Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:493115
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.09.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma raksturojums    5
2.  SIA „Blāzma” darbības mērķi    6
3.  Mārketinga pasākumi    7
3.1.  Reklāma    7
3.2.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi    7
3.3.  Cenu politika    8
3.4.  Vadības līmenis uzņēmumā    8
4.  Risks un problēmas    9
5.  SVID analīze    11
6.  Finansu aprēķini    12
6.1.  Uzņēmuma darbinieku darba algad 2007. gadā    12
6.2.  Naudas plūsmas pārskats    13
6.3.  Pamatlīdzekļi 2007. gads    14
6.4.  Bankas kredīta atmaksas grafiks 2007. gadā    16
6.5.  Pamatlīdzekļu nolietojums    17
6.6.  Plānotās izmaksas 2007. gadā    18
6.7.  Plānotie preču iepirkšanas izdevumi 2007. gadā    19
6.8.  Plānotie preču pārdošanas ieņēmumi 2007. gadā    20
6.9.  Plānotais peļņas vai zaudējumu aprēķins 2007. gadam    21
6.10.  Uzņēmuma ienākuma nodokļa deklarācija par 2007. gadu    22
6.11.  SIA „Blāzma”bilance    23
  Izmantotā literatūra    24
Фрагмент работы

2. SIA „Blāzma”darbības mērķi

Uzņēmums „Blāzma”ir sabiedrība, kas ir orientēta uz konkrētu mērķu sasniegšanu. Lai iegūtu plānoto peļņu, uzņēmumam svarīgi ir izvēlēties pareizu tirgu. Mērķis ir iegūt pēc iespējas vairāk preču piegādātājus , lai dažādotu produkciju vietējā tirgū. Veids kādā uzņēmums iepazīstas ar jauniem piegādātājiem ir dažāda veida izstādes, kurās preču ražotāji un piegādātāji popularizē savu produkciju un ieinteresē mazumtirgotājus. Telpas veikalam pieder īpašumā. Tirdzniecības vieta atrodas brenguļu centrā. Brenguļus bieži apmeklē tūristi un atpūtnieki no citām pilsētām. Brenguļos ari ir taka ar nosaukumu „Mīlas taka”.
2007 gadā uzņēmums plāno paplašināt tirdzniecības telpas. Jaunās telpas atradīsies tajā pašā ēkā, kur uzņēmums atrodas pašlaik. Arī šīs jaunās telpas būs uzņēmuma īpašumā. Rezultātā tirdzniecības platība un veikala palīgtelpas palielināsies par 40%. Tiks iekārtota atpūtas telpa uzņēmuma darbiniekiem un ierīkots jauns kabinets grāmatvedim. Sakarā ar tirdzniecības telpu paplašināšanos pieaugs uzņēmuma peļņa.
Mazumtirdzniecības uzņēmuma panākumi atkarīgi no gala patērētāja, no iedzīvotāju finansēm un konkurenci šajā rajonā. Mazumtirdzniecībā īpaša uzmanība jāpievērš precēm, kuri pirkšanā ir ieinteresēts pircējs, un izmaksām, kas saistītas ar šo priekšmetu pirkšanu un tālāk pārdošanu un glabāšanu. Apsverami vēl šādi jautājumi – citi tuvākie veikali, to konkurētspēja, kājāmgājēju intensitāte, klientu automašīnu novietošanas iespējas, vietas vispārējs raksturojums.
Svarīgi momenti ir pircēju piesaistīšana un apkalpošana. Katram veikalam ir sava reputācija, vērā tiek ņemts viss, sākot ar ārējo ēkas izskatu, darbinieku uzvedību un attieksmi pret klientu un beidzot līdz piedāvāto preču sortimentu, to iesaiņojumam un apkalpošanai.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация