-
Individuālais komersants "Mīļotava"
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Uzņēmuma vispārējs raksturojums | |
2. | Produkta raksturojums | |
2.1. | Pakalpojuma sniegšanas process un pielietojamās tehnoloģijas | |
2.2. | Nepieciešamās iekārtas un aprīkojums | |
2.3. | Izejvielas un materiāli | |
2.4. | Produkta rādītāji | |
2.5. | Produkta kvalitāte, tās nodrošināšana | |
2.6. | Pamatpakalpojums un papildus pakalpojumi | |
2.7. | Realizācijas apjoms, ietekmējošie faktori | |
3. | Tirgus analīze | |
3.1. | Mērķa tirgus analīze | |
3.2. | Produkta virzīšana tirgū | |
3.3. | Konkurentu analīze | |
3.4. | Tirgus rādītāji | |
4. | Mārketinga plāns | |
4.1. | Realizācijas kanāli | |
4.2. | Cenu veidošana | |
4.3. | Produkta virzīšanas tirgū pasākumi | |
5. | Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas | |
5.1. | Darbinieku skaita un kvalifikācijas pamatojums | |
5.2. | Motivēšanas metodes | |
5.3. | Plānotās personāla izmaksas | |
6. | Problēmas un riski | |
6.1. | Riska faktoru novērtējums | |
6.2. | Riska samazināšanas metodes | |
7. | Projekta realizācijas kalendārais grafiks | |
8. | Informācija par finansēm |
6.2. Riska samazināšanas metodes
Katram veiksmīgam uzņēmuma vadītājam, apzinoties riskus, ir jāspēj atrast to samazināšanas vai pat novēršanas metodes, lai tie radītu pēc iespējas mazāku negatīvo ietekmi uz uzņēmuma darbību.
I. Konkurences pieaugums – regulāri veikt tirgus analīzi, lai pēc iespējas vairāk uzlabotu uzņēmuma darbību. Sekot līdzi tendencēm, lai noturētu sabiedrības un klientu tīkla uzmanību un uzticību.
II. Uzturēšanas materiālu cenu pieaugums – ja cenas pacelsies, meklēsim citus, alternatīvus, pēc iespējas labākas kvalitātes materiālus.
III. Klientu maksātspējas samazināšanās - izvērtēsim klientu maksātspējas robežas un cenas veidosim atbilstoši tām. Veidosim akcijas, kas psiholoģiski ietekmēs klientus, pat ja cenas netiks ievērojami samazinātas.
IV. Dabas katastrofas – uzturēt apkārtesošo mežu un zālienu pietiekamā mitruma līmenī to laistot sausajās un karstajās dienās.
V. Kāda darbinieka strādāt nespēja – meklēsim un algosim citu darbinieku (vēlams pazīstamu un uzticamu cilvēku) uz noteiktu vai nenoteiktu (atkarīgs no situācijas) laiku, līdz mūsu darbinieks būs spējīgs veikt savus darba pienākumus.
…
Biznesa plāns veidots profesionālās pilnveides programmas "Uzņēmējdarbība" ietvaros. Izmantojams kā lielisks paraugs.
- IK "Inter"
- Individuālais komersants "Mīļotava"
- Individuālais uzņēmums "Maija"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!IK "Inter"
Бизнес план для средней школы24
-
Individuālais uzņēmums "Maija"
Бизнес план для средней школы5
-
Kafejnīca "Rāte"
Бизнес план для средней школы20
-
Individuālais uzņēmums „Krastmalas”
Бизнес план для средней школы10
-
IK "Zaļais vitamīns" - rabarberu audzēšana
Бизнес план для средней школы18