Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:979930
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.03.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  I E V A D S    3
  STRATĒĢIJU VEIDOŠANAS PIEEJAS    4
  STRATĒĢISKAIS UN OPERATĪVAIS MĀRKETINGS    5
  MĀRKETINGA DEFINĪCIJAS    5
  SPECIALIZĀCIJAS STRATĒĢIJAS “NIŠA TIRGŪ” VEIDI    5
  MĀRKETING-MIX    6
  CENU VEIDOŠANA    7
  CENA    8
  MĒRĶA TIRGUS IZVĒLE    9
  Produkts    9
  Tirgus niša    9
  Pakalpojuma faktors    10
  ELEKTROMONTĀŽAS UZŅĒMUMA UN “NIŠA TIRGŪ”    10
  ELEKTROMONTĀŽAS UZŅĒMUMA (SWOT) ANALĪZE    11
  ELEKTROMONTĀŽAS UZŅĒMUMA MARKETINGA MIX    12
  Produkts    12
  Izvietojums    12
  Virzīšana tirgū    13
  Cena    13
  ELEKTROMONTĀŽAS UZŅĒMUMA MĒRĶA PIRCĒJA PRASĪBAS    13
  Ēkas iekšējā elektroapgāde    14
  Zibens un paaugstināta pārsprieguma aizsardzība    14
  KOKAPSTRĀDES UZŅĒMUMS UN TĀ “NIŠA TIRGŪ”    15
  RAŽOTĀS PRODUKCIJAS RAKSTUROJUMS UN NOIETA TIRGUS    15
  UZŅĒMUMA PRIEKŠROCĪBU UN TRŪKUMU, ĀRĒJĀS VIDES IESPĒJU UN DRAUDU (SWOT) ANALĪZE    16
  MARKETINGA MIX    17
  Produkts    17
  Izvietojums    18
  Virzīšana tirgū    18
  Cena    18
  PRODUKTA NOIETA VEICINĀŠANAS APTAUJAS    18
  Aptaujas anketa un iegūtie rezultāti    19
  NOBEIGUMS    19
  SECINĀJUMI    20
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    20
Фрагмент работы

I E V A D S
Latvijas valsts aktualitāte ir tā, ka valsts ir nostājusies uz tirgus ekonomikas ceļa. Darījumi notiek sarežģītāk, dinamiskāk, savstarpējie kontakti - naidīgāki.
Klienti paliek ar vien prasīgāki, kas ietekmē konkurentu cīņu par labāku preci.
Arvien lielāka kļūst vajadzība pēc jaunievedumiem tirgū un tirgus attiecībās. Tiem jābūt izdevīgākiem, efektīvākiem, lētākiem, estētiskākiem utt.
Kursa darba mērķis ir uzņēmuma mārketingu izmantot firmas ekonomisko mērķu sasniegšanai. Mērķis - lai tiktu apmierinātas patērētāju vēlmes pēc iespējas labāk, analizēt mārketinga tirgus nišas.
Var piebilst, ka mārketings ir jebkura biznesa panākumu svarīgākais priekšnosacījums, stratēģija nosaka lēmumus biznesā un palīdz konkurences cīņā.
Pirmajā daļā ir iztirzāts Mārketinga stratēģijas veidošanas pieejas.
Marketinga definīcijas un nišas tirgū to veidi.
Otrajā daļā kursa darbā tiks veikts pētījums par to, ko vēlas pircējs, cik vēlas un par kādu cenu.
Trešajā daļā mērķa tirgus izvēle un elektro apgādes uzņēmuma pētījums. Tā tirgus niša.
Ceturtajā daļā kokapstrādes uzņēmuma mērķa tirgus izvēle, ražotā produkcija.

STRATĒĢIJU VEIDOŠANAS PIEEJAS.
Mārketinga stratēģija var tikt virzīta ne tikai uz pircēju vajadzību un prasību apmierināšanu mērķa tirgū, bet arī pret konkurentiem, kuri apkalpo tos pašus pircējus.
Mārketinga stratēģija, kas vērsta pret konkurentiem, ir atkarīga no firmas lieluma (saprotot ar to pamatkapitāla lielumu, realizācijas apjomu) un pozīcijām kādā no biznesa jomām (daļa tirgū, pircēju attieksme). Lielās firmas var atļauties tādu stratēģiju, kādu nevar lietot nelielas firmas. Tomēr par maz būt lielai firmai, lai gūtu uzvaru pār konkurentiem, jo var gadīties sakāvnieciska stratēģija pretstatā citu firmu konkurent cīņas stratēģijai. Arī maza firma var izraudzīties sekmīgu stratēģiju, sasniedzot pietiekami augstu atdevi no ieguldītā kapitāla (augstu peļņas normu).
Katra firma analīzē var noskaidrot savu stāvokli, lai pieņemtu pareizāku lēmumu par jaunām investīcijām, par biznesa uzturēšanu vai sašaurināšanu vai pat par savas darbības pārtraukšanu konkrētajā nozarē.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −10,48 €
Комплект работ Nr. 1112908
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация