-
Fitnesa centrs
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Kopsavilkums | 4 |
2. | Uzņēmuma apraksts | 6 |
2.1. | Pamatinformācija | 6 |
2.2. | Pakalpojumu apraksts | 7 |
2.3. | Vietas apraksts | 9 |
2.4. | Uzņēmuma nodarbinātības personals | 9 |
2.5. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi | 10 |
2.6. | Komercdarbības mērķi | 10 |
3. | Vadība | 11 |
4. | Nozares izptēte | 12 |
4.1. | Sports Latvijā | 12 |
4.2. | Nozares specifika | 14 |
4.3. | Nosacījumi nozares attīstībai | 15 |
5. | Konkurence | 16 |
5.1. | Konkurentu raksturojums | 16 |
SVID analīze | 20 | |
6. | Pakalpojuma raksturojums | 21 |
6.1. | Mērķauditorijas raksturojums | 21 |
6.2. | Potenciālā cena | 22 |
7. | Mārketinga plāns | 24 |
8. | Finanšu plāns | 26 |
8.1. | Peļņas un zaudējuma aprēķins | 26 |
8.2. | Bilance | 27 |
8.3. | Naudas plūsma | 28 |
9. | Risku raksturojums | 30 |
10. | Avoti | 31 |
1. Kopsavilkums
Savu biznesa ideju un nodarbošanos vēlos savienot ar savu vaļasprieku – ar sportu. Mūsdienās gandrīz visi cilvēki nodarbojās ar kādam fiziskām aktivitātēm vai hobijiem, jo tas palīdz sevi uzturēt sportiskā formā, kā arī sniedz iespēju patīkami pavadīt laiku. Manuprāt, sporta nodarbības ir vaļasprieks, jo tas attīsta cilvēka domāšanu un dažādas muskuļu grupas, kā arī noņem lieko stresu.
Pats nodarbojos ar sportu jau dismit gadus un sports ir mana neatņemama daļa no mūsu ikdienas. Tā kā šajā industrijā esmu daudz gadus, tad zinu, cik ļoti nozīmīga sastāvdaļa treniņprocesā ir zāles aprīkojums un trenera mācības kvalitāte.
Latvijas sportistu līmenis ir augsts, tomēr vislielāka problēma ir nepietiekamība kvalitatīvas, plašas un pieejamas sporta zāles un attiecīgas sporta aprīkojumu. Pēc mana personīga pieredze bieži vien gadās, ka zāles ir aizņemtas un ir nepietiekamas vietas, lai visi varēs trenēties, bet gribētājus ir daudz.
Pēc NACE 2. redakcijas klasifikatora uzņēmums SIA „SPEKS” pieder pie R sadaļas - Māksla, izklaide un atpūta - 93.13 klasses . Šī sadaļa ietver atpūtas, izklaides un sporta pasākumu nodrošināšanu. Tieši mana izvēlētā specifikacija ir fitnesa centru darbība.
Autors izstrādājot biznesa plānu, precīzi noskaidroja tiešos, netiešos un potenciālos konkurentus. Pēc tirgus izpētes varēja secināt, ka pastāv gan lieli nopietni uzņēmumi, gan nelieli uzņēmumi, kas darbojas autora izvēlētaja nozarē. Fitness centru skaits ir liels, bet, piedāvājot klientiem attiecīgu atteiksme, patīkamu atmosfēru draudzīgas cenas, ērtāku atrašanās vietu un specifiskus piedāvājumus, ir iespējas kļūt par pazīstamu fitness centru.
…
1. Kopsavilkums 2. Uzņēmuma apraksts 2.1. Pamatinformācija 2.2. Pakalpojumu apraksts 2.3. Vietas apraksts 2.4. Uzņēmuma nodarbinātības personals 2.5. Uzņēmuma pamatlīdzekļi 2.6. Komercdarbības mērķi 3. Vadība 4. Nozares izptēte 4.1. Sports Latvijā 4.2. Nozares specifika 4.3. Nosacījumi nozares attīstībai 5. Konkurence 5.1. Konkurentu raksturojums SVID analīze 6. Pakalpojuma raksturojums 6.1. Mērķauditorijas raksturojums 6.2. Potenciālā cena 7. Mārketinga plāns 8. Finanšu plāns 8.1. Peļņas un zaudējuma aprēķins 8.2. Bilance 8.3. Naudas plūsma 9. Risku raksturojums 10. Avoti
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Galateja" komercdarbības plāns
Бизнес план для университета24
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Бизнес план для университета44
-
Atpūtas centrs "Efeja"
Бизнес план для университета17
-
Viesnīcas "Jūras Sēta" projekts
Бизнес план для университета44
-
Estētikas centrs "Asahi"
Бизнес план для университета23