Biznesa plāns ir tirgzinību paņēmiens, lai noteiktu jauna pasākuma mērķus un izvēlētos, labākos ceļus kā šos mērķus arī sasniegt, tas ir uzņēmuma veiksmīgas darbības struktūras.
Biznesa plānam var būt vairāki mērķi :
to var lietot kā „darbarīku”, kas palīdz pieņemt pareizus lēmumus. Skaidri apzinoties mērķi, var pieņemt saprātīgus lēmumus un izvairīties no kļūdām.
tas noder, lai potenciālos investētājus pareizi informētu par uzņēmumu. Biznesa plānam koncentrēti un izsmeļoši jāattēlo biznesa koncepcija.
izstrādājot biznesa plānu, kritiski un bez emocijām jāizvērtē sava darbība. Ja plāns rāda, ka uzņēmums nenesīs peļņu, tad to nav vērts realizēt.
biznesa plāna mērķis ir panākt visizdevīgāko variantu starp to, ko jūs gribat darīt, un to, ko varat izdarīt.
Tā kā studiju darbā „Uzņēmuma biznesa plāns” rakstam vēl par neeksistējošu uzņēmumu, tad šim darbam būs šādi biznesa plāna primārie mērķi :
sniegt firmas vispārējo raksturojumu ;
raksturot tās produkciju un pakalpojumus ;
analizēt tirgus situāciju, konkurentus konkrētajā jomā ;
izveidot mārketinga stratēģiju, kas veicinātu uzsākto uzņēmējdarbību ;
izsekot līdzi produkcijas ražošanas ciklam ;
noteikt uzņēmuma organizatorisko struktūru, prasības personālam ;
apskatīt uzņēmējdarbības riska situācijas un iespējas ;
izskaitļot uzņēmuma finansu plānu pirmajam darbības gadam, ieturot peļņas un zaudējumu aprēķinu, naudas plūsmas sadali pa ceturkšņiem, kā arī plānoto bilanci pirmajam gadam ;
noskaidrot uzņēmuma paplašināšanas iespēju pēc gada.
Uzņēmuma apraksts
1.Pamatinformācija par uzņēmumu :
1.1.Uzņēmējsabiedrības pilns nosaukums – sabiedrība ar ierobežotu atbildību „ELNA” ( turpmāk tekstā SIA”ELNA”)…