Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:463582
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.12.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  KOPSAVILKUMS   
1.  UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS   
1.1.  Galvenie darbības virzieni   
1.2.  Stratēģiskais mērķis   
1.3.  Taktiskie mērķi   
1.4.  Operatīvie mērķi   
2.  TIRGUS ANALĪZE   
2.1.  Tirgus pieprasījums   
2.2.  Tirgus piedāvājums   
3.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA   
3.1.  Produkta dzīves cikls   
3.2.  SVID analīze   
3.3.  Cenu veidošanas stratēģija   
3.4.  Produkcijas veidošanas stratēģija   
4.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS DETALIZĒTS PLĀNS   
4.1.  Materiālais potenciāls   
4.2.  Uzņēmuma vadība   
4.3.  Uzņēmuma personāls   
5.  MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSS   
5.1.  Produktu raksturojums   
5.2.  Vietas raksturojums   
5.3.  Produkta virzīšana tirgū   
6.  RISKA VADŠANA   
Фрагмент работы

KOPSAVILKUMS

Uzņēmums atradīsies Valmierā, kur līdz šim dabīgus produktus iespējams iegādāties tikai dažās aptiekās, tirgū vai pasūtot internetā, ko dara tikai retais. Mērķis ir izveidot veikalu, kurā iedzīvotāji varētu iegādāties dabīgus produktus, lai uzlabotu dzīves kvalitāti un veselību. Bez veikala, kur tiks tirgota produkcija, uzņēmums plāno rīkot dažādus seminārus tuvākajās pilsētās un pagastu centros, lai informētu un stāstītu par ekoloģisko produktu iedarbību un lietošanu. Semināru laikā plānots dot iespēju apmeklētājiem iegādāties produktus par atlaidēm.
Veikals tiks izveidots 73 m2 lielās telpās pilsētas centrā. Blakus atradīsies plaša pilsētas autostāvvieta. Uzņēmums atradīsies ieviešanas stadijā, jo ideja un izstrādes stratēģija ir skaidra un sākotnējā darbība veltīta realizācijai un pārdošanas ieviešanai. Izpētot tirgu, secināts, ka šajā jomā tirgus ir neapgūts un konkurenti praktiski nav, jo līdzīgus produktus tirgo tikai retais uzņēmums un nelielā daudzumā. Tuvākā vieta, kur var iegādāties šādu daudzumu ekoloģisko produktu vienuviet ir Sigulda.
Pārdošanas cenas tiks veidotas tā, lai produkcija būtu pieejama visiem. No katras produktu grupas būs vairāki produkti par zemām cenām, lai katram būtu iespēja uzlabot savu veselības stāvokli, imunitāti vai vienkārši ēst veselīgāk. Produkciju plānots iepirkt no dažādiem Latvijas ražotājiem un zemnieku saimniecībām, kā arī sadarbojoties ar dažādiem starpniekiem, lai rastu iespēju tirgot arī Eiropā ražotu dabīgo kosmētiku un tīrīšanas līdzekļus. Uzņēmums plāno regulāri ieguldīt līdzekļus reklāmā, lai popularizētu veikalu un produkciju ne tikai sākotnējā stadijā, bet ik pa laikam atgādinot patērētājiem par veikala esamību, jaunākajiem produktiem un plānotajiem semināriem. Uzņēmums plāno piesaistīt klientus arī no blakus esošajiem pagastiem un pilsētām, tādējādi veicinot eko produktu popularitāti. Uzņēmumā bez īpašnieka strādās veikala pārdevēja, kas pildīs arī apkopējas funkcijas un sagādnieks, kurš būs atbildīgs par preču iepirkšanu no sadarbības partneriem.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1247899
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация