uzņēmuma darbības riskus un iespējas, kā arī lai gūtu pieredzi uzņēmējdarbībā un iepazītos ar tirgu un tā darbības principiem. Biznesa plāns sastādīts 2 gadiem. Šis uzņēmums izcelsies ar savu oriģinalitāti un unikālām idejām, kas piesaistīs pircēju uzmanību ar kaut ko vēl Latvijā nebijušu. Lai nodrošinātu šo oriģinālo ideju rašanos, tiks veidoti konkursi un tiks piesaistīti radoši cilvēki, kas varētu izdomāt jaunas un oriģinālas preces.
Uzņēmuma galvenie mērķi ir izveidot stabilu mācību uzņēmumu, veidot jaunus un inovatīvus produktus, kas atvieglos ikdienas dzīvi un gūs atzinību no patērētājiem, kā arī preces ievirzīt tirgū un gūt peļņu jau pirmajos uzņēmuma darbības mēnešos.
Sākuma periodā uzņēmums piedāvās trīs dažādas preces:
1) Dekoratīvs foto rāmītis
• Pie mūzikas radītajiem elektroimpulsiem mirgojošs foto rāmis ir ar dekoratīvu nozīmi. Šajā rāmīti ir iebūvētas gaismas diodes, kuras mirgo attiecīgi skaņas radītajiem elektroimpulsiem. Elektroimpulsi tiek saņemti no izvadierīcēm, pie kurām pievienots fotorāmītis.
2) Pārnēsājams grāmatas apgaismojums
• Pārnēsājamais grāmatas apgaismojums ir ērts, kompakts un tas atvieglos nepietiekamas gaismas problēmas, lasot grāmatu. Ļoti bieži pat dienas laikā grāmata nav pietiekami apgaismota. Šī prece atvieglos lasīšanu pat dienā, jo dienas gaisma bieži vien ir nepietiekama, lai pilnvērtīgi lasītu grāmatu, nebojājot redzi.
3) Ērta skaņas testēšanas ierīce
• Ērti pārnēsājama skaņas testēšanas ierīce ir maza izmēra un tā nepatērē daudz resursu. Ar šo ierīci varēs pārbaudīt, vai skaņa no izvadierīces tiek izvadīta ar pietiekamu jaudu.
Uzņēmums ''Light Style'' salīdzinājumā ar līdzīgiem uzņēmumiem atrodas Latvijā, Aizkrauklē un tas ir liels pluss uzņēmumam, jo tas nesaskarsies ar problēmām, kas var rasties neiespējamas vai grūtas preču piegādes dēļ. Uzņēmumam ir svarīgi piedāvāt kvalitatīvas preces, lai gūtu atzinumu no patērētājiem.
…
KOPSAVILKUMS ...................................................................................... 3 1. UZŅĒMUMA APRAKSTS....................................................................... 4 1.1. Uzņēmuma vizītkarte..................................................................................................4 1.2. Uzņēmuma komercdarbības vide ................................................................................4 1.2.1. Makrovide (Ārējā vide) .........................................................................................4 1.2.2. Mikrovide (iekšējā vide) .......................................................................................5 1.2.3. Nozares iekšējā vide .............................................................................................5 1.3. Uzņēmuma mērķu hierarhija.......................................................................................6 2. PRECES RAKSTUROJUMS ..................................................................... 7 3.TIRGUS ANALĪZE .................................................................................. 9 3.1 Konkurentu raksturojums ............................................................................................9 3.2. Tirgus segmenta noteikšana...................................................................................... 13 3.3. Mērķtirgus noteikšana.............................................................................................. 14 4. MĀRKETINGA PLĀNS ......................................................................... 15 4.1. Realizācijas kanāli..................................................................................................... 15 4.2. Cenu veidošana........................................................................................................ 15 4.3. Produkta virzīšana tirgū ............................................................................................ 15 5. UZŅĒMUMA VADĪBA UN NODARBINĀTĀS PERSONAS ........................ 16 5.1. Uzņēmuma organizācijas struktūra............................................................................ 17 6. RISKA FAKTORU ANALĪZE .................................................................. 18 7. FINANŠU APRĒĶINS ........................................................................... 19 7.1. Plānotie ieņēmumi ................................................................................................... 19 7.2. Plānotās izmaksas .................................................................................................... 21 7.3. Peļņas – zaudējuma aprēķins .................................................................................... 21 7.4. Naudas plūsmas plāns .............................................................................................. 22 7.5. Uzņēmuma bilance................................................................................................... 24 8. PLĀNOTO REZULTĀTU NOVĒRTĒŠANA ............................................... 25
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns un prezentācija
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы9
-
Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы20
-
Biznesa plāns "Sikspārnis"
Бизнес план для средней школы13
-
Biznesa plāns pēc vienkāršotās formas
Бизнес план для средней школы7
-
Īss frizētavas biznesa plāns
Бизнес план для средней школы6