Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:537300
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.06.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Vispārējs uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.2.  Atrašanās vieta    4
1.3.  Misija, vīzija un mērķi    5
2.  Pakalpojumu raksturojums, ražošanas procesa apraksts    7
2.1.  Pakalpojumu apraksts    7
2.2.  Uzņēmuma projektēšana    8
2.3.  Uzņēmuma platības aprēķins    9
2.4.  Uzņēmuma apmeklētāju skaita aprēķins    10
2.5.  Uzņēmuma atmosfēra un iekārtojums    10
3.  Mārketinga plāns    12
3.1.  Mērķa tirgus    12
3.2.  Konkurenti    12
3.3.  Uzņēmuma klientu piesaistīšanas paņēmienu plāns    14
3.4.  Cenas noteikšanas politika    15
3.5.  Reklāmas plāna izstrāde    17
3.6.  Plānotā uzņēmuma SVID analīze un darbības stratēģija    17
4.  Menedžmenta plāns    20
4.1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    20
4.2.  Darbinieku veicamo pienākumu apraksts    20
4.3.  Darbinieku prasības uzņēmumā    21
5.  Riska faktoru analīze    22
5.1.  Riska faktoru analīze, to mazināšanas pasākumi    22
6.  Finanšu plāns    24
6.1.  Uzņēmuma realizācijas ieņēmumi    24
6.2.  Uzņēmuma izmaksas    24
6.3.  Pamatlīdzekļu amortizācijas aprēķins    25
6.3.1.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins finanšu vajadzībām    25
6.3.2.  Mazvērtīgā inventāra notietojums    25
6.4.  Darbinieku algas aprēķins mēnesim    26
6.5.  Kredīta atmaksa    26
6.6.  Uzņēmuma peļņas un zaudējuma pārskats    27
6.7.  Uzņēmuma bilance    27
6.8.  Uzņēmuma naudas plūsma    28
6.9.  Plānoto rezultātu novērtējums    29
  Izmantotā literatūra    30
  Pielikumi    31
Фрагмент работы

SIA „Zaļie logi” plānotās iekšējās iespējas:
• uzņēmumam ir iespēja vislaik mainīties un attīstīties, jo piedāvātais pakalpojumu klāsts – grāmatas, filmas, spēles, žurnāli – ir tas, ko var viegli papildināt, atjaunot. Turklāt, ir iespēja aptaujāt klientus par to, kādi piedāvātie pakalpojumi viņiem patīk un kādus viņi vēlētos tos redzēt (piemēram, kāda žanra filmas vai grāmatas). Tiks veikta plaša reklāma, lai kafejnīcas tēls būtu atpazīstams un interesants brīvā laika pavadīšanas veids. Iespējas kļūt par vietu, kur cilvēki vēlēsies tikties kopā ar draugiem, svinēt svētkus (tā kā šeit cilvēki maksā par laiku, ko pavada, nevis par pakalpojumiem, tad tas ir alternatīvais variants telpu īrei, jo atnākt uz tāda veida kafejnīcu, lai tiktos ar draugiem ir lētāk nekā izīrēt kādu telpu);
• uzņēmumam ir iespēja piesaistīt netikai jauniešu uzmanību, bet arī pieaugušu cilvēku, jo tematiskie vakari vai kursi piesaista dažāda vecuma interesentus;
• uzņēmuma akcijas veicinās klientu vēlmi kļūt par pastāvīgiem klientiem;
• darbinieki tiks atlasīti tā, lai savā starpā nerastos konfliktu. Viņiem ir jābūt draudzīgiem un pozitīviem gan savā starpā, gan ar klientiem. Darbinieku negatīvās emocijas nedrīkst izpausties uz klientiem, tie vienmēr ir jāsatiek draudzīgi, lai viņi justos mājīgi un varētu atpūsties. Darbiniekiem ir jābūt laipniem pret klientu, vienmēr labprāt ir jāpalīdz.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −14,20 €
Комплект работ Nr. 1366623
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация