-
Grafiskā dizaina kompānija
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Uzņēmuma vizītkarte | 5 |
1.2. | Biznesa idejas vēsture | 5 |
1.3. | Uzņēmuma misija | 5 |
1.4. | Uzņēmuma mērķi | 5 |
1.5. | Uzņēmuma finansu informācija | 6 |
1.6. | Uzņēmuma komercdarbības vide | 6 |
2. | Pakalpojumu raksturojums | 7 |
3. | Tirgus analīze | 9 |
3.1. | Konkurentu raksturojums | 9 |
3.2. | Tirgus segments | 10 |
3.3. | Mērķtirgus | 11 |
3.4. | SVID analīze | 12 |
4. | Mārketinga plāns | 13 |
4.1. | Realizācijas kanāli | 13 |
4.2. | Cenu veidošana | 13 |
4.3. | Produkta virzīšana tirgū | 13 |
4.4. | Hronoloģiski sakārtotas mārketinga izmaksas | 14 |
5. | Uzņēmuma darbība un ieviešanas plāns | 16 |
5.1. | Pakalpojumu apraksts, tehnoloģija | 16 |
5.2. | Ēku, iekārtu un inventāra raksturojums | 16 |
6.1. | Vadības struktūra | 17 |
6.2. | Nodarbinātie darbinieki | 18 |
6.3. | Periodisks nodarbināšanas un izmaksu plāns | 19 |
7. | Riska faktoru analīze | 21 |
8. | Finansu informācija | 22 |
8.1. | Plānotie ieņēmumi | 22 |
8.2. | Patstāvīgās (netiešās) izmaksas | 23 |
8.3. | Nodokļu aprēķins pirmajam gadam | 24 |
8.4. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 24 |
8.5. | Naudas plūsmas plāns | 25 |
8.6. | Uzņēmuma bilance | 25 |
9. | Plānoto rezultātu novērtējums | 26 |
10. | Izmantotā literatūra un avoti | 27 |
11. | Pielikumi | 28 |
11.1. | Reklāmu paraugi | 28 |
11.1.1. | Reklāmas plakāti un interneta banneri | 28 |
11.1.2. | Informatīvs reklāmas buklets | 29 |
11.1.3. | Uzņēmuma veidlapas paraugs | 30 |
11.2. | Uzņēmuma reģistrēšanas kārtība | 31 |
11.3. | Potenciālo ārējo finansētāju saraksts | 31 |
11.4. | Nodokļu apmaksas kārtība | 31 |
11.5. | Likumdošanas akti, kas jāievēro | 31 |
11.6. | Glosārijs | 32 |
4. MĀRKETINGA PLĀNS
4.1. Realizācijas kanāli
Visbiežāk uzņēmums izmantos tiešo realizācijas kanālu.
Šajā darbības jomā tiešais realizācijas kanāls ir visatbilstošākais, jo tiek piedāvāti unikāli pakalpojumi, ko nav iespējams nodot starpniekiem, jo darbs tiek veikts pēc pasūtījuma.
Dažkārt tiks izmantoti starpnieku uzņēmumi.
Gadījumos, kad klients atrodas ārvalstīts vai pilsētās, kas atrodas tālu no Rīgas, pastāv iespēja slēgt līgumus ar grafiskā dizaina studijām, kas atrodas netālu no klienta. Šādos gadījumos klients pasūtījumu veiks starpnieka uzņēmumā, kas nodos uzdevumu mūsu dizaineriem. Kad darbs ir veikts, mūsu dizaineri nosūta rezultātu starpniekam, kas darbu prezentē klientam.
Pirms katra attālinātā pasūtījuma tiks izvērtēts vai summa, kas jāsamaksā starpniekam par līdzdalību tiešām ir zemāka, nekā summa, kas nepieciešama SIA „WeDesign“ pārstāvja nogādāšanai pie klienta.
Nav iespējams noteikt, kas būs šie starpnieki – tie tiks izvēlēti atbilstoši indivudālajiem pasūtījumiem un visbiežāk nebūs nepieciešami.
4.2. Cenu veidošana
Cenas tiks veidotas pamatojoties uz nozarē vispārpieņemto normu par to, cik ir vērta viena augsti kvalificēta grafiskā dizainera darba stunda. Šī norma svārstās no 15 līdz 35 latiem, atkarībā no dizaina specifikācijas un kvalitātes.
Cenu veidojot tiek ņemtas vērā arī konkurentu cenas, kas nereti ir zemākas. Jāņem vērā, ka grafiskā dizaina pakalpojumus bieži piedāvā skolnieki, kas grauj tirgus cenu ar savām neatbilstoši zemajām prasībām.
No cenas 73% paredzēts atvēlēt darbinieku algām, bet 22% uzņēmuma peļņai.
4.3. Produkta virzīšana tirgū
Tiks veikti sekojoši mārketinga pasākumi produkta virzīšanai tirgū:
Personīgā pieeja, kas izpaudīsies sekojoši:
Klienti tiks aicināti uz biroju, kur tiem tiks pasniegti dzērieni un uzkodas. Vai arī mūsu pārstāvji tiks nosūtīti pie klienta, lai atvieglotu grūtības, kas var rasties ar klientu pārvietošanos.
Lielākajiem klientiem tiks sūtītas kartītes svētkos, un tiks dāvinātas krūzītes un pildspalvas, lai atgādinātu par mums. Kartīšu dizains tiks rūpīgi izstrādāts tā, lai tas būtu interesants un lai klients ar šīm kartītēm būtu lepns un labprāt tās rādītu draugiem un paziņām.
Nodarbināts mārketinga speciālists, kura uzdevums būs nodrošināt pietiekamu klientu klāstu uzņēmumā. Šis uzdevums iever sevī sekojošas darbības:
Regulāri meklēt jaunas reklāmas iespējas internetā un iegriezties ar datorgrafiku un datordizainu saistītās mājaslapās.
Atbildēt uz darba piedāvājumu sludinājumiem un izplatīt darba meklējumu sludinājumus internetā.
Apmeklēt potenciālos klientus personīgi, piedāvājot tiem SIA „WeDesign“ pakalpojumus.
Izstrādāt jaunas mārketinga stratēģijas atbilstoši esošajai situācijai tirgū.
Tiks izstrādāta mājaslapa ar portfolio.
Internetā tiks ievietoti reklāmas bannerīši ar saiti uz uzņēmuma mājaslapu.
Veicot šos mārketinga pasākumus nemitīgi tiks uzraudzīts, lai tiktu atstāts labs iespaids par uzņēmumu. Tas tiks nodrošināts, radot askētiski baudāmu vizuālo tēlu, izveidojot austas kvalitātes reklāmas un pārsteidzot cilvēkus tā, kā zemas kvalitātes uzņēmēji nespētu.
…
SIA „WeDesign“ būs grafiskā dizaina, jeb datorgrafikas studija, kas piedāvās savus pakalpojumus Rīgā un citur Latvijā. Šī studija tiks iekārtota īrētās biroja telpās Vecrīgā, Kaļķu ielā 12. Šī atrašanās vieta izvēlēta vieglās piekļuves un daudzo garāmgājēju dēļ.
- Biznesa plāns apsardzes firmai "Tiger"
- Grafiskā dizaina kompānija
- SIA "Stila zīmes"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns apsardzes firmai "Tiger"
Бизнес план для средней школы12
-
SIA "Stila zīmes"
Бизнес план для средней школы20
-
SIA "Ātrie"
Бизнес план для средней школы24
-
Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы8
-
SIA "U&M Logistics"
Бизнес план для средней школы12