6.2. Riska samazināšanas metodes
Katram veiksmīgam uzņēmuma vadītājam, apzinoties riskus, ir jāspēj atrast to samazināšanas vai pat novēršanas metodes, lai tie radītu pēc iespējas mazāku negatīvo ietekmi uz uzņēmuma darbību.
I. Konkurences pieaugums – regulāri veikt tirgus analīzi, lai pēc iespējas vairāk uzlabotu uzņēmuma darbību. Sekot līdzi tendencēm, lai noturētu sabiedrības un klientu tīkla uzmanību un uzticību.
II. Uzturēšanas materiālu cenu pieaugums – ja cenas pacelsies, meklēsim citus, alternatīvus, pēc iespējas labākas kvalitātes materiālus.
III. Klientu maksātspējas samazināšanās - izvērtēsim klientu maksātspējas robežas un cenas veidosim atbilstoši tām. Veidosim akcijas, kas psiholoģiski ietekmēs klientus, pat ja cenas netiks ievērojami samazinātas.
IV. Dabas katastrofas – uzturēt apkārtesošo mežu un zālienu pietiekamā mitruma līmenī to laistot sausajās un karstajās dienās.
V. Kāda darbinieka strādāt nespēja – meklēsim un algosim citu darbinieku (vēlams pazīstamu un uzticamu cilvēku) uz noteiktu vai nenoteiktu (atkarīgs no situācijas) laiku, līdz mūsu darbinieks būs spējīgs veikt savus darba pienākumus.
…