Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:641237
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.04.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    6
2.  Produkta apraksts    7
3.  Komandas raksturojums    9
4.  Tirgus analīze    11
4.1.  Mērķauditorija    12
4.2.  Konkurentu analīze    14
5.  Mārketinga plāns    15
5.1.  Pārdošanas kanāli    15
6.  Finanšu plāns    18
6.1.  Sākuma un beigu bilance    18
6.2.  Cenas veidošanās    19
6.3.  Naudas plūsma    21
6.4.  Peļņas/zaudējumu aprēķins    21
7.  Riski un problēmas    22
7.1.  Riska faktori un to novēršana    22
7.2.  SVID analīze    23
Фрагмент работы

No konkurentiem atšķirsimies ar personīgāku, draudzīgāku attieksmi, lai stiprinātu uzticību un apmierinātību uzņēmumam no klientu puses. Klientu viedoklis uzņēmumam būs īpaši svarīgs, un, lai produkta attīstība neapstātos un tiktu sasniegts vislabākais rezultāts, klientiem lūgsim atgriezenisko saiti, iegūstot informāciju par priekšrocībām un trūkumiem, kā arī parādot, ka klientu domas ir svarīgas arī pēc produkta iegādes un naudas nonākšanas kasē. Balstoties uz atsauksmēm periodiski uzlabosim skrubju, balzāmu sastāvu, ārējo izskatu.
Arvien vairāk cilvēku meklē iespējas izmantot ekoloģiskus līdzekļus, lai saudzētu dabu un savu ķermeni, tāpēc dabīga sastāva un atbilstoša iepakojuma izmantošana būs liela priekšrocība pircēju intereses iegūšanā. Atsauces uz dabiskumu būs atrodamas gan uzņēmuma sauklī, gan vizītkartēs, gan sociālajos tīklos.
Kad būs iegūts jau lielāks klientu loks un pircējiem būs nepieciešama piegāde, piegādes tiks apvienotas ar dienas plāniem. Vajadzīgajā datumā tiks norunāta tikšanās ar pircēju izdevīgā vietā, lai uz to nebūtu jādodas speciāli, jo lielākus ceļa posmus jāveic ar transportlīdzekļiem, kuri nav dabai draudzīgi.
Klientus piesaistīs arī ar patīkamām cenām, kuras būs zemākas kā konkurentiem, bet vēl joprojām atbilstošas, jo pārāk zemas cenas liek cilvēkam domāt, ka produkts nav kvalitatīvs, aprakstam atbilstošs. Mūsdienās ekoloģiskas preces pārdod par augstām cenām, kas sniegs iespēju uzņēmumam “VIBE” iegūt apmierinošu peļņu, bet nezaudēt pircējus ar “kosmiskiem” cipariem uz cenrāža.
Uzņēmums piedalīsies dažādos pasākumos, veidos akcijas, kur būs iespēja iegūt klientus, stiprināt saikni starp pircēju un ražotāju. Tiks veikta dalība JAL Latvia organizētajos bazāros, Ziemassvētku un Jaunā gada periodā piedāvāti skaistumkopšanas līdzekļu komplekti īpašos iepakojumos, piemēram, dāvanu kastēs. Akciju laikos pievienos arī nelielus uzņēmuma komplimentus, piemēram, aromātiskās svecītes.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация