Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:966770
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.11.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
  Informācija par uzņēmumu    5
  Biznesa pamatojums    7
  Pakalpojumu, darbības raksturojums    9
  Tirgus analīze    11
  Mārketings    11
  Vadība un personāls    19
  Riski un to mazināšanas pasākumi    19
  Finansu plāni    20
  Pielikumi    20
Фрагмент работы

IK “R” darbosies viesnīcu un restorānu pakalpojumu sektorā. Uzņēmuma dibinātāja vēlas radīt labu un plašam sabiedrības lokam pieejamu 2. kategorijas viesu māju. Viesu māja atradīsies L rajona, M pagasta M. Uzņēmuma dibinātāja ir S.
IK ”R” viesu mājas biznesa plāna mērķis ir piesaistīt kredītresursus 10 000Ls apmērā komercdarbības uzsākšanai nepieciešamo pamatlīdzekļu iegādei.
Sākotnējie uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi būs sekojoši:
istabu īre;
bāra pakalpojumi;
biljarda spēle;
telpu īre saviesīgiem pasākumiem.
Par iespējamie uzņēmuma panākuma iemesliem tiek uzskatīti tādi apstākļi kā:
vairāku pakalpojumu koncentrēšana vienā vietā;
viesu māja spēs eksistēt, ja arī to neapmeklēs tūristi, jo uzņēmums vienlaikus apkalpos arī vietējos iedzīvotājus;
samērā neliels konkurentu daudzums dotajā pagastā;
savlaicīga pasākumu veikšana saimniekošanas risku novēršanai vai mazināšanai.
Viesu mājas mērķauditorija būs samērā plaša, jo tā gaidīs ikvienu, kas vēlas baudīt lielisku atpūtu, komfortu un dažādas izklaides. Ņemot vērā LR Centrālās Statistikas pārvaldes apsekojumu datus par ārzemnieku pūsmu Latvijā gada laikā, konstatēts, ka pēdējo piecu gadu laikā ievērojami pieaudzis ārzemju tūristu skaits. Tādējādi uzņēmums cer piesaistīt arī ārzemju tūristus. Protams galvenais mērķtirgus, uz ko orientējas uzņēmums būs Latvijas iedzīvotāji ar vidēju ienākumu līmeni (ģimenes, atpūtnieki, ceļotāji utt.), kas vēlas patīkami un pilnvērtīgi pavadīt savu brīvo laiku vai organizēt viesības un banketus.
Pirmajos trijos uzņēmuma darbības gados – kredītsaistību atmaksas laikā - uzņēmuma cenas tiks noteiktas ar mērķi – nodrošināt uzņēmuma izdzīvošanu tirgū, gūstot vismaz nelielu peļņu no uzņēmuma darbības. Salīdzinājumā ar citām izklaides vietām uzņēmums prognozē, ka tā cenas būs apmēram par 10% zemākas. Tas iespējams, jo uzņēmums lielāko daļu nepieciešamo pārtikas produktu iegādāsies no Ludzas rajona zemniekiem, kuru cenas ir ievērojami zemākas nekā pilsētu veikalos. Tāpat arī malka telpu apkurei tiks iepirkta no vietējiem mežu īpašniekiem un kokapstrādes uzņēmumiem.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация