-
Biznesa plāns
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 5 |
2. | SIA „Blāzma” darbības mērķi | 6 |
3. | Mārketinga pasākumi | 7 |
3.1. | Reklāma | 7 |
3.2. | Pārdošanas veicināšanas pasākumi | 7 |
3.3. | Cenu politika | 8 |
3.4. | Vadības līmenis uzņēmumā | 8 |
4. | Risks un problēmas | 9 |
5. | SVID analīze | 11 |
6. | Finansu aprēķini | 12 |
6.1. | Uzņēmuma darbinieku darba algad 2007. gadā | 12 |
6.2. | Naudas plūsmas pārskats | 13 |
6.3. | Pamatlīdzekļi 2007. gads | 14 |
6.4. | Bankas kredīta atmaksas grafiks 2007. gadā | 16 |
6.5. | Pamatlīdzekļu nolietojums | 17 |
6.6. | Plānotās izmaksas 2007. gadā | 18 |
6.7. | Plānotie preču iepirkšanas izdevumi 2007. gadā | 19 |
6.8. | Plānotie preču pārdošanas ieņēmumi 2007. gadā | 20 |
6.9. | Plānotais peļņas vai zaudējumu aprēķins 2007. gadam | 21 |
6.10. | Uzņēmuma ienākuma nodokļa deklarācija par 2007. gadu | 22 |
6.11. | SIA „Blāzma”bilance | 23 |
Izmantotā literatūra | 24 |
2. SIA „Blāzma”darbības mērķi
Uzņēmums „Blāzma”ir sabiedrība, kas ir orientēta uz konkrētu mērķu sasniegšanu. Lai iegūtu plānoto peļņu, uzņēmumam svarīgi ir izvēlēties pareizu tirgu. Mērķis ir iegūt pēc iespējas vairāk preču piegādātājus , lai dažādotu produkciju vietējā tirgū. Veids kādā uzņēmums iepazīstas ar jauniem piegādātājiem ir dažāda veida izstādes, kurās preču ražotāji un piegādātāji popularizē savu produkciju un ieinteresē mazumtirgotājus. Telpas veikalam pieder īpašumā. Tirdzniecības vieta atrodas brenguļu centrā. Brenguļus bieži apmeklē tūristi un atpūtnieki no citām pilsētām. Brenguļos ari ir taka ar nosaukumu „Mīlas taka”.
2007 gadā uzņēmums plāno paplašināt tirdzniecības telpas. Jaunās telpas atradīsies tajā pašā ēkā, kur uzņēmums atrodas pašlaik. Arī šīs jaunās telpas būs uzņēmuma īpašumā. Rezultātā tirdzniecības platība un veikala palīgtelpas palielināsies par 40%. Tiks iekārtota atpūtas telpa uzņēmuma darbiniekiem un ierīkots jauns kabinets grāmatvedim. Sakarā ar tirdzniecības telpu paplašināšanos pieaugs uzņēmuma peļņa.
Mazumtirdzniecības uzņēmuma panākumi atkarīgi no gala patērētāja, no iedzīvotāju finansēm un konkurenci šajā rajonā. Mazumtirdzniecībā īpaša uzmanība jāpievērš precēm, kuri pirkšanā ir ieinteresēts pircējs, un izmaksām, kas saistītas ar šo priekšmetu pirkšanu un tālāk pārdošanu un glabāšanu. Apsverami vēl šādi jautājumi – citi tuvākie veikali, to konkurētspēja, kājāmgājēju intensitāte, klientu automašīnu novietošanas iespējas, vietas vispārējs raksturojums.
Svarīgi momenti ir pircēju piesaistīšana un apkalpošana. Katram veikalam ir sava reputācija, vērā tiek ņemts viss, sākot ar ārējo ēkas izskatu, darbinieku uzvedību un attieksmi pret klientu un beidzot līdz piedāvāto preču sortimentu, to iesaiņojumam un apkalpošanai.
…
Biznesa plāns ar SVID analīzi, finansu aprēķiniem, pamatlīdzekļiem un to nolietojumu u.t.t.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns frizētavas izveidošanai
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns tūrisma informācijas pakalpojumu uzņēmumam
Бизнес план для средней школы14
-
Biznesa plāns viesu namam
Бизнес план для средней школы29
-
Biznesa plāns apģērbu veikalam
Бизнес план для средней школы20
-
Biznesa plāns apģērbu veikalam
Бизнес план для средней школы10
-
Biznesa plāns atpūtas kompleksam
Бизнес план для средней школы38