-
Biznesa plāns
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Ieceres pamatojums | 4 |
1.1. | Informācija par uzņēmumu, tā stratēģiju un vadību | 4 |
2. | Tautsaimniecības nozares raksturojums | 6 |
2016. gadā | 6 | |
2.1. | Makrovides analīze | 8 |
2.2. | Potenciālā analīze | 8 |
2.3. | Sagādes tirgus | 8 |
2.4. | Patēriņa tirgus | 8 |
2.5. | Priekšrocību un trūkumu noteikšana | 9 |
2.6. | Iespēju un draudu (risku) noteikšana | 9 |
3. | Produkta tirgus novērtējums | 11 |
3.1. | Pārdošanas apjoma un apgrozījuma prognoze | 12 |
3.2. | Pārdošanas stratēģijas | 13 |
3.3. | Konkurentu analīze | 14 |
4. | Klientu analīze | 18 |
4.1. | Auditorija | 18 |
4.2. | Piegādātāju analīze | 18 |
5. | SVID analīze | 20 |
6. | Problēmas un to risinājumi | 21 |
7. | Uzņēmuma riski | 22 |
1.Klientu analīze
1.1.Auditorija
Tika veikta patērētāju analīze, pēc kuras tika noteikts, ka pakalpojuma mērķauditorija būs strādājošie cilvēki ar vidējiem ienākumiem virs 800 eiro mēnesī, kuri dzīvo pilsētā un ceļo vienu reizi gadā. Pēc Centrālās statistikas pārvaldes datiem Latvijas iedzīvotāju ceļošana uz ārzemēm ar nakšņošanu ilgāk nekā viena nakts pēdējo divu gadu laikā palielinājās par 5,8%, kas liecina par to, ka tendence ceļot palielinās un dzīvnieku izmitināšana ar papildus veselības uzlabošanas procedūrām var būt ļoti aktuāla Latvijas iedzīvotājiem.
Pēc anketas rezultātiem tik noteikts, ka 95% jeb 95 respondentiem ir mājdzīvnieki. 51 respondents ir gatavs tērēt 50 eiro mēnesī sava dzīvnieka uzturēšanai, 33 respondenti 40 eiro, bet 16 respondenti – 60+eiro. Respondenti vidēji ceļo vienu reizi gadā. Līdz ar to mēs varam spriest, ka mērķauditorija izmantos ‘’Dzīvnieku veselības centra’’ pakalpojumus vidēji divas reizes gadā, kas tiem izmaksās no 40 līdz 50 eiro.
Patērētāji būs individuālie patērētāji, bet to nodarbošanās ir plaša, gan strādājošie, gan uzņēmēji, gan pašnodarbinātie, gan mājsaimnieces.
Galvenās klientu prasības ir sekmīga rezultāta sasniegšana, personāla individuāla un rūpīga attieksme pret katru mājdzīvnieku, kā arī visu licenču un pārbaužu esamība. Klientu koncentrācija ir saistīta vienīgi ar mājdzīvniekiem.
…
SVID analīze (angļu: SWOT analysis) ir stratēģijas plānošanas instruments, kas ļauj noteikt uzņēmuma vai projekta stiprās puses (Strengths), vājības (Weaknesses), iespējas (Opportunities) un draudus (Threats). Stiprās puses — tās organizācijas īpašības, kas tai var palīdzēt sasniegt noteikto mērķi. Vājās puses — tās organizācijas īpašības, kas var kavēt noteiktā mērķa sasniegšanu. Iespējas — tie ārējie faktori, kas var organizācijai palīdzēt sasniegt noteikto mērķi. Draudi — tie ārējie faktori, kas var organizāciju kavēt noteiktā mērķa sasniegšanā.
Pielikuma nav.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Kafejnīcas izveides biznesa plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns uzņēmumam AS "Jelgavas maiznieks" 2007.gadam
Бизнес план для университета28
-
Biznesa plāns - skrituļslidu noma
Бизнес план для университета21
-
SIA "Last" biznesa plāns
Бизнес план для университета45
-
SIA "Rotaļa" biznesa plāns
Бизнес план для университета29
-
Biznesa plāns
Бизнес план для университета28