Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:603638
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.09.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Vispārēja informācija par komercsabiedrību    4
1.1.  Komercsabiedrības veiktās komercdarbības apraksts    4
1.2.  Īss esošo produktu apraksts    6
1.2.1.  Esošo produktu apraksts    6
1.2.2.  Ražošanas procesa un tehnoloģiju apraksts    7
1.3.  Komercsabiedrības ilgtermiņa un īstermiņa mērķi    9
1.4.  Komercsabiedrības stipro un vājo pušu, iespēju un draudu (SWOT) analīze    10
2.  Projekta īstenošanas apraksts    12
2.1.  Projekta mērķis    12
2.2.  Projekta īstenošanas laika grafiks    12
2.3.  Projekta īstenošanas kapacitāte    12
2.4.  Projekta finansēšanas plāns    13
2.5.  Projektu alternatīvu izvērtējums    14
2.6.  Plānotā projekta rezultātu apraksts    14
3.  Tirgus analīze    16
3.1.  Patērētāju analīze    16
3.2.  Konkurentu analīze    16
3.3.  Mērķa tirgus analīze    18
3.3.1.  Latvijas tirgus    18
3.3.2.  Krievijas tirgus    20
3.4.  Izplatīšanas kanālu analīze    21
3.5.  Mārketinga plāns    21
3.5.1.  Produkcijas ražošana    22
3.5.2.  Produkcijas cena    22
3.5.3.  Produkcijas virzīšanas pasākumi    22
3.5.4.  Produktu attīstība un uzlabošana    24
4.  Projekta finansiālais pamatojums    25
4.1.  Plānotās finanšu informācijas sagatavošanā izmantoto pieņēmumu apraksts un pamatojums    25
4.1.1.  Naudas plūsma    25
4.1.2.  Bilance    27
4.1.3.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    29
4.2.  Projekta diskontētās vērtības aprēķinā izmantoto pieņēmumu apraksts un pamatojums    29
4.3.  Jūtīguma analīze par svarīgāko pieņēmumu izmaiņu ietekmi uz projekta diskontēto vērtību    30
5.  Pielikumi    32
  Naudas plūsmas prognoze    32
  Peļņas vai zaudējumu aprēķina prognoze    32
  Bilances prognoze    32
Фрагмент работы

Īss esošo produktu apraksts
Esošo produktu apraksts
Šobrīd Uzņēmums nodarbojas ar pārtikas produktu iesaiņošanai paredzētā iepakojuma materiāla apdrukāšanu ar fleksogrāfisko iespieduma un dobspieduma metodi. Uzņēmums veic kartona, polietilēna un laminētu pārtikas produktu iepakošanai paredzēto materiālu apdrukāšanu.
Uzņēmums šobrīd izgatavo dažāda veida etiķetes un elastīgā materiāla iepakojumus sekojošām pārtikas rūpniecības nozarēm:
Piena produktu ražošanas- Uzņēmums izgatavo iepakojumu sviestam, biezpienam, majonēzei un saldējumam;
Konditorejas ražošanas- Uzņēmums izgatavo iesaiņojumu konfektēm un šokolādes batoniņiem;
Alkoholisko dzērienu ražošanai- Uzņēmums izgatavo etiķetes alum un dažāda veida kokteiļiem.
Uzņēmums arī izgatavo iesaiņojamo materiālu čipsiem, miltiem, cukuram, koncentrātu zupām u.c.
Uzņēmuma galvenie izejvielu piegādātāji ir sekojoši uzņēmumi:
„Exxon Mobil”, uzņēmums atrodas Eiropā un piegādā ražošanai nepieciešamo plēvi;
„Saueressig”, Vācijas uzņēmums, kurš piegādā ražošanai nepieciešamos cilindrus;
„Sun chemical” koncerns, Somijas uzņēmums, kurš piegādā ražošanai nepieciešamo tinti;
„Sun chemical” koncerns, Polijas uzņēmums, kurš piegādā ražošanai nepieciešamo apdrukāšanai nepieciešamos materiālus.
Ražošanas procesa un tehnoloģiju apraksts
Šobrīd Uzņēmums nodarbojas ar pārtikas produktu iesaiņošanai paredzētā iepakojuma ražošanu, izejmateriālu apdrukāšanu veicot ar fleksogrāfisko iespieduma un dobspieduma (sietspiedes) metodi. Attēlā (skat. Attēls Nr. 1.2) parādīts Uzņēmuma ražošanas procesa shematisks attēlojums.
Uzņēmuma ražošanas procesu var sadalīt sekojošos ražošanas posmos:
1.No izejmateriālu noliktavas tiek atgādātas nepieciešamie izejmateriāli- krāsas, kartons, polietilēns u.c.;
2.Ražošanas process sākas ar iepakojuma materiāla (kartons polietilēns, kas satīts ruļļos) apdrukāšanu (iespiešanas process), izmantojot dažādas krāsas, ar sietspiedes (dobspiedes) vai fleksogrāfijas iespiedu metodi;
3.Atkarībā no pasūtījuma veida, pēc iespiešanas procesa iepakojuma materiālu papildus var laminēt ar cita veida materiālu, izmantojot līmi, vai apstrādāt ar reljefspiedi (šo metodi izmanto tikai folijai vai folijai ar papīru);
4.Gatavo produkciju sagriež mazāka apjoma ruļļos;
5.Gatavā produkcija tiek iesaiņota;
6.Gatavā produkcija tiek aizsūtīta patērētājiem.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1124777
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация